SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?![]()
Ferrari
Don't follow me. I am lost too
Plaatje in de OP van iemand waar iedereen fan van isquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu nog nieuwe plaatjes in de OP van fans![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu nog nieuwe plaatjes in de OP van fansquote:![]()
![]()
Laatst iemand in mijn space die zijn geliefde net had verloren aan kanker.Hebben samen een potje lopen janken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leclercquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje in de OP van iemand waar iedereen fan van is![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blijft een slopende kutziekte...quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst iemand in mijn space die zijn geliefde net had verloren aan kanker.Hebben samen een potje lopen janken.Don't follow me. I am lost too
Echt wel!!quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende dus. Misschien een idee om ook horren voor je raam te doen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
I dont want no scrubThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jammer dat het niet geweldig gaat...quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje in de OP van iemand waar iedereen fan van is
Don't follow me. I am lost too
No i dont want your numberThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wil niet meer zonder. Ik krijg toevallig morgen een bedrijf op bezoek om te kijken wat het gaat kostenquote:
Wat zijn er aan vervanging toe en ik wil nu graag horren die ik als er geen raam openstaat open kan schuiven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BehDon't follow me. I am lost too
Als we maar lang genoeg blijven roepen dat volgens jaar ons jaar word moet het vanzelf toch wel een keer uitkomenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jammer dat het niet geweldig gaat...
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: