kijk dat wil rechts ookquote:
Ik ben het niet altijd oneens met rechts, maar het rechtse beleid qua economie staat mij enorm tegen daarom zal ik er nooit op stemmen en vind ik dat we al genoeg rechts hebben gehadquote:
Dat is geloof ik wel de bedoeling inderdaad. Ze zeggen het niet met zoveel woorden, maar onder de streep komt het daar wel op neer.quote:
En wat is volgens jouw een goed salaris?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die hebben al 20 jaar niks te klagen gehad dus mogen best aangepakt worden
2 keer modaal zou ik zeggenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:07 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
En wat is volgens jouw een goed salaris?
Modaal?
2x modaal?
3x?
Is dit voor eenverdiener of gezamenlijk inkomen?quote:
Gezamenlijkquote:Op zondag 6 juli 2025 21:22 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Is dit voor eenverdiener of gezamenlijk inkomen?
Want de groep 1 tot 2x modaal waar ik zelf onder val dragen al de zwaarste lasten.
Pardon?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die hebben al 20 jaar niks te klagen gehad dus mogen best aangepakt worden
Ik heb het niet over de middenklasse maar wat er boven zit, 2 keer modaal.en hogerquote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Pardon?
De hele middenklasse wordt al jaren gepakt.
Niet gaan stemmenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:23 schreef Black_Baron het volgende:
Normaal rechts. Pro Israël. Geen fan van Orban of het ontmantelen van de EU.
Wat is de keuze dan, VVD of JA21?
Ik heb geen idee, misschien CDAquote:Op zondag 6 juli 2025 21:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of twee vakjes aankruisen.![]()
Maar even serieus. Wat moet een normaal rechts persoon stemmen?
2x modaal is 93k ongeveer.quote:
Ik herken me hier niet in hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nutteloze studies gaan volgen en dan gaan klagen dat ze geen goeie baan krijgen.
Zo zie ik de gemiddelde GL stemmer.
Dan 3 keer modaal, dat is toch wel acceptabelquote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
2x modaal is 93k ongeveer.
Als je dit gezamenlijk haalt heb je het goed maar valt er ook niet veel te halen want die worden al kapot belast.
Nog erger is eenverdiener met rond de 100K. Inc leasewagen.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
2x modaal is 93k ongeveer.
Als je dit gezamenlijk haalt heb je het goed maar valt er ook niet veel te halen want die worden al kapot belast.
Of je moet nog verder willen nivelleren.
Wat zeker kan maar ja ga ik nog minder werken.
Ben al minder gaan werken omdat het niet beloond wordt.
Maar eerst was het twee je weet dus helemaal niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan 3 keer modaal, dat is toch wel acceptabel
Ik denk dat VVD uiteindelijk in staat is om betere bestuurders en beleidsmakers te leveren maar oppervlakkig lijken beide partijen ongeveer hetzelfde te willen en Eerdmans en Coenradie komen me een stuk sympathieker, realistischer en minder schreeuwerig over dan Yesilgoz.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:23 schreef Black_Baron het volgende:
Normaal rechts. Pro Israël. Geen fan van Orban of het ontmantelen van de EU.
Wat is de keuze dan, VVD of JA21?
Ik weet niet precies de inkomensgrenzen, ben voor zwaarste schouders zwaarste belastenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar eerst was het twee je weet dus helemaal niet waar je het over hebt.
Ja21 is wel weer lastig qua EU, of zijn ze gematigder daarin geworden?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat VVD uiteindelijk in staat is om betere bestuurders en beleidsmakers te leveren maar oppervlakkig lijken beide partijen ongeveer hetzelfde te willen en Eerdmans en Coenradie komen me een stuk sympathieker, realistischer en minder schreeuwerig over dan Yesilgoz.
De Nexit-onzin is er wel uit ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja21 is wel weer lastig qua EU, of zijn ze gematigder daarin geworden?
Zou best een optie kunnen zijn, btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |