Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdtquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Leer je dat allemaal aan Harvard?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Sowieso een beetje raar (bijzonder?) om meteen maar met allerlei 'verklaringen' op de proppen te komen. Er zal wel alcohol in het spel zijn, er zullen wel drugs aanwezig zijn, hij zal wel 200kmh hebben gereden.quote:
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Die heeft vast keurig de maximumsnelheid geredenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dan helpt een airbag ook niet meer
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Huurdersquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.
Als je mij bericht goed leest heb ik het over huis tuin en keuken rijders….quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Ik heb 't niet over voetballers in het algemeen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze krijgen heel slecht betaald bij Liverpool idd
Heel erg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk. Zo jong nog. Net getrouwd en 3 kinderen die hun vader nu al moeten missen
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.
Reyes was toen al wel op z'n retour. Die auto van hem zag er minder verwoest uit en hij reed toen 237 kmh. Denk dat Jota wel harder dan 200 heeft gereden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.
Christus te paard, wat moet dat hard zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |