Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb altijd de Franse reacties c.q. doelen in het verdrag van Versailles 1919 veel te heftig gevonden. Ik heb nu wat meer begrip voor de Franse reacties destijds, als ik nu dit soort opmerkingen zie.

Je moet denken anno 2025. Ik zou daar in de buurt stiekem iets van een wifi-jammer plaatsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een paar Molotovcocktails op de Russische ambassade zouden ook lekker zijn.

Ik weet waar de Russische ambassade zit en er hangt normaal gesproken een grote Oekraïense vlag vol in het zicht van die Poetinpijpersquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet denken anno 2025. Ik zou daar in de buurt stiekem iets van een wifi-jammer plaatsen.

Zoals het heurt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik weet waar de Russische ambassade zit en er hangt normaal gesproken een grote Oekraïense vlag vol in het zicht van die Poetinpijpers

Het is geen 2e wereld oorlog meer he. En de effectiviteit is ook twijfelachtig. En de middelen missen ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat Moskou en Sint Petersburg met napalm worden besproeid.

Dat boeit ze natuurlijk geen ene reet. En zelfs als het ze wel boeide, wat voor invloed hebben zij op die oorlog? Rusland kan alleen met geweld gestopt worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik weet waar de Russische ambassade zit en er hangt normaal gesproken een grote Oekraïense vlag vol in het zicht van die Poetinpijpers

Welke dingen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Het is geen 2e wereld oorlog meer he. En de effectiviteit is ook twijfelachtig. En de middelen missen ook.
Er staan wel ergere dingen te gebeuren in rusland dan wat bommen.

Electro magnetische straling lekken zijn een absolute nachtmerrie, en dat gaat veel verder dan alleen wifi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals het heurt.
Zat er nog even over na te denken net. Het zou me eigenlijk niet verbazen als de gemiddelde Russische ambassade juist helemaal geen wifi heeft, want wifi is ook wel een potentieel veiligheidsprobleem.

Beetje moeilijk uit te leggen, want ik lees de Russische kranten iedere dag, en de hoeveelheid opmerkelijk nieuws is overweldigend. Maar zo las ik net in de Kommersant dat de oogst flink tegenvalt door brandstof tekorten. En je ziet dat ook terug in de supermarkt prijzen, zelfs alle soorten bessen zijn 50% duurder, en dat terwijl het bessen seizoen in juni begint.quote:

Ja, ook zoiets als dit:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Beetje moeilijk uit te leggen, want ik lees de Russische kranten iedere dag, en de hoeveelheid opmerkelijk nieuws is overweldigend. Maar zo las ik net in de Kommersant dat de oogst flink tegenvalt door brandstof tekorten. En je ziet dat ook terug in de supermarkt prijzen, zelfs alle soorten bessen zijn 50% duurder, en dat terwijl het bessen seizoen in juni begint.
En zelfs Kamaz doet dit jaar geen dividend uitkeringen.
Uzbekistan bant alle Russische media.
Naja en zo gaat het maar door. Oja mogelijk dijkdoorbraak in St Petersburg vanwege westerstorm.

Dat die oorlog niet gestart zou zijn als hij president was geweest weten we ondertussen ook wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Donnie is weer eens teleurgesteld maar ja Biden's oorlog, zo vermoeiend die lul.
https://www.nu.nl/318067/(...)at-niet-stoppen.html

Uiteraard wil die Russische hoer dat.quote:?Trump envoy Steve Witkoff pushing to lift energy sanctions on Russia, Politico reports.
While Special Envoy Steve Witkoff is reportedly advocating for the easing of energy sanctions, others in the administration disagree.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lt4yx7v5722f

Als je op Poetin's positie zit hoef je niet eens heel erg Macialvellistisch te zijn om Trump te bespelen/quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok weet Poetin Trump zo goed te bespelen? Ik snap het namelijk niet. Kompromat? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Of Trump's fetisj op grote mannetjes?
Dat zijn Trump's ja-knikkers. Daar hoef je dus niks van te verwachten.quote:Maar er zijn toch wel meer mensen in het Witte Huis die daar wat van kunnen zeggen?

Ja de kolenindustrie schreeuwt al sinds begin dit jaar (of eerder) om hulp. En dat hebben ze zelfs gekregen, maar dat helpt overduidelijk dus niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets als dit:
[ x ]
Ze zaten ook in hun maag met gigantische hoeveelheden gas die ze nergens kwijt konden.

Trump en Rusland hebben een hele geschiedenis dus Poetin hoeft Trump niet te bespelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok weet Poetin Trump zo goed te bespelen? Ik snap het namelijk niet. Kompromat? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Of Trump's fetisj op grote mannetjes? Maar er zijn toch wel meer mensen in het Witte Huis die daar wat van kunnen zeggen?

Die spelen misschien wel onder één hoedje aangaande wat 'goed' is voor beide landen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Trump en Rusland hebben een hele geschiedenis dus Poetin hoeft Trump niet te bespelen.

Niet misschien en vooral wat goed is voor Rusland dus de EU moet kapot.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Die spelen misschien wel onder één hoedje aangaande wat 'goed' is voor beide landen.

quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:05 schreef oheng het volgende:
Oja mogelijk dijkdoorbraak in St Petersburg vanwege westerstorm.

Eén land en één persoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Die spelen misschien wel onder één hoedje aangaande wat 'goed' is voor beide landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |