Daar heb ik veel te weinig verstand van om een mening over te hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
Iedereen dus verzameld voor de apotheose, al voorbereid dat N&V winnen ()?
En daarna wil ik graag van iedereen een mening over Funda en vraagprijzen etc etc.
Ach... maar een paar duizend euro werkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
Kletskous & Zn. moesten nog een "paar kleine dingetjes" afmaken... Whut![]()
![]()
En nog een paar ritjes naar Almerequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... maar een paar duizend euro werk
Ik had het niet over de reiskosten of man-urenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nog een paar ritjes naar Almere
Omdat die deur oud en origineel is, joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom een spiegel achter een deur?
Oh ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat die deur oud en origineel is, joh.
Roelie was mentaal de minste van de zussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roelie is echt een spook. Dat bleke en magere bekkie
Tenminste denk Roelie, kan me vergissen tussen die namen
Beige smaak kennelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind die bank bij M&A erg mooi! Die heb ik zelf thuis ook namelijk
Naja... of de aardigste van de tweequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Roelie was mentaal de minste van de zussen.
Nou nee hoor, die kon ook aardig vilein uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... of de aardigste van de twee
Hm...oké...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, die kon ook aardig vilein uit de hoek komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |