SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waar gaat dit over @loveislikeakiss?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
lilak moet ik echt je tour poultje invullen of was t een grapje. Tot 17u kan ik dat wel voor je doen als je wil
Ik heb geen zin om meer terug te lezen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tour de Frans poulquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over @:loveislikeakiss?
Ik heb geen zin om meer terug te lezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ken wel wat Fransen!quote:
Of is het de Franse taal?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En nu onderweg naar het foodtruck festival aan de zaan! Poffertjes eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wielrennenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken wel wat Fransen!
Of is het de Franse taal?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles in huis
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken wel wat Fransen!
Of is het de Franse taal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijkquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Dat scheelt wel met gister.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is lekker beter of niet danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
FansDon't follow me. I am lost too
Tong enDon't follow me. I am lost too
![]()
Wie?quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Ja.quote:Don't follow me. I am lost too
Hatseflats.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het echt fijn.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al wat leuks in gedachten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is nog even een verrassing. Maar heb @bondage om hulp gevraagd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow jeequote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is nog even een verrassing. Maar heb @:Bondage om hulp gevraagd.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Komt goed.
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja wil effe stoppenquote:![]()
11 juli mag ik nog 1 keer biertje omdat feestje
Daarna wordt ik weer geopereerd en mag ik 3 weken niks
Waaraan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja wil effe stoppen![]()
11 juli mag ik nog 1 keer biertje omdat feestje
Daarna wordt ik weer geopereerd en mag ik 3 weken niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bovenste ooglidcorrectiequote:
Ik wil dat al zo lang en heb nu doorgezet. Vet engWant lokale verdoving
Gaat vast goed komen!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bovenste ooglidcorrectie
Je gaat voor de Aziatische look?
![]()
![]()
O ,dan ga je een hele ander uiterlijk krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bovenste ooglidcorrectie
uhhhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen!Je gaat voor de Aziatische look?
gewoon bovenste ooglidcorrectie
Gewoon deze
https://pro.skin-surgery.nl/ooglidcorrectie/bovenooglidcorrectie/
Aziatisch is weer wat anders
Ah!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
uhhhhh
gewoon bovenste ooglidcorrectie![]()
![]()
![]()
Vino is net over me heengegaan. Moet even bijkomen nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn vader heeft ook zo'n correctie gehad; het ooglid ging helemaal voor zijn oog hangen waardoor hij nauwelijks meer wat kon zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon deze
https://pro.skin-surgery.nl/ooglidcorrectie/bovenooglidcorrectie/
Aziatisch is weer wat anders![]()
Angelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vino is net over me heengegaan. Moet even bijkomen nog.
Zout of witte wijn overheen gieten tegen de vlekken!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vino is net over me heengegaan. Moet even bijkomen nog.![]()
![]()
valt nog mee bij mij, zit ook wel in de familie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook zo'n correctie gehad; het ooglid ging helemaal voor zijn oog hangen waardoor hij nauwelijks meer wat kon zien.
Ik hoop er wat minder vermoeid uit te zien, en minder hoofdpijn
Rose is me beloofd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zout of witte wijn overheen gieten tegen de vlekken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat te koelen.quote:
Hoor je veel, vind het in het begin vreemd, iemand heeft wel ineens een andere uitstralingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook zo'n correctie gehad; het ooglid ging helemaal voor zijn oog hangen waardoor hij nauwelijks meer wat kon zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik nog even tijd om wat leuks aan te trekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog even tijd om wat leuks aan te trekken.
Viel bij hem heel erg mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je veel, vind het in het begin vreemd, iemand heeft wel ineens een andere uitstraling![]()
![]()
O echt, een kennis, een schoonzus en een zus van mij hebben het ook gedaan en ik keek er in het begin heel vreemd tegen aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, een kennis, een schoonzus en een zus van mij hebben het ook gedaan en ik keek er in het begin heel vreemd tegen aan
Ik ben zo benieuwd
De overtollige flap is weggehaald. Omdat het gewoon aan 1 oog was en er verder geen stretching of zo gedaan is, zag hij er niet echt heel anders uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, een kennis, een schoonzus en een zus van mij hebben het ook gedaan en ik keek er in het begin heel vreemd tegen aan![]()
![]()
bij mij gaan ze vel, vetjes en spiertje weg halenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De overtollige flap is weggehaald. Omdat het gewoon aan 1 oog was en er verder geen stretching of zo gedaan is, zag hij er niet echt heel anders uit.
Wat klinkt dat, een flap weggehaaldquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De overtollige flap is weggehaald. Omdat het gewoon aan 1 oog was en er verder geen stretching of zo gedaan is, zag hij er niet echt heel anders uit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
bij mij gaan ze vel, vetjes en spiertje weg halen! Dat klinkt heftig!
![]()
O dat is al bijnaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff kouwe vatten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deze man snapt het.quote:
Toch?quote:
Ok ik heb een tweede nummer die ik alleen als alternatief whatsapp gebruik. Dus simkaart al tijden niet gebruikt, en nu is wrs de nummer door een ander in gebruik genomen want krijg steeds notificatie op whatsapp van een code die een nieuw telefoon wil koppelenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sommige providers deactiveren je nummer als je het 6 maanden niet gebruikt hebt dus dat zou kunnen. Of zo proberen je sim te hacken of zoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ok ik heb een tweede nummer die ik alleen als alternatief whatsapp gebruik. Dus simkaart al tijden niet gebruikt, en nu is wrs de nummer door een ander in gebruik genomen want krijg steeds notificatie op whatsapp van een code die een nieuw telefoon wil koppelen
Raar om buffy seizoen 1 te kijken ik denk dat ik maar naar 2 ga
Vorig jaar ook weer eens aan begonnen, maar na een paar seizoenen kon het me niet meer boeien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Raar om buffy seizoen 1 te kijken ik denk dat ik maar naar 2 ga"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn eerste UI was van Spike.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Raar om buffy seizoen 1 te kijken ik denk dat ik maar naar 2 ga“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is de vierde keer dat ik kijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar ook weer eens aan begonnen, maar na een paar seizoenen kon het me niet meer boeien.
Maar seizoen 1 is zo.... uhhh saai
Later is hij leuker.
Ow en had ik al gezegd... Angel![]()
Me = happy!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Angel altijd nummer 1quote:
Maar op een gegeven moment vond ik Spike wel geil
Raar wel
Ik val daar totaal niet op
Vertel.quote:
Zie wel dat er twee personen contact met me hebben opgenomen die er best 'normaal' uitzien (van zelfde echtpaar) maar heb ze geblokkeerdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige providers deactiveren je nummer als je het 6 maanden niet gebruikt hebt dus dat zou kunnen. Of zo proberen je sim te hacken of zo
Uw ADH vitamine Worst
Heb goedkeuring gekregen voor een nieuwe autoquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Al iets op het oog ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb goedkeuring gekregen voor een nieuwe auto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja uh jaquote:
Nee nu niet meer. Maar toen ik net Angel zag, dacht ik wel van.... hmmm jaaaa lekkuh!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Willow was mijn Buffy-crush vroeger.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer dat ik kijk
Maar seizoen 1 is zo.... uhhh saai
Later is hij leuker.
Ow en had ik al gezegd... Angel![]()
![]()
Mooi hoor.quote:
Plaatje doet het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Zeker.. veel gedoe gehad met de andere auto. Eerst rekening van 850 euro, binnen 5 km weer kapot, verkoper doet of neus bloed.. daarna weer 450, dus auto bij garage gelaten, rekening verviel en nu komt deze dus. Demonstratiemodrl dus alle opties die er op kunnen, zitten er opquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vind de wielen altijd zo klein lijken, zie deze ook wel regelmatig rijden en de wielen vallen mij wel het meest opquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb dat meegekregen. Hoop dat deze beter is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker.. veel gedoe gehad met de andere auto. Eerst rekening van 850 euro, binnen 5 km weer kapot, verkoper doet of neus bloed.. daarna weer 450, dus auto bij garage gelaten, rekening verviel en nu komt deze dus. Demonstratiemodrl dus alle opties die er op kunnen, zitten er op
De wielkas voor geeft veel ruimte weg idd, maar hij rijdt prima. Heb een 2017 model mogen lenen van de garage dus weet hoe die rijdt en dat de kinderwagen er in past. Ook niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind de wielen altijd zo klein lijken, zie deze ook wel regelmatig rijden en de wielen vallen mij wel het meest opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Is van 2024, 5500 km dus al iets ingereden. Zijn ook tests mee gedaan voor Autoweek, moet dat artikel nog eens lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat meegekregen. Hoop dat deze beter is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hema heeft zelf kleine wielen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg het hem Vinto.quote:
Ja, beetje mijn auto beledigen hier
En zijn kleine worstje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ik dacht een alternatieve tour de Fransquote:
Krijg net een DM, Sorry, maar kan niet antwoorden maar wel gelezen .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Nog steeds 0,0 calorieën vandaag, of naja misschien 1 uit de cola zero. Wellicht blijf ik vandaag onder de 1000
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik dacht een alternatieve tour de Frans
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Moi Lovy.quote:
Echt helemaal niks gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Nog steeds 0,0 calorieën vandaag, of naja misschien 1 uit de cola zero. Wellicht blijf ik vandaag onder de 1000Uw ADH vitamine Worst
Nee, maar gaat nog wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt helemaal niks gegeten vandaag?
Nog watermeloen op eten en misschien wat pistachenootjesIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Niks gegetenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Nog steeds 0,0 calorieën vandaag, of naja misschien 1 uit de cola zero. Wellicht blijf ik vandaag onder de 1000
En de gerookte kip uit de maaltijdsalade vissen
Klinkt niet goedquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar gaat nog wel gebeuren denk ik.
Nog watermeloen op eten en misschien wat pistachenootjesUw ADH vitamine Worst
Ik wou zeggen het is een slechte dag vandaag.quote:
Maar ergens is het ook wel weer een goede dag, een dag niet eten is toch wel 200 gram afvallen ofzo
Ik vond het wel voedzaam klinkenquote:
Ja maar niet goed zo mama @maily zeggenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wou zeggen het is een slechte dag vandaag.
Maar ergens is het ook wel weer een goede dag, een dag niet eten is toch wel 200 gram afvallen ofzo
Denk niet dat het zo werkt leave.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wou zeggen het is een slechte dag vandaag.
Maar ergens is het ook wel weer een goede dag, een dag niet eten is toch wel 200 gram afvallen ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met overdreven weinig eten gaat je lichaam in de spaarstand, wat dus niet goed is als je wil afvallenUw ADH vitamine Worst
Ik was al aan het rekenen hoeveel dagen ik dit moet volhouden tot mn streefgewicht, 100 ofzo, dat klinkt niet erg realistischquote:
Je m9et wel.eten hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was al aan het rekenen hoeveel dagen ik dit moet volhouden tot mn streefgewicht, 100 ofzo, dat klinkt niet erg realistisch
Ja, maar niet als het 1 dagje is, ik verwacht morgen in Amsterdam wel voedzame maaltijden te etenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Met overdreven weinig eten gaat je lichaam in de spaarstand, wat dus niet goed is als je wil afvallenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jah, komt ook wel weer goed, hopelijk morgen al weerquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het 1 dagje is, ik verwacht morgen in Amsterdam wel voedzame maaltijden te etenUw ADH vitamine Worst
Geen idee, ik denk iets vegans wat niet al te spicey is. En dan waarschijnlijk iets uit de arabische keukenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk iets vegans wat niet al te spicey is. En dan waarschijnlijk iets uit de arabische keukenUw ADH vitamine Worst
Een jos brinkie kan van tijd tot tijd ook lekker zijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar moet eeeen frikandel speciaal in!
Geen tweede speciale frikandel xxl als toetje
Word er eens een dessert aangeboden, slaat ze het snoeihard af
Kijk, daar zit het probleem.quote:
Je had frietjes moeten halen. Patatjes zijn zo smerig dat je daarna absoluut geen eetlust mee hebt
Het is patatquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, daar zit het probleem.
Je had frietjes moeten halen. Patatjes zijn zo smerig dat je daarna absoluut geen eetlust mee hebtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:![]()
Patat is de meest smerige manier om aardappels te bereiden
Dezelfde mensen die voor een medium rare biefstuk kiezen ipv een stuk paardenstrontquote:
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die voor een medium rare biefstuk kiezen ipv een stuk paardenstront
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je noemt het ook gepatateerde uitjes ipv gefrituurde of gebakken uitjes![]()
Nu wordt het gezel, Paul in tha house.quote:
Ja, ik ben nog mild voor de mensen die patat etenquote:
Bravas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb fijne saus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelf geklopte witte 'room' saus zekerquote:
Wat een niveau weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Van wie ben jij nu alweer een kloontjequote:
Welkom.quote:
Hey kerelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proost Bally.![]()
Bekijk deze YouTube-videolange tijd niet gezien, maar welkom back
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: