SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip voor ons, gaan we erbij zetten.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:50 schreef Hupje het volgende:
Best irritant eigenlijk, dat er niet standaard bij huuraccomodaties staat wat de maten van het aanwezige beddengoed zijn. Ik ben nu op de plaatjes aan het speuren of ik 1 of 2 persoons dekbedden zie(en wat we dus mee moeten nemen tzt)
quote:Op zondag 6 juli 2025 10:05 schreef Hupje het volgende:
Soms ben ik ergens verbaasd over en wil ik dat hier delen. En dan typ ik het en dan ziet het er zo stom uit, dat ik het toch maar weer weghaal![]()
Zoals dit:Waarom zou je het weghalen? Is toch super mooi om te delen wat voor acties ze doen op school voor de kinderen en hun familiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg daar wel een warm gevoel van als ik dat lees!
Ik snap dat het voor jezelf een beetje dubbel voelt om het te krijgen. Maar gewoon doen wat goed voelt. Beetje zelf van genieten en de rest uitdelen, toch super goed!
Ja, dat hebben ze bij deze school dus ook. En allerlei ouderbetrokkenheids dingen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:41 schreef FlyingFish het volgende:
Bij ons in de stad doen ze dat ook bij sommige scholen Hupje, vooral bij de scholen in achterstandswijken die ook een uitgebreid programma hebben na de standaard schooltijd.
quote:Op zondag 6 juli 2025 07:50 schreef Hupje het volgende:
Best irritant eigenlijk, dat er niet standaard bij huuraccomodaties staat wat de maten van het aanwezige beddengoed zijn. Ik ben nu op de plaatjes aan het speuren of ik 1 of 2 persoons dekbedden zie(en wat we dus mee moeten nemen tzt)
Wij hebben gewoon extra dekbedsets in huis liggen en het is standaard opgemaakt. Maar bij ons gaat het natuurlijk maar om 2 personen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goede tip voor ons, gaan we erbij zetten.
Wij hebben het gekocht met een Senseo apparaat. En ja, in het keukenkastje staan ook kruiden.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:28 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben gewoon extra dekbedsets in huis liggen en het is standaard opgemaakt. Maar bij ons gaat het natuurlijk maar om 2 personen.
Wat wel interessant is vind ik: zijn er al standaard wat kruiden aanwezig en wat voor koffiezetapparaat
Wij huren meestal zonder bedlinnen. Dan is de maat wel handig. Ik kan voor de stacaravan zien wat de maat van het bed is. Maar niet of er een 1 of 2 persoons dekbed is.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:28 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben gewoon extra dekbedsets in huis liggen en het is standaard opgemaakt. Maar bij ons gaat het natuurlijk maar om 2 personen.
Wat wel interessant is vind ik: zijn er al standaard wat kruiden aanwezig en wat voor koffiezetapparaat
Kijk, dat scheelt, want anders neem je filterkoffie meequote:Op zondag 6 juli 2025 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben het gekocht met een Senseo apparaat. En ja, in het keukenkastje staan ook kruiden.
Goede tips ook!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij huren meestal zonder bedlinnen. Dan is de maat wel handig. Ik kan voor de stacaravan zien wat de maat van het bed is. Maar niet of er een 1 of 2 persoons dekbed is.
Wat ik verder als huurder ook nog belangrijk vind om te weten: parkeerplaats (op eigen terrein, of grote parkeerplaats, enz) en mag je de auto opladen?
Nee als ik het subforum aan klik is de SC niet zichtbaar. Ook de cache legen deed niks. Maakt verder niet uit. Ik dacht alleen dat er op de achtergrond in het topic iets niet goed zat. Als het aan mij ligt ook prima. Ligt aan de gebruiker roepen we wel vaker op kantoor dusquote:Op maandag 7 juli 2025 12:27 schreef Peejtur het volgende:
@:laziness zie jij hem nu misschien?
Anderen last van dat ze dit topic niet in de lijst van het subforum zien?
Hier gewoon zichtbaaquote:Op maandag 7 juli 2025 12:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee als ik het subforum aan klik is de SC niet zichtbaar. Ook de cache legen deed niks. Maakt verder niet uit. Ik dacht alleen dat er op de achtergrond in het topic iets niet goed zat. Als het aan mij ligt ook prima. Ligt aan de gebruiker roepen we wel vaker op kantoor dus
Heb je niet ergens bij instellingen SC uitgeschakeld?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee als ik het subforum aan klik is de SC niet zichtbaar. Ook de cache legen deed niks. Maakt verder niet uit. Ik dacht alleen dat er op de achtergrond in het topic iets niet goed zat. Als het aan mij ligt ook prima. Ligt aan de gebruiker roepen we wel vaker op kantoor dus
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:27 schreef Peejtur het volgende:
@:laziness zie jij hem nu misschien?
Anderen last van dat ze dit topic niet in de lijst van het subforum zien?
Ik heb even gekeken, ook bij wat andere layouts, maar die optie kon ik nergens vinden, ondanks dat ik meteen dacht "ah, dat zal het zijn"quote:Op maandag 7 juli 2025 14:31 schreef Elleska het volgende:
[..]
Heb je niet ergens bij instellingen SC uitgeschakeld?
Er staat mij iets van bij dat dat kon maar ik kan het niet terugvinden, misschien omdat mijn abbo is verlopen.
Nu je eigen mokapotquote:Op zondag 6 juli 2025 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt, want anders neem je filterkoffie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |