SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slotje dan maar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kwekkeboomquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo jammer dat je niet voor kwek gingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van dobben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Training...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Lang circuit..Don't follow me. I am lost too
Het oudste circuit...Don't follow me. I am lost too
Waarin?quote:Don't follow me. I am lost too
maar ik denk dat je bezos geld nodig hebt om dat te fixenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet je eerst het midden oosten uit de F1 kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar ik denk dat je bezos geld nodig hebt om dat te fixenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee hooDon't follow me. I am lost too
er komt een gat met zandvoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je eerst het midden oosten uit de F1 kopen
en dat is niet in een jaar te fixen sowieso, nuremburg moet echt een boel aan gebeuren voor het f1 klaar isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er komt geen gat door zandvoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er komt een gat met zandvoort
en dat is niet in een jaar te fixen sowieso, nuremburg moet echt een boel aan gebeuren voor het f1 klaar is
das allang gevuld
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze willen vast nog wel meer op de kalender hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt geen gat door zandvoort
das allang gevuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja Afrikaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze willen vast nog wel meer op de kalender hebben
en midden oosten
meer zandbakken
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: