Inderdaad had deze moeten postenquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Leen toch beter
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten?
https://www.ad.nl/video/p(...)n-diogo-jota-1570002quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
[ link | afbeelding ]
picture maker
ik denk dat die foto die mijn grote vriend @:onlogisch gepost in post 67 heeft niet klopt?
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
Lol paddyquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Oh, he wears the number 20...
Forever!
Of deze:quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.
Touché. Dat heb ik inderdaad niet goed verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.
Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.
Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.
Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak
Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.
Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.
tong80
Vreemd genoeg nummer 21 en 11 bij Portugal en bij Wolves nummer 18, bij Porto nummer 19.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Oh, he wears the number 20...
Forever!
+ Ferry van Vlietquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.
Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.
Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.
Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak
Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.
Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.
tong80
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
Lamborghini Miura Jota was een, zeldzaam, model rond 1970.
Toevallig.
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.
Prachtige auto's verder natuurlijk.
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.
Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.
Prachtige auto's verder natuurlijk.
Man man. Ga crossen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.
Google eens op Deyna. Of op Manchester United (Duncan Edwards), of op Zanderij SLM, of op het grote Torino of Zambia zonder Kalusha. Een column is geen encyclopedy.quote:
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Oh zo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Nee, mijn fout dus, maar een 28-jarige multimiljonair kan in z'n vakantietijd in een klassieke sportwagen willen rondrijden, dus het leek me niet onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |