abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:34:00 #61
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218957493
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Enige puntje van kritiek (waar meer podcasts last van hebben): de neiging om het vertelde te vergezellen van passende geluiden (natuur, water geluiden, graafgeluiden). Bij een verhalende podcast kan ik het me nog voorstellen, bij een podcast als deze is het overbodig, stoort het zelfs. Maar zeker een aanrader.
ja dat herken ik wel hahahaaa. dat vond ik ook was overdreven soms. Maar de verhalen luisterde zo goed weg. Hij had nog 5 afleveringen vol mogen praten echt waar. Ook geweldige stem die man.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218958082
Zembla Podcast: Op zoek naar Marlotte

In het najaar van 2020 krijgt Annika contact met de 13-jarige Marlotte. Marlotte ligt met ernstige brandwonden in het ziekenhuis, heeft een verleden van seksueel misbruik en is door iedereen in de steek gelaten.

https://npo.nl/luister/po(...)p-zoek-naar-marlotte

NB: Zembla geeft vanaf het begin aan dat de informatie waarop de case is gebaseerd uiteindelijk vals bleek te zijn. Het slachtoffer Marlotte heeft nooit bestaan. Niettemin is er voldoende aan de hand om 5 podcast afleveringen mee te vullen. Op het moment dat ik dit bericht schrijft, moet er nog 1 aflevering geplaatst worden. Ik weet daarom nog niet of er uberhaupt een misdaad gepleegd is. Niettemin denk ik dat de serie interessant is voor liefhebbers van misdaad podcasts.
pi_218958138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:35 schreef jaco het volgende:

In het najaar van 2020 krijgt Annika contact met de 13-jarige Marlotte. Marlotte ligt met ernstige brandwonden in het ziekenhuis, heeft een verleden van seksueel misbruik en is door iedereen in de steek gelaten.

NB: Zembla geeft vanaf het begin aan dat de informatie waarop de case is gebaseerd uiteindelijk vals bleek te zijn. Het slachtoffer Marlotte heeft nooit bestaan. Niettemin is er voldoende aan de hand om 5 podcast afleveringen mee te vullen. Op het moment dat ik dit bericht schrijft, moet er nog 1 aflevering geplaatst worden. Ik weet daarom nog niet of er uberhaupt een misdaad gepleegd is. Niettemin denk ik dat de serie interessant is voor liefhebbers van misdaad podcasts.
Oh ja hier past die ook. Had m in LIT geplaatst. ^O^
Blues in LIT / Bespreking podcasts #6
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:53:25 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_218982782
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:40 schreef J-net het volgende:
Vermist van HLN is ook goed. De leider van De Cel vermiste personen on Belgie gaat na 30
Jaar met pensioen en vertelt over veel zaken. Ook zijn start met die groep met Dutroux.
Man vertelt echt goed.
Bedankt voor de tip, deze alvast opgeslagen ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_218983713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:35 schreef jaco het volgende:

Het is dus fictie? Dat maakt mij niet echt enthousiast om te gaan luisteren.
pi_218984155
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:

Nee, het is geen fictie. Het is waargebeurd, alleen heeft het meisje nooit bestaan.
Echt het luisteren waard!!
pi_218984218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, het is geen fictie. Het is waargebeurd, alleen heeft het meisje nooit bestaan.
Echt het luisteren waard!!
Nou dan ga ik het toch maar een kans geven.
pi_218987547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Er is een element van fictie maar met verstrekkende gevolgen in de realiteit. Sorry voor het cryptische antwoord, maar de volledige uitleg betekent spoilers.

De manier waarop het ontrafeld wordt, is min of meer dezelfde als in een goede misdaad podcast. Daarom durf ik het wel aan te bevelen in dit forum.
pi_218988552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 05:25 schreef jaco het volgende:

[..]
Er is een element van fictie maar met verstrekkende gevolgen in de realiteit. Sorry voor het cryptische antwoord, maar de volledige uitleg betekent spoilers.

De manier waarop het ontrafeld wordt, is min of meer dezelfde als in een goede misdaad podcast. Daarom durf ik het wel aan te bevelen in dit forum.
Ik ga hem binnenkort beluisteren. Vanwege spoilers wil ik ook niet meer info te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')