Luctor en GeorgeM gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er zometeen kijken naar Oranje?
Ik denk dat ik Wimbledon blijf kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Ikkequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Van Aert is een aardige kerel maar mijn oranje hartje gaat er niet sneller van kloppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Twee halve Nederlanders maakt weer 1 he (Affini en van Aert)
Misschien op een tweede scherm. Ik richt me op Bayern - PSG in de Club World Cup.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef Strani het volgende:
Ik schrijf Philipsen vast op voor de Gele Trui.
Nee ik denk dat Philipsen 21 etappe's gaat winnen maar Pogacar pakt inderdaad wel gewoon de eindzege.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.![]()
Een zwarte, dat wel.
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?quote:
Ja daar gaan de hartkleppen stevig van klapperen hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Strani het volgende:
Zo, de eerste van de 21 etappezeges is binnen voor Philipsen.
Ja. Mja.Tja. Vooruit. Ik had wel de indruk dat hij het niet super lang volhield aan kop, in de sprint.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!![]()
Dus technisch gezien rijden wij ook in het geel.
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Overigens wordt Vingegaard gecoacht door een Nederlander, las ik in de krant, dus mocht hij toch Tadej verslaan, dan hebben WIJ ook weer de Tour gewonnen!![]()
(Kunnen we voor Pogacar ook even een Nederlandse link vinden? Dan winnen wij hoe dan ook het geel).
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentsequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Weet ik, maar dan nog Momo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentse
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg magerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |