clownscircusquote:
Wat wordt hier precies gezegd? Ik zie naar de helft en er zit geen geluid bij.quote:
Kan ook,jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:56 schreef Rnie het volgende:
Het zou me niets verbazen als Verstappen na dit jaar de Formule 1 achter zich laat en zich gaat richten op andere raceklassen.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:56 schreef Rnie het volgende:
Het zou me niets verbazen als Verstappen na dit jaar de Formule 1 achter zich laat en zich gaat richten op andere raceklassen.
https://nos.nl/artikel/25(...)-doe-er-niet-aan-meequote:Over een ander gerucht is hij wel duidelijk. Een jaartje uitrusten? Een sabbatical? Is dat een optie? "Nee. Ik rij gewoon in de Formule 1 volgend jaar. En misschien doe ik er een paar leuke dingen bij als het past", verwijst hij naar zijn recente avontuur als 'Franz Hermann' op de Duitse Nordschleife.
Geweldigquote:
Lullig voor Russellquote:
Russell heeft nog niks klaargespeeld qua wereldtitels, Max heeft er inmiddels 4. Antonelli is een jong talent die veel van Max kan leren.quote:
De keus ligt nu bij Max.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell heeft nog niks klaargespeeld qua wereldtitels, Max heeft er inmiddels 4. Antonelli is een jong talent die veel van Max kan leren.
De keuze is echt niet heel lastig
Dat sowieso.quote:
Teams houden van plagen, vorig jaar zag ik een foto bij Ferrari waar een klompje bij de auto stond in de garagequote:
Ja en hoe denk je dat dat komtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell heeft nog niks klaargespeeld qua wereldtitels,
Dat wordt ook door anderen gesuggereerd. Als die motor er ineens wel goed voor staat dan blijft hij bij RBR.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef raptorix het volgende:
Als Max al weg gaat, dan gaat ie dat denk ik pas na volgend seizoen doen, hij heeft dan mooi de kans om te zien hoe de wagens er voor staan.
Eens, meer een vechter dan een stylist, maar hij doet niet onder voor de McLaren boys.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
Russel vind ik gewoon een prima coureur, misschien niet zo spectaculair maar voor het materiaal denk ik prima.
Er waren ooit geruchten dat Jos naar Ferrari ging maar dat was een 1 april grap.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Teams houden van plagen, vorig jaar zag ik een foto bij Ferrari waar een klompje bij de auto stond in de garage
Russell simpelweg een fantastisch coureur.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
Russel vind ik gewoon een prima coureur, misschien niet zo spectaculair maar voor het materiaal denk ik prima.
tis jammer dat het zo'n lul isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
Russel is een degelijke coureur. Veel races dat hij eigenlijk gewoon zijn race rijd, en door omstandigheden dan gewoon zijn punten pakt of wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Russell simpelweg een fantastisch coureur.
Alleen al Canada dit jaar bewijst dit feit. Pakt pole, en wint gewoon moeiteloos de race. In de standings maar 9p achter Max. Dubbele punten van z’n teammate.
Wordt potentieel een leuke stoelendans.
Zou het een Max fan zijn?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op gruwelijk nat.![]()
Maar zal wel niet.
er is een kansquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat rainy valt wel mee, 20% kans het gehele weekend.
Maar dat doet toch niets af aan of het de waarheid is. Of is alles wat jij zegt over Russell bij voorbaat al onzin omdat je fan van hem bent?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, hij zegt zelf ook een fan account te zijn
[ afbeelding ]
Het blijft Engelandquote:
Correct!quote:
Ik zeg alleen maar "zou het een Max fan zijn".quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niets af aan of het de waarheid is. Of is alles wat jij zegt over Russell bij voorbaat al onzin omdat je fan van hem bent?
je zegt dit soort dingen ook enkel als het over Max gaatquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar "zou het een Max fan zijn".
Ik haat (gelukkig) niemand in F1.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt dit soort dingen ook enkel als het over Max gaat
zou je een Max hater zijn ?
quote:
Hij is gewoon thuis nu toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
We moeten ook nog de databundel van onze collega nattekat slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |