Die komt van een bruiloft.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Ariane had ook liever ergens op een festival gestaan zo te zien.
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Lekker zuipen met grote zus Alexiaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Is wel een beetje waarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbal
Ze is niet de enigequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbal
Ik heb al heel wat mooie en verrassende wedstrjden gezien op Wimbledonquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.
Nee, maar dat neemt niet weg dat het gewoon echt een heel leuk toernooi is geworden. Oók van de Europese clubs, maar het is juist ook leuk om de passie van andere continenten te zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.
Dat zal best. Maar het is een totaal overbodig toernooi op een heel slecht moment in het seizoen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat het gewoon echt een heel leuk toernooi is geworden. Oók van de Europese clubs, maar het is juist ook leuk om de passie van andere continenten te zien.
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het is een totaal overbodig toernooi op een heel slecht moment in het seizoen.
Ik heb er ook niks van gezien. Maar Bayern-PSG is op zich een mooi affichequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.
Het zorgt voor teveel wedstrijden. Alleen maar omdat de FIFA meer geld wil verdienen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.
Hier moeten ze nog 2 minutenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Het is gebeurd. Netjes gespeeld meiden!
Ik heb het niet eens afgekeken, was alweer naar Wimbledon verhuisdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Het is gebeurd. Netjes gespeeld meiden!
Tuurlijk wil de FIFA meer geld verdienen. Maar teveel wedstrijden weet ik niet. Niet meer in elk geval dan met een normaaal WK. Ik denk dat we in Europa soms best arrogant zijn en denken dat het voetbal van ons is. Maar het werd wat mij betreft juist tijd dat we een degelijk intercontinentaal toernooi hadden voor clubs.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zorgt voor teveel wedstrijden. Alleen maar omdat de FIFA meer geld wil verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |