Misschien dacht ze dat die bij haar team hoorde.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef NailQueen het volgende:
En nu het pauze is moet mijn saus een half uur koken
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Duitse toeristen kennende spraken ze geen woord Engels of Nederlands en moest iedereen dit in het Duits oplossen?
Ah ja. Mijn methode is dat ik gewoon de pizza 12 minuten in de oven doe en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.
Die “sommigen” posten niet hier hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dat terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommigen zelfs nog best kort geleden
En hoe duur was de vis?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaad
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
Blessure van Musiala, het lijkt me om de voet te gaan, aan dit plaatje te zien.IeewwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mini heeft smaakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef Yesse het volgende:
Wat een mooie goalik schakelde precies op tijd in vanaf het tennis (mini wilde tennis, geen voetbal
)
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Jonker wel dat ze het heel goed gaan doen
Ja, Donnarumma was ook helemaal geshockeerd doen hij het doorhad. Het was geen overtreding want hij raakte speler en bal tegelijkertijd. Maar het was wel heel hardhandig.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |