Ik stond aan de rail naast twee Neil-debutanten, een Bruce Springsteen-fan aan de ene kant en een Pearl Jam-fan aan de andere kant.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een shirtje aan met een Stones tong, want ik heb geen Neil Young shirts, en dit kwam toch wel in de buurt van classic rock, rock & roll shirtje. Dacht wel even: zou ik in elkaar geslagen worden door harde kern Neil Young hooligans vanwege een verkeerd shirt? Maar dat gebeurde niet, zag daar zelfs veel meer mensen met Stones shirtjes.
Zeker. Wat ik wel grappig vond is dat ik ze ooit in het voorprogramma van Clutch heb gezien, wat hard-/blues-/stonerrock is (een genre waar ik normaal gesproken het meest naar luister) en dat ze daar prima pasten, maar dat ze bij Neil Young ook prima pasten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Ook nog even een welverdiende buiging voor The Inspector Cluzo. Klonk ook heerlijk
Ik doe altijd heel bewust geen shirt aan van de band die ik ga zien (als ik al een bandshirt draag), wil niet overkomen als groupiequote:Op donderdag 3 juli 2025 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Sowieso een fascinerend fenomeen: bandshirts van andere bands tijdens een concert.
Ik was er wel bij. Het was fantastischquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Neil speelt weer eens Cowgirl in the Sand als ik er niet bij ben, pfff![]()
Vreemd genoeg kwamen die gisteren niet in Mönchengladbach, terwijl ze wel waren aangekondigd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Ook nog even een welverdiende buiging voor The Inspector Cluzo. Klonk ook heerlijk
Lekker!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:26 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik was er wel bij. Het was fantastisch. Ik stond op een goede plek, en een perfecte setlist. Weliswaar geen Old Man of Rockin' In The Free World, maar wel Cowgirl In The Sand, Southern Man en Heart of Gold.
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog een verslag over geschreven: https://www.maxazine.nl/2(...)-in-monchengladbach/
Geweldig wat een liefhebber en kenner je bent.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Southern Man heel speciaal. Voor het eerst sinds 1993 in Europa live! Ik heb het nummer gezien in Californië in 2016.
Ik dacht aan rust never sleeps en aan mark lanegan zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Uh, niemand? want ik zat toen niet met mijn gedachten bij Kurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |