Heb je tijdens Trump 45 niet opgelet? Dacht je dat dat ineens anders zou zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok weet Poetin Trump zo goed te bespelen? Ik snap het namelijk niet. Kompromat? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Of Trump's fetisj op grote mannetjes? Maar er zijn toch wel meer mensen in het Witte Huis die daar wat van kunnen zeggen?
Wat waarschijnlijk prima zal lukken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]
MAGA elite denkt even met dit soort leugens de redneck murican te bespelen.
Je krijgt bijna buikpijn van de simpelheid die uit de VS vloeit tegenwoordig. Die cult neemt werkelijk alles aan wat hun puppet masters ze verteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk prima zal lukken.
Dat mens hierboven plaatst ook zulke shit van zichzelf:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je krijgt bijna buikpijn van de simpelheid die uit de VS vloeit tegenwoordig. Die cult neemt werkelijk alles aan wat hun puppet masters ze verteld.
Je ziet het een op een terug in reacties op socials. Klik je op het profiel zie je een veel te dikke pet dragende Amerikaan met een pickup truck
En laten we wel wezen al die kleptocraten komen er prima mee weg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:42 schreef Momo het volgende:
Trump krijgt een hard plassertje van hoe Putin zijn land leiding geeft, geen oppositie, geen ongevallige meningen, gezeur over rechten . Maniakale egotripperij. Ziet zichzelf als de koning van de VS.
We leven echt in een bizarre tijdlijn, dit had echt het script kunnen zijn van een of andere Terminator film.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat mens hierboven plaatst ook zulke shit van zichzelf:
[ afbeelding ]
Bij zulke plaatjes gaat de cringe toch door het dak in plaats van dat je sterk en stoer overkomt?
Naar boven likken en naar beneden trappen. We stemmen consequent voor dit soort onzin, doch hoor je iedereen klagen dat ze het niet willen. Wat gaat er dan mis?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
En laten we wel wezen al die kleptocraten komen er prima mee weg.
Wat stellen wij 'geavanceerde democratieën' er tegenover? Regeringen van bibberende boekhouders, een apatische en makkelijk om de tuin te leiden bevolking die lekker onderling aan het bekvechten zijn over trivialiteiten terwijl lui als Trump en Poetin ons links en rechts inhalen. Kortzichtigheid troef en korte-termijn comfort boven alles.
Echt
Het is zoveel achterlijkheid dat ik er met mijn pet niet bij kan. Maar in bepaalde kringen zullen ze dit wel als sterk zien ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We leven echt in een bizarre tijdlijn, dit had echt het script kunnen zijn van een of andere Terminator film.
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dit joh
Wss proberen ze niet eens te manipuleren, dom dom dom en natuurlijk geen idee dat die kerk voor het Kremlin werkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik zie een bejaarde man met een slecht passende goedkope pet en schoensmeer op zijn gezicht. En dat is nog zonder de politieke bril.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is zoveel achterlijkheid dat ik er met mijn pet niet bij kan. Maar in bepaalde kringen zullen ze dit wel als sterk zien ofzo.
Ik vermoed dat die Luna dat zeker wel weet maar er van uit gaat dat haar achterban dat niet weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:00 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wss proberen ze niet eens te manipuleren, dom dom dom en natuurlijk geen idee dat die kerk voor het Kremlin werkt.
Social media is de ondergang van beschaving.
Zeker een van de grootste veroorzakers van de huidige ellende en zeitgeist. Het heeft mensen het idee gegeven dat hun mening er toe doet en vooral dat je een mening niet hoeft te onderbouwen als je vindt dat je het gelijk aan je kant hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:00 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wss proberen ze niet eens te manipuleren, dom dom dom en natuurlijk geen idee dat die kerk voor het Kremlin werkt.
Social media is de ondergang van beschaving.
Die luna heeft wel een fucked up jeugd. Omringd door drugs en HIV. En haar opa zat in de Wehrmacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Overschat die figuren maar niet. Zie bijv. Marjorie Taylor Greene. Of Trump zelf, die kent de Russische geschiedenis niet, heeft wss geen idee dat de regering tot het bot corrupt is, leest geen enkel rapport, haalt zijn info van FoxNews, en denkt wss oprecht dat de invasie gewoon een oorlog over een stukje grond is, en dat het ubercool is als Poetin, als leider van een groot land, veren in je reet duwt.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/2s.gif[/ een ruzie isw] Op vrijdag 4 juli 2025 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die Luna dat zeker wel weet maar er van uit gaat dat haar achterban dat niet weet.
Ik heb de lat voor mensen in een dergelijke positie toch wel wat hoger liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Die luna heeft wel een fucked up jeugd. Omringd door drugs en HIV. En haar opa zat in de Wehrmacht.
Dus ik neem haar niets kwalijk.
/s mistequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb de lat voor mensen in een dergelijke positie toch wel wat hoger liggen eigenlijk.
quote:Russische topmanager energiebedrijf Transneft sterft na val uit raam
Jippie 04-07-2025 14:18 print
Andrei Badalov maakte carrière in de defensie-industrie voordat hij bij het Russische staatspijpleidingbedrijf Transneft ging werken.
Nu is de topmanager overleden na een val uit een raam.
Dit is niet het eerste dodelijke slachtoffer van deze aard.
In Moskou overleed Andrei Badalov, adjunct-directeur van het Russische oliebedrijf Transneft, na een val uit een raam.
Badalovs lichaam werd gevonden onder een raam van een huis in de woonwijk Roebljovka, meldde het staatspersbureau Tass, onder verwijzing naar politiebronnen.
"De voorlopige doodsoorzaak is zelfmoord."
Badalov was 62 jaar oud. Sinds 2021 bekleedt hij zijn functie bij het staatspijpleidingbedrijf Transneft, waar hij verantwoordelijk was voor de digitalisering.
Voorheen werkte hij in de defensie-industrie en bij een instituut dat onder andere de digitalisering van verkiezingen organiseerde.
Dit is niet de eerste mysterieuze dood van een hooggeplaatste bestuurder in de Russische energiesector sinds het begin van de oorlog tegen Oekraïne, bevolen door Kremlinleider Vladimir Poetin.
Zo overleed in het najaar van 2022 ook de CEO van het in Moskou gevestigde oliebedrijf Lukoil, Ravil Maganov, na een val uit een ziekenhuisraam in Moskou.
Een paar maanden eerder werden twee hooggeplaatste energiemanagers binnen enkele dagen dood aangetroffen - samen met hun families. In alle gevallen vermoedden de onderzoekers geen crimineel motief.
Vallen uit ramen en andere ongewone sterfgevallen van ambtenaren, topmanagers en zelfs culturele figuren in Rusland zorgen herhaaldelijk voor ophef.
In de meeste gevallen stonden de mannen en vrouwen nog midden in het leven.
NK en Iran leveren dubbel zoveel aan rusland dan hetwesten aan oekraine.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 03:39 schreef skysherrif het volgende:
Besef dat er op dit moment belangrijke oa luchtafweer in polen wordt tegengehouden tewrijl Oekraine niet alleen (in de afgelopen weken) door Russische, mar ook door Iraanse en Noord Koreaanse raketten wordt geraakt.
De wereld op zijn kop.
Wehrmacht en Commusie waren natuurlijk vrienden, gezellig volk onderdrukken. Dat rechts conservatief amerika het nu pas door heeft, dat ze heel goed met stalin door 1 door hadden gekund....quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Die luna heeft wel een fucked up jeugd. Omringd door drugs en HIV. En haar opa zat in de Wehrmacht.
Dus ik neem haar niets kwalijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |