abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:11:16 #126
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218110931
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het origineel van Leen toch beter
Inderdaad had deze moeten posten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218110973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten? :D
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:24:11 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218111012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

[ link | afbeelding ]
picture maker

ik denk dat die foto die mijn grote vriend @:onlogisch gepost in post 67 heeft niet klopt?
https://www.ad.nl/video/p(...)n-diogo-jota-1570002
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218111057
Heftig
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 16:29:37 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.

Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.

Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.

Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak

Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.

Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.

tong80

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 16:41:45 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111138
Hier veel compact uit het AD.....................https://www.ad.nl/voetbal(...)-medeleven~ae231559/

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218111210
twitter

Oh, he wears the number 20...

Forever!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:57:37 #133
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218111283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]

Forever!
Lol paddy :')

Tevens rip, erg sneu
pi_218111433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.
Of deze:

Op 2 juli 1994 werd de Colombiaanse voetballer Andrés Escobar doodgeschoten in Medellín, enkele dagen nadat hij op het WK voetbal een eigen doelpunt had gemaakt. Dit tragische incident schokte de Colombiaanse voetbalwereld en de rest van de wereld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:17:03 #135
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218111476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
Touché. Dat heb ik inderdaad niet goed verwoord.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218111510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.

Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.

Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.

Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak

Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.

Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.

tong80

Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]

Forever!
Vreemd genoeg nummer 21 en 11 bij Portugal en bij Wolves nummer 18, bij Porto nummer 19.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 03-07-2025 17:29:26 ]
pi_218111628
twitter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218111668
twitter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:47:04 #139
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_218111672
Op z’n zachtst gezegd tragisch. RIP.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:54:14 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218111719
What can change the nature of a man?
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:58:02 #141
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_218111750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

tong80

+ Ferry van Vliet
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:04:27 #142
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218111782
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
Lamborghini Miura Jota was een, zeldzaam, model rond 1970.
Toevallig. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.

Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.

Prachtige auto's verder natuurlijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218111851
Groot fan van User Wotte
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:36:08 #144
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218111986
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:04 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.

Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.

Prachtige auto's verder natuurlijk.
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 18:37:33 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:23 schreef Nober het volgende:

[..]
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.

Man man. Ga crossen.

Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 18:39:12 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_218112005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:58 schreef dvdfreak het volgende:

[..]
+ Ferry van Vliet
Google eens op Deyna. Of op Manchester United (Duncan Edwards), of op Zanderij SLM, of op het grote Torino of Zambia zonder Kalusha. Een column is geen encyclopedy. ;)

:T
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:45:46 #147
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218112071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:54:31 #148
18653 crew  D.
pi_218112159
Een groene Urus

En zo te zien is het hard gegaan :Y

Wat een drama voor zijn gezin/familie :{
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:59:26 #149
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218112202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh zo. :@ Die ken ik niet, dacht dat er gewoon een kromme zin stond en er Miura van Jota werd bedoeld. Excuus.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
Nee, mijn fout dus, maar een 28-jarige multimiljonair kan in z'n vakantietijd in een klassieke sportwagen willen rondrijden, dus het leek me niet onmogelijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218112346
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:54 schreef Coco het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')