Dat klopt niet helemaal. Spoonder Oldham (orgel) zat niet bij Promise of the Real. En bij Neil Young + Promise of the Real zaten ook Lukas Nelson en percussionist Tato Melgar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom er vandaag ook achter dat alle muzikanten uit Chrome Heart ook gewoon in The Promise of the Real zitten. Dan waren het toch dezelfde muzikanten als toen in 2016 ziggo dome? (dat was de vorige keer dat ik erbij was).
Mijn moeder zei het net, die zal het ergens gelezen hebben. Ik heb helemaal vooraan vrijwel niets meegekregen van het publiek achter me. Ook alle filmers met hun telefoonschermpjes dus nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:22 schreef DrDentz het volgende:
Zagen jullie ook die opa die werd opgetild met rolstoel en al en meerockte bij Rocking in the free world?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:35 schreef TommyL0204 het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/c(...)ergeet-je-nooit-meer
Vooraan niets van gemerkt omdat wij luisterden naar de speakers die op het podium stonden denk ik, hoorde wel dat zijn gitaar begon te storen (leek het op). Anders had ie RITFW nog wel twee keer opnieuw ingestart.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Wel benieuwd wat er nou precies aan het einde gebeurde. Net alsof 1 speaker op werd geblazen. Het knetterde erover
ah helder, ik ging er vanuit dat het een compleet nieuwe band was waar hij mee tourde, maar het zijn wel bekende gezichten in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Micah Nelson zijn eigen band is Particle Kid.
Lukas Nelson & Promise of the Real:
* Lukas Nelson
* Anthony LoGerfo
* Corey McCormick (verving Melyn Kelly in 2009/2010)
* Tato Melgar
* Logan Metz
Neil Young + Promise of the Real:
* Neil Young
* Lukas Nelson
* Micah Nelson
* Anthony LoGerfo
* Corey McCormick
* Tato Melgar
Neil Young and The Chrome Hearts:
* Neil Young
* Micah Nelson
* Anthony LoGerfo
* Corey McCormick
* Spooner Oldham
Denk dat Lukas zich meer op zijn eigen carričre wilde richten anders was het waarschijnlijk nog wel Neil Young + Promise of the Real geweest.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah helder, ik ging er vanuit dat het een compleet nieuwe band was waar hij mee tourde, maar het zijn wel bekende gezichten in ieder geval.
Misschien ook wel een vriendendienstje van Neil dat ie nog eens op een grote tour mee mocht ofzo. Of hij wilde naast de jongelingen toch nog een leeftijdsgenoot mee. Wie weet.quote:Moet zeggen dat die Spooner Oldham (hoewel hij live niet echt opviel) wel een indrukwekkende discografie heeft. Heeft gewoon nog met Aretha Franklin en Wilson Pickett gespeeld
Mezelf gespot met rode Jupiler-petquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef golfer het volgende:
Terugkijken?
Op www.mojo.nl/neilyoung geniet je na van de show met de setlist en alle foto’s.
quote:
Haha, lekker duidelijk ook.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel mensen waren er nou aanwezig? Volgens de Volkskrant 22.000, volgens Dagblad van het Noorden 24.000 en volgens NPO Radio 5 25.000
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha, lekker duidelijk ook.
Volkskrant deed wel een goeie recencie van 5 sterren.
Uh, niemand? want ik zat toen niet met mijn gedachten bij Kurtquote:The Needle and the Damage Done, waarin hij aan heroīne overleden vrienden betreurt.
Niemand op het veld die dan niet aan Kurt Cobain moet denken
Ik ook niet. Kurt Cobain quootte namelijk My My, Hey Hey (Out of the Blue) en niet Hey Hey, My My (Into the Black).quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Uh, niemand? want ik zat toen niet met mijn gedachten bij Kurt
Maar dat zong ie dus nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht aan Kurt toen hij zong: Its better to burn out than to fade away
Hey Hey, My My (Into the Black)quote:My my, hey hey
Rock and roll is here to stay
It's better to burn out
Than to fade away
My my, hey hey.
Out of the blue
and into the black
They give you this,
but you pay for that
And once you're gone,
you can never come back
When you're out of the blue
and into the black.
The king is gone
but he's not forgotten
This is the story
of a Johnny Rotten
It's better to burn out
than it is to rust
The king is gone
but he's not forgotten.
Hey hey, my my
Rock and roll can never die
There's more to the picture
Than meets the eye.
Hey hey, my my.
quote:Hey hey, my my
Than meets the eye.
Hey hey, my my.
Out of the blue
and into the black
You pay for this,
but they give you that
And once you're gone,
you can't come back
When you're out of the blue
and into the black.
The king is gone
but he's not forgotten
Is this the story
of Johnny Rotten?
It's better to burn out
'cause rust never sleeps
The king is gone
but he's not forgotten.
Hey hey, my my
Than meets the eye.
Ik zag wel mensen met een Nirvana bandshirt. Sowieso een fascinerend fenomeen: bandshirts van andere bands tijdens een concert.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch juist vaker gemeengoed dan een shirt aandoen van de band waar je heengaat? Behalve de echte die-hard fans vooraan misschien.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik zag wel mensen met een Nirvana bandshirt. Sowieso een fascinerend fenomeen: bandshirts van andere bands tijdens een concert.
Ik stond aan de rail naast twee Neil-debutanten, een Bruce Springsteen-fan aan de ene kant en een Pearl Jam-fan aan de andere kant.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een shirtje aan met een Stones tong, want ik heb geen Neil Young shirts, en dit kwam toch wel in de buurt van classic rock, rock & roll shirtje. Dacht wel even: zou ik in elkaar geslagen worden door harde kern Neil Young hooligans vanwege een verkeerd shirt? Maar dat gebeurde niet, zag daar zelfs veel meer mensen met Stones shirtjes.
Zeker. Wat ik wel grappig vond is dat ik ze ooit in het voorprogramma van Clutch heb gezien, wat hard-/blues-/stonerrock is (een genre waar ik normaal gesproken het meest naar luister) en dat ze daar prima pasten, maar dat ze bij Neil Young ook prima pasten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Ook nog even een welverdiende buiging voor The Inspector Cluzo. Klonk ook heerlijk
Ik doe altijd heel bewust geen shirt aan van de band die ik ga zien (als ik al een bandshirt draag), wil niet overkomen als groupiequote:Op donderdag 3 juli 2025 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Sowieso een fascinerend fenomeen: bandshirts van andere bands tijdens een concert.
Ik was er wel bij. Het was fantastischquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Neil speelt weer eens Cowgirl in the Sand als ik er niet bij ben, pfff![]()
Vreemd genoeg kwamen die gisteren niet in Mönchengladbach, terwijl ze wel waren aangekondigd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Ook nog even een welverdiende buiging voor The Inspector Cluzo. Klonk ook heerlijk
Lekker!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:26 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik was er wel bij. Het was fantastisch. Ik stond op een goede plek, en een perfecte setlist. Weliswaar geen Old Man of Rockin' In The Free World, maar wel Cowgirl In The Sand, Southern Man en Heart of Gold.
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog een verslag over geschreven: https://www.maxazine.nl/2(...)-in-monchengladbach/
Geweldig wat een liefhebber en kenner je bent.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Southern Man heel speciaal. Voor het eerst sinds 1993 in Europa live! Ik heb het nummer gezien in Californië in 2016.
Ik dacht aan rust never sleeps en aan mark lanegan zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |