SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Technotronic met de opvolger van Pump up the jam
Lekker op tijd stoppen. Je hebt een bewogen week achter de rug.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
Morgen moet er nog wel gewerkt worden, Melting...
Dank je wel voor de muziek! Was fijn.
Sorry Modus. Op donderdag draai ik maar tot 21.00 uur.quote:
Was je moeder niet vergeten gisteren hoor.quote:
Tijdstip vooraf-track: rond 18:25:30 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - 150 Minutes
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Of je tijdstip van 18.30 klopt niet of je tijdstip van je vooraf-track nietquote:
+1 scherpquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Of je tijdstip van 18.30 klopt niet of je tijdstip van je vooraf-track niet
Ah, leuk. Ik kende deze nog niet van Moloko.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:44 schreef DJ11 het volgende:
In z'n albumversie, met extra lang intro:Moloko - Familiar Feeling
Toch een lead single van een albumquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, leuk. Ik kende deze nog niet van Moloko.
Goedenavond aRdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister weer is (een stukje) mee
Duidelijk, ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Een bepaald alarm klinkt vroeg. Met een albumtrack die een keer achter Venus aan moest worden gedraaid....
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister weer is (een stukje) mee
Ik was nog aan het twijfelen of ik deze zou aanvragenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een verzoekje van Livelink aan, maar eerst even deze:Kraftwerk - Tour De France
Bof ji evenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen of ik deze zou aanvragen
Goedenavond, welkomquote:
Rechtstreeks bezorgd in je hersenpanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
We gaan schaften, met UB40. Dankzij Symphonic:
UB40 - Food For Thought
Geen idee of het eten wordt thuisbezorgd, we zullen het zien...
Was een fijn verzoekje inderdaad. Van voordat ik jeuk kreeg van UB40quote:
Dit was een van hun laatste goede nummersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Was een fijn verzoekje inderdaad. Van voordat ik jeuk kreeg van UB40
Ik begin te denken dat alles waar FINNEAS zich mee bemoeit, goed is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in de uitzending maar liefst één heel nieuw nummer. Zeer matig weekje, goed moment om wat fijne nummers van de laatste tijd te herhalen. FINNEAS en Ashe samen:The Favors - The Little Mess You Made
Sommige tracks vind ik wel oké. Ik hoor het altijd nog liever dan 99% van de hiphopquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef Melting het volgende:
Hardstyle is geen muziek die ik bij DJ11 vind passen.
Laat Ferb het maar niet horenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat alles waar FINNEAS zich mee bemoeit, goed is.
quote:Can you see the little people Coming out of their little houses Driving down the little road In their little cars
They are hiding from big people Big ideas and big devices Talking all their big talk Out their big old arse
Do you like your next door neighbour Do you like the man you work for Do you like the DJ On your radio
Are you big or are you little Do you hum or do you whistle It’s existential boredom As if you didn’t know
Leuker dan Killer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Niet bekend, maar wel leuk om eens te horen. Adamski, een aantal jaren na KillerAdamski - Existential Boredom
quote:
Ik ook, geweldige seriequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Daar keek ik ook met veel plezier naar met de kinderen.
Zeg zeg zeg.....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney & Michael Jackson - Say Say Say (2015 remix radio edit)
Ik heb dit altijd een ongelukkige combinatie gevonden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney & Michael Jackson - Say Say Say (2015 remix radio edit)
Hij blijft een rasentertainerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn fysio was naar Robbie geweest, hij vond het geweldig
Ken deze versie alleen van die uitvoering bij Paul de Leeuw.quote:
Van René Klijn was dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken deze versie alleen van die uitvoering bij Paul de Leeuw.
Ik dacht echt dat het Billie Eilish was.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Nieuw, nieuw, nieuw...Cameron Hayes - Lover, Please Stay
Snap ik. Rare plaat is het, maar wel bijzonder.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Billie Eilish was.
Leuke tangoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Rare plaat is het, maar wel bijzonder.
Ik vind het eigenlijk een hele fijne plaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Rare plaat is het, maar wel bijzonder.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksNiet te vaak zeggen, dan krijg ik heel rare advertenties op Facebook
Van een treinoverweg?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ook zoeken op vliegersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is pas een overgangquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
I see what you did there. Maar ik ga dan wel voor de treinovergang die Melting opperde.
Soms kom je wat tegen bij het browsen op Spotify of YouTube. Dit is ook zo'n liedje waarvan je denkt: o ja, al te lang niet gehoordquote:
In dit geval hoor ik liever de cover dan het origineelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Straks komt er nog een verzoekje van Symph. Ook nog onderweg: een cover uit de categorie Je haat het of je houdt ervan...
Deze is zeer controversieel, beloof ik alvast. Maar ik vind het geweldig gedaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dit geval hoor ik liever de cover dan het origineel![]()
Ook een paar keer live gezien
Tja, die voelen een beetje koortsig, dus tegelijkertijd warm en koud.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Die morningtrain gaat over de overgang…
Cool (in tegenstelling tot opvliegers)
Ik doelde op mijn verzoekje.. maar ik ben wel benieuwd wat je in de koker hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze is zeer controversieel, beloof ik alvast. Maar ik vind het geweldig gedaan.
Dat dus later, eerst dit:Fastball - The Way
Die jingle is echt goed in haar eenvoud.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet zo toch even een jingle draaien, anders weten mensen niet maar waar ze naar luisteren
Zit best veel in hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Die jingle is echt goed in haar eenvoud.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet gepland, maar door al dat trompet- en toeter-gedoe kon -ie niet ontbrekenGuru Josh - Infinity
Is dit dan een origineel of een cover? Ik ken het alleen van hen, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
De royalties stromen binnen in huize-Clarke vanavond. Verzoekje van Symph:The Flying Pickets - Only You
Het origineel is van Yazooquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit dan een origineel of een cover? Ik ken het alleen van hen, volgens mij.
Ah, toch. Dat zat inderdaad nog ergens in mijn achterhoofd.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Nog vijf nummers te gaan voordat Melting het roer overneemt. Dit is de eerste daarvan:Lenny Kravitz - Believe
Ook leuk, natuurlijk. Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er weer niet bij.
Sta in de Effenaar voor een avondje old school metal van Vicious Rumors )nu bezig) en Overkill
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er weer niet bij.
Sta in de Effenaar voor een avondje old school metal van Vicious Rumors )nu bezig) en Overkill
Fijne avond daar toegewenst Bomenverzamelingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er weer niet bij.
Ook mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
De laatste weken regelmatig nummers van A-ha gedraaid, deze keer maar eens een track van Morten's solo-album uit 2012:Morten Harket - Listening
Is dat niet een beetje overkill?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er weer niet bij.
Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
De mysterieuze cover - overigens van Nederlandse makelij- gaat de slotsong worden, straks.
Vicious Rumors is qua vocalen best wel theatraal ja. Maar vooral zin in Overkill. Thrash en Power zijn toevallig wel mijn 2 favorieten metal stijlen.quote:
Het wordt dus een slotsong to hate or love?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
De mysterieuze cover - overigens van Nederlandse makelij- gaat de slotsong worden, straks.
In dat geval.... veel plezier!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vicious Rumors is qua vocalen best wel theatraal ja. Maar vooral zin in Overkill. Thrash en Power zijn toevallig wel mijn 2 favorieten metal stijlen.
Absoluut. Het oorspronkelijke nummer is nogal grondig verbouwd en heeft ook een totaal andere feel en lading gekregen. Je vindt het prachtig gedaan of je ergert je er rot aan; een tussenweg is er niet echt, denk ik. We gaan het ontdekken hiernaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt dus een slotsong to hate or love?
Ja, zeker jammer. Ze hebben onlangs wel samen weer eens opgetreden. Soms wil zoiets nog weleens tot een reünie leiden. Pulp is ook zo'n band. Jaren verdwenen, nu ineens terug met nieuw werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat deze band niet meer bestaat.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme……
Dit zing je als je boven op de van Brienenoord burg staat….
Pfffff. Ik kan heel veel waarderen, maar dit vind ik echt een nummer verkrachten op onverantwoorde wijze
Godsamme……
Pfffff. Ik kan heel veel waarderen, maar dit vind ik echt een nummer verkrachten op onverantwoorde wijze
Godsamme……
Graag gedaan. Leuke dat je 'm helemaal hebt afgeluisterdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de Show DJ11, voor mij weer best wel wat nieuwe nummers gehoord
Voor haar man wordt het misschien een korte avond...quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor haar man wordt het misschien een korte avond...
Tip voor DJ11.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kun je wel een show mee vullen.
Liedjes die niet goed aflopen.
Kuikentje Piepquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kun je wel een show mee vullen.
Liedjes die niet goed aflopen.
Ze hadden zich ook FABB kunnen noemen.quote:
Welterusten aRd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden Melting, maar ik ga nu toch maar echt slapen![]()
Fijne avond nog allemaal
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden Melting, maar ik ga nu toch maar echt slapen![]()
Fijne avond nog allemaal
Welterusten aRdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn instrument is groter dan die van jou
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Wish Upon A Star van.... ehhh... geen idee. Diana Ross?
Volgens mij zijn dat nog erg dure instrumenten ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou er nog wel eens op 1 willen spelen.
Nog nooit gedaan.
Dat zijn ze zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nog erg dure instrumenten ook.
Ze lokken je met een goedkope blokfluit en daarna zijn alle instrumenten duur.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lokken je met een goedkope blokfluit en daarna zijn alle instrumenten duur.
Een triangel moet nog wel lukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Reken daar maar op. Je kunt het zo duur maken als je wilt. Ik heb weleens dwarsfluiten van boven de 10.000 euro zien liggen in een winkelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik het over mocht doen had ik voor de oboe gekozen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Die had ik even over het hoofd gezien.
Triangel-les
Die moet ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik het over mocht doen had ik voor de oboe gekozen.
Lijkt wel op een geavanceerde klarinet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het allermooiste instrument dat er bestaat
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Blanket on the ground, maar ik vergeet haar naam steeds weer.
Ik vind dit een fijn nummer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Blanket on the ground, maar ik vergeet haar naam steeds weer.
Dat zou best knap zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet tegelijkertijd doet
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
Charles Aznavour - Dance in the old fashioned way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |