Elke zomer een toernooi lijkt mij niet goed voor de spelers. Plus dat teveel voetbal alleen maar voor steeds minder boeiende wedstrijden zorgt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk wil de FIFA meer geld verdienen. Maar teveel wedstrijden weet ik niet. Niet meer in elk geval dan met een normaaal WK. Ik denk dat we in Europa soms best arrogant zijn en denken dat het voetbal van ons is. Maar het werd wat mij betreft juist tijd dat we een degelijk intercontinentaal toernooi hadden voor clubs.
Ik snap je zorg, maar dit toernooi is in elk geval erg vermakelijk geweest. En PSG maakt zojuist de 2-0 (ondanks 2 rode kaarten) en hoe ze het vieren laat zien dat ze dit zelf wel degelijk heel graag willen winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke zomer een toernooi lijkt mij niet goed voor de spelers. Plus dat teveel voetbal alleen maar voor steeds minder boeiende wedstrijden zorgt.
Dat is bijna altijd zo. Dat zodra er een prijs te winnen valt spelers op dat moment wel enthousiast worden. Maar je zult zien dat Liverpool en Barcelona extra blij zullen zijn dat ze dit toernooi niet hebben hoeven spelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap je zorg, maar dit toernooi is in elk geval erg vermakelijk geweest. En PSG maakt zojuist de 2-0 (ondanks 2 rode kaarten) en hoe ze het vieren laat zien dat ze dit zelf wel degelijk heel graag willen winnen.
Wellicht, elk perspectief is anders. Voor een Ajax zou het wel heel leuk zijn geweest (die waren de volgende club op de ranking na RB Salzburg, om zich te kwalificeren).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd zo. Dat zodra er een prijs te winnen valt spelers op dat moment wel enthousiast worden. Maar je zult zien dat Liverpool en Barcelona extra blij zullen zijn dat ze dit toernooi niet hebben hoeven spelen.
Waarschijnlijk gaat dit toernooi ook wel belangrijk worden. Vooral omdat het in den treure gepusht gaat worden. Maar het zal nog heel lang gaan duren voordat ik er ook maar enig enthousiasme voor op zal kunnen gaan brengen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, elk perspectief is anders. Voor een Ajax zou het wel heel leuk zijn geweest (die waren de volgende club op de ranking na RB Salzburg, om zich te kwalificeren).
Maar hoe dan ook: En Als ik het op de lange termijn fout heb mag je me in het tehuis komen opzoeken om je gelijk te halen, ik denk dat dit toernooi belangrijk gaat worden. En degene die dit jaar wint zal daar nu al trots op zijn maar in de toekomst nog veel trotser.
Snap ik. Maar qua leuk voetbal heb je daar alleen jezelf meequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit toernooi ook wel belangrijk worden. Vooral omdat het in den treure gepusht gaat worden. Maar het zal nog heel lang gaan duren voordat ik er ook maar enig enthousiasme voor op zal kunnen gaan brengen.
Ach wat stom van me. Er is een clown die dit veel beter kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Die andere meiden kunnen weer terug naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Als er echt niks anders is wel. Maar rond deze tijd is er wel genoeg andere mooie sport met wielrennen en atletiek. En nu daadwerkelijk een EK bij de vrouwen. En nog genoeg andere leuke dingen te doen dan een extra voetbaltoernooi te kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Maar qua leuk voetbal heb je daar alleen jezelf meeVoor mij is dit toernooi een leuk cadeau geweest voor deze zomer
Zolang we alletwee maar kijken wat we leuk vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er echt niks anders is wel. Maar rond deze tijd is er wel genoeg andere mooie sport met wielrennen en atletiek. En nu daadwerkelijk een EK bij de vrouwen. En nog genoeg andere leuke dingen te doen dan een extra voetbaltoernooi te kijken.
Heel veel wedstrijden ga ik ook niet kijken. Zoals gisteren dat ik het op zet en dan wat blijf hangen of als er een topteam zoals Duitsland speelt nog wel. Andere wedstrijden zijn helaas vaak wat minder boeiend. Dat komt vooral omdat veel betere landen in niveau zijn blijven hangen. Spanje, Duitsland, Engeland en Frankrijk zijn wel echt heel goed. Maar bijvoorbeeld Italië, Zweden, Noorwegen en Nederland kabbelen eigenlijk maar wat voort.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang we alletwee maar kijken wat we leuk vindenIk ben er in elk geval erg blij mee. EK vrouwen heb ik dan weer heel weinig interesse in maar ik zet het ook aan op de achtergrond. Zo vanaf de kwartfinales zal ik het ook wel leuker vinden hoor.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
Maar goed, @:redefine, dat wij er op een redelijk volwassen manier uitkomen is natuurlijk voor niemand leuk dus ik stel voor dat we alsnog op de vuist gaan.
Hij wordt stiekem geïndoctrineerd omdat zowel opa, oma als mama tennissenquote:
Hij had ook maar keus tussen voetbal en tennis. De dingen die ik wilde zienquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn regel 1 t/m 3 thuis:
Mama is baas van de afstandsbediening van de tv
Is het nog gelukt met je ticket?quote:
Maar om dat in perspectief te plaatsen: Engeland deed er ook 100 jaar over om Frankrijk te verslaan. Dus in die zin geen schande als het ons net iets langer kost.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
Van Engeland noch van Frankrijk winnen wij in geen honderd jaar
De 100-jarige oorlog duurde ruim langer dan datquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar om dat in perspectief te plaatsen: Engeland deed er ook 100 jaar over om Frankrijk te verslaan. Dus in die zin geen schande als het ons net iets langer kost.
Ja 116 jaar, maar ik vond het wel oké zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
De 100-jarige oorlog duurde ruim langer dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |