SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slotje dan maar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kwekkeboomquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo jammer dat je niet voor kwek gingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van dobben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Training...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Lang circuit..Don't follow me. I am lost too
Het oudste circuit...Don't follow me. I am lost too
Waarin?quote:Don't follow me. I am lost too
maar ik denk dat je bezos geld nodig hebt om dat te fixenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet je eerst het midden oosten uit de F1 kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar ik denk dat je bezos geld nodig hebt om dat te fixenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee hooDon't follow me. I am lost too
er komt een gat met zandvoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je eerst het midden oosten uit de F1 kopen
en dat is niet in een jaar te fixen sowieso, nuremburg moet echt een boel aan gebeuren voor het f1 klaar isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er komt geen gat door zandvoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er komt een gat met zandvoort
en dat is niet in een jaar te fixen sowieso, nuremburg moet echt een boel aan gebeuren voor het f1 klaar is
das allang gevuld
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze willen vast nog wel meer op de kalender hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt geen gat door zandvoort
das allang gevuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja Afrikaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze willen vast nog wel meer op de kalender hebben
en midden oosten
meer zandbakken
Het geld gaat voor...Don't follow me. I am lost too
even aan het kijken voor zusje om theorie te doen, de wachttijden daar vallen me nog alles meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
is inderdaad niet meer zo lang die wachttijdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
even aan het kijken voor zusje om theorie te doen, de wachttijden daar vallen me nog alles mee
heeft ze goed geoefend/?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mention mij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef Paul het volgende:
@:lovely laten wij daten en snel kinderen maken dan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
ja hij denkt dat hij kans maakt maar jij bent veel te geweldig voor hemquote:
echt ver boven zijn kunnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lief doen!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hij denkt dat hij kans maakt maar jij bent veel te geweldig voor hem
echt ver boven zijn kunnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulus
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hij denkt dat hij kans maakt maar jij bent veel te geweldig voor hem
echt ver boven zijn kunnen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je kunt dit ook met een A of FA oppakkenquote:
tis niet de eerste keer dat je dit moet zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is Paul.
Meteen een FA erbij....
soort pannenkoekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat is kaiserschmarnn?
maar dan allemaal kleine stukjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die zeggen vast dat ik het maar moet negerenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt dit ook met een A of FA oppakken
tis niet de eerste keer dat je dit moet zeggen
nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zeggen vast dat ik het maar moet negerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is heel lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat is kaiserschmarnn?![]()
Wat een topic is dit geworden
zit niet zo te stoken johquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt dit ook met een A of FA oppakken
tis niet de eerste keer dat je dit moet zeggenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
waarom dan meteen met een keizerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
soort pannenkoek
maar dan allemaal kleine stukjes
rare oostenrijkersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter kan je het ook negeren als je er niet van gediend bentquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zeggen vast dat ik het maar moet negeren![]()
Of zet een tr dat je er niet van gediend bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom dan meteen met een keizer
rare oostenrijkersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met 300 door de bocht
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Russell op 1Don't follow me. I am lost too
windstil hierquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
Net even een stukje gefietst
Was wel een harde woeiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De wind valt hier heel erg meequote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
Net even een stukje gefietst
Was wel een harde woeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier kwartiertje gewandeld in de pauze. Nu nog overdracht schrijven, tafelvoetballen en wat tour de france poultjes invullen en dan is het 17u klaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
Zo dan, dat is snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan vakantie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier kwartiertje gewandeld in de pauze. Nu nog overdracht schrijven, tafelvoetballen en wat tour de france poultjes invullen en dan is het 17u klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oeh kun je m ook voor mij invullen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier kwartiertje gewandeld in de pauze. Nu nog overdracht schrijven, tafelvoetballen en wat tour de france poultjes invullen en dan is het 17u klaar
ik wil graag winnen maar heb geen verstand van fietsersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pech pech pech gehad...Don't follow me. I am lost too
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
11 juli festivalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Gaat weer de verkeerde kant op
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
lekkaahhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker tropisch..Don't follow me. I am lost too
Heetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja wil ik wel hoor. Geen garantie op succes, want zoveel factoren die het anders kunnen doen eindigen. Maar ben wel een fanatiek wielervolger.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oeh kun je m ook voor mij invullen?
ik wil graag winnen maar heb geen verstand van fietsersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
altijd maar ik weet net dat tom demoulan bestaat en mijn kennis daarvoor is armstrongquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wil ik wel hoor. Geen garantie op succes, want zoveel factoren die het anders kunnen doen eindigen. Maar ben wel een fanatiek wielervolger.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij bent van die hete temps?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor. Heb je denk ook wel even nodigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij daar naar toe? In de avond of overdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word al beroerd als ik er aan denkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet het dotquote:
maar van mij mag zomer echt zomer zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nice, Dumoulin en Armstrong bestaan nog steedsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd maar ik weet net dat tom demoulan bestaat en mijn kennis daarvoor is armstrong(maar niet deze tour). Waar ga je meespelen?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja iedereen staat er anders in. Voor de genieters is het mooi, voor de chronisch zieken/longpatienten en ouderen een helquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het dot
maar van mij mag zomer echt zomer zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke ik wil rondjes knippen om morgen ijsjes te knutselen
iemand tips?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
11 juli van 15 tot 21 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij daar naar toe? In de avond of overdag?
@mario390 eet dat weleensquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat is kaiserschmarnn?Uw ADH vitamine Worst
whut!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
iemand tips?
je wilt rondjes knippen??
waarin ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ik ben een keer in Groningen geweest. Ik kwam daar binnen en kreeg zo naar gevoel, en werd echt beroerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Dotteke moet je toch maar naar Groningen verhuizen
Ben er hard uitgerend ( kon toen nog lopen)
Achteraf bleek er iemand te werken die mij en mijn gezin iets vreselijks heeft aangedaan.
Vond dat ze raar dat ik daar dat gevoel kreeg, maar het leek of mijn keel werd dicht geknepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schotelje op papier om een rondje te maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
iemand tips?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
oeh bahquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer in Groningen geweest. Ik kwam daar binnen en kreeg zo naar gevoel, en werd echt beroerd.
Achteraf bleek er iemand te werken die mij en mijn gezin iets vreselijks heeft aangedaan.
Vond dat ze raar dat ik daar dat gevoel kreeg, maar het leek of mijn keel werd dicht geknepen.
wat naarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hopelijk blijft het droog en wordt het niet te warm, zo lang pal in die hete zon staan lijkt mij niet lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de rondjes zijn gekleurd papier en dat zijn dan de 'ijsbolletjes'quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
whut!
je wilt rondjes knippen??
waarin ?
heb ook nog glitters en stempels om ze te versierenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja was heel naar, ik was helemaal van slag en begreep niet waarom.quote:
Twee jaar later kwam ik er achter waarom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon een drinkglasquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de rondjes zijn gekleurd papier en dat zijn dan de 'ijsbolletjes'
heb ook nog glitters en stempels om ze te versieren
of een kommetje
om mooie cirkels te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bijzonder hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was heel naar, ik was helemaal van slag en begreep niet waarom.
Twee jaar later kwam ik er achter waarom.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat was ik nu aan het doen, maar het knippen is zo rottigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schotelje op papier om een rondje te maken?
*Lust geen koffie*![]()
22 graden is ideaal festival weerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het droog en wordt het niet te warm, zo lang pal in die hete zon staan lijkt mij niet lekkerIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
papiertje dubbelvouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat was ik nu aan het doen, maar het knippen is zo rottig
hoef je maar een half rondjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heel bijzonder. Onverklaarbaar ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Dotteke moet je toch maar naar Groningen verhuizen![]()
ik doe wel gewoon al de kleurtjes
blauw ijs, groen ijs, alles kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
GruningDon't follow me. I am lost too
OlaaDon't follow me. I am lost too
lilak moet ik echt je tour poultje invullen of was t een grapje. Tot 17u kan ik dat wel voor je doen als je wilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bolkislikeakissI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat naar. Waar kwam je binnen. In een winkel oid?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer in Groningen geweest. Ik kwam daar binnen en kreeg zo naar gevoel, en werd echt beroerd.
Vond dat ze raar dat ik daar dat gevoel kreeg, maar het leek of mijn keel werd dicht geknepen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het centrum van Groningen. Niet in een winkel of zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat naar. Waar kwam je binnen. In een winkel oid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja graagquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
lilak moet ik echt je tour poultje invullen of was t een grapje. Tot 17u kan ik dat wel voor je doen als je wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
FaceTime gaat optreden tegen telefoonseks: scherm bevriest zodra jij naakt bent voor camera
https://www.telegraaf.nl/(...)camera/75735572.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:
Stelletje preutse lui zegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
![]()
FaceTime gaat optreden tegen telefoonseks: scherm bevriest zodra jij naakt bent voor camera
https://www.telegraaf.nl/(...)camera/75735572.htmlI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het word steeds gekker.quote:
Dat het bij kinderen gebeurd oke, maar volwassen moeten onderling lekker zelf weten wat ze doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bevriest het beeld dan met een dickpic in beeld?quote:Don't follow me. I am lost too
Klote dottie. Zelf vind ik Groningen wel een erg mooie stadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het centrum van Groningen. Niet in een winkel of zo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote dottie. Zelf vind ik Groningen wel een erg mooie stadDon't follow me. I am lost too
Het is niet anders, ik kom er nooit weer in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote dottie. Zelf vind ik Groningen wel een erg mooie stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas valt van verbazing van zijn stoel.quote:
Ik hoor dit echt zelden!, in de topic.
How can I make this topic about me?![]()
Nog meer koffiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een uitstekend idee!
[ afbeelding ]
Heb je nog meer van zulke goeie ideeën?
Veel op stap geweest daarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas valt van verbazing van zijn stoel.
Ik hoor dit echt zelden!, in de topic.
zoveel haat hier ormaalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas valt van verbazing van zijn stoel.
Ik hoor dit echt zelden!, in de topic.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Roze koek?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of bepaalde soorten koekjes erbij misschien?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 338 / +90 / +132 / 112 / 217
2. FreshFruit / 229 / +56 / +61 / 549 / 683
3. Vino_Tinto / 225 / +84 / +32 / 1626 / 1722
4. loveislikeakiss / 168 / +23 / +37 / 849 / 951
5. DJMO / 108 / +63 / +24 / 226 / 277
6. MizzezAmy / 86 / +9 / +18 / 346 / 410
7. Dr.Mikey / 71 / +24 / +21 / 56 / 84
8. marretak / 59 / +17 / +0 / 37 / 70
9. RedShoe / 55 / +26 / +6 / 1046 / 1087
10. mario390 / 53 / +22 / +8 / 221 / 256
11. KoningWouter / 52 / +5 / +0 / 298 / 319
12. sp3c / 51 / +28 / +0 / 140 / 150
13. gebrokenglas / 48 / +19 / +5 / 276 / 307
14. Lovely / 47 / +10 / +10 / 445 / 475
15. hemarookworst / 39 / +10 / +10 / 227 / 260
16. Fogel / 37 / +9 / +0 / 253 / 291
17. greysbones / 27 / +7 / +11 / 300 / 317
18. Sally / 27 / +23 / +0 / 35 / 55
19. HappyCharly / 25 / +0 / +1 / 33 / 43
20. maily / 24 / +7 / +2 / 216 / 240SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nee het schild van een ...luisquote:
dat malen zeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja weet ikquote:
maar mijn zus begon gisteren over hoofdluis
en nu wil ik mijn haar niet wassen als ik morgen gaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het schild van een ...luis
dat malen ze
Karmijn (E-120) wordt gewonnen uit de schilden van deze luizen. Karmijn zit overigens ook in producten zoals bijvoorbeeld rode lippenstift, Fristi en zelfs de rode M&M’s zijn op deze manier gekleurd. Eigenlijk alles wat een rood kleurtje heeft, is gekleurd door deze karmijn.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* loveislikeakiss knipt rood papier...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karmijn (E-120) wordt gewonnen uit de schilden van deze luizen. Karmijn zit overigens ook in producten zoals bijvoorbeeld rode lippenstift, Fristi en zelfs de rode M&M’s zijn op deze manier gekleurd. Eigenlijk alles wat een rood kleurtje heeft, is gekleurd door deze karmijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de stad of in de provincie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou zelfs wel in Groningen kunnen wonen GGHow can I make this topic about me?![]()
Hoe erg is dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karmijn (E-120) wordt gewonnen uit de schilden van deze luizen. Karmijn zit overigens ook in producten zoals bijvoorbeeld rode lippenstift, Fristi en zelfs de rode M&M’s zijn op deze manier gekleurd. Eigenlijk alles wat een rood kleurtje heeft, is gekleurd door deze karmijn.Uw ADH vitamine Worst
en dan moeten wij het doen met oranje worden van wortels
*Lust geen koffie*![]()
als zeeotters bepaalde zee-egels eten worden hun botten paarsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
denk dat ik verkas naar de woonkamer, viesbenauwd is hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh, garnalen![]()
Heb het liefst mooie gamba's, omdat groot
Uw ADH vitamine Worst
Zo thuis
Eindelijk weer plassen, en ik moet poepen denk ik. Door die mcflurry
Als mensen hoge dosissen methyleenblauw gebruiken, dan worden hun hersenen blauw. Ook wordt hun urine blauw.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee uit mijn neusquote:
Oesters zijn lekker
Denk niet dat ik het nu zou kunnen waarderen thoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt het er dan ook lekker flurry uit?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo thuis
Eindelijk weer plassen, en ik moet poepen denk ik. Door die mcflurryProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moment....quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Komt het er dan ook lekker flurry uit?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het kwartje viel paar seconden later... Oesters vind ik dan weer nietsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee uit mijn neus
Oesters zijn lekker
Denk niet dat ik het nu zou kunnen waarderen tho![]()
Alleen mosselen interesseren mij niet
Alle andere dieren met uitwendig skelet zijn lekkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah onze man die voor de winst gaat is wakkerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Insecten zijn ook wel goed te doen inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alleen mosselen interesseren mij niet
Alle andere dieren met uitwendig skelet zijn lekker![]()
![]()
Ik ga sowieso niet voor de winst.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah onze man die voor de winst gaat is wakker
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Omdat hij de enige is die in de nacht wakker isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waarom ben je aan het winnen dan?
Als mensen niet willen winnen, bondage kan je tot de telling halen
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil ook niet winnen, maar wil wel bolken
Gaat er iemand voor de winst?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Omdat @JustinK niet meedoet en jullie medelijden met me hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waarom ben je aan het winnen dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beeld je maar in dat je niet in de lijst staatquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als mensen niet willen winnen, bondage kan je tot de telling halen![]()
![]()
Ja maar als jij iedereen eruit haalt die "niet wil winnen" dan win ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Beeld je maar in dat je niet in de lijst staat
*Lust geen koffie*![]()
Wakker blijven voor puntjes
Thunder...Don't follow me. I am lost too
Wil je winnen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar als jij iedereen eruit haalt die "niet wil winnen" dan win ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wil niemand die boven jou staat winnen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar als jij iedereen eruit haalt die "niet wil winnen" dan win ik![]()
Dat zeggen ze...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil niemand die boven jou staat winnen dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik niet. Ik wil alleen bolkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil niemand die boven jou staat winnen dan?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat kan ook stop gezet worden.quote:Don't follow me. I am lost too
Als niemand wil winnen,dan wil ik nog wel een keer winnen
Nee wil gewoon in de lijst blijven. Maar als ik weet wie er wil winnen dan kan ik er over nadenken om die gene minder te bolkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, dus KillemWieft, Freshfuit en Vino moeten op de ignore lijst?
Klopt, ligt eraan in welke ignore lijst je staatquote:![]()
Monitor kan bijv. niet bolken en staat niet in de scorelijst.![]()
Wat doet men hier dan, als ze toch niet om punten spelen...Don't follow me. I am lost too
BOLKENquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Wat doet men hier dan, als ze toch niet om punten spelen...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo hebben er een tijdje meer users gepost.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ligt eraan in welke ignore lijst je staat![]()
Monitor kan bijv. niet bolken en staat niet in de scorelijst.Don't follow me. I am lost too
Praten over legoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Wat doet men hier dan, als ze toch niet om punten spelen...![]()
Gezellig enzo...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Wat doet men hier dan, als ze toch niet om punten spelen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gezellig meepostenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
Wat doet men hier dan, als ze toch niet om punten spelen...![]()
![]()
quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
Niks leuker dan iemand keihard naaien.
Daar zijn een aantal heel bedreven in..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
Niks leuker dan iemand keihard naaien.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Doe mij maar blauw...quote:Don't follow me. I am lost too
Mijn telefoon heeft het begeven. Heb met mijn laatste procenten gelukkig een nieuwe kunnen bestellen en die komt morgen![]()
![]()
Smurfen ijs..Don't follow me. I am lost too
Welkequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Mijn telefoon heeft het begeven. Heb met mijn laatste procenten gelukkig een nieuwe kunnen bestellen en die komt morgen
Bolk jezelf moeder...Don't follow me. I am lost too
Ga nu wel voor blauw jaquote:
Maar dat is voortaan FrozenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: