Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorMeer nog dan van ui.
Over 2 weken bevind ik mij weer een paar dagen op Mallorcaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.
[..]
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.quote:
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Lieke Martens is net bevallen toch? Zij speelt niet mee toch?
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Die was eigenlijk voor haar zwangerschap al gestopt. Alleen wist ze dat zelf nog niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.
Nu al?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Wel terecht dat er al veel voor gegeven is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Redefine het volgende:
Wales is al vanaf minuut tien aan het tijdrekken
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!![]()
De mannen spelen toch ook gewoon als ze net vader zijn geworden, kom op zeg!
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Dat doet de rest van Nederland na de laatste groepswedstrijd, denk ik.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenGewoon tot je 40e voetballen en dan maar eens kijken wat er nog mogelijk is om voor over een jaar of 20 een nieuwe topvoetballer te maken.
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervangerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken of dit speelsters zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppen
Precies, plus dat ze er vaak ook meteen meerdere krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.
Kijk, denken in oplossingen. Daar kunnen we wat mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervanger
Ja,die mag een paar jaar stoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoor
Ik haat baby's helemaal niet! Ik geloof alleen gewoon niet dat ze echt bestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dar terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommogen zelfs nog best kort geleden
Ohquote:
Kan hier een onafhankelijk onderzoek naar komen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |