Trump speelt toneel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 03:34 schreef Parafernalia het volgende:
En Trump wordt weer eens niet blij van Poetin, maar doet helemaal niks. Wat een slappe onzinpresident.
Amerika zal wellicht snel volgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 03:36 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de Rusland fans hier:
https://www.nu.nl/buitenl(...)hanistan-erkent.html
Rusland wil afghaanse vechters in hun leger (geen grap) dus logisch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 03:36 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de Rusland fans hier:
https://www.nu.nl/buitenl(...)hanistan-erkent.html
Ik heug de dag dat iedereen weer rustig kan slapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik heug de dag dat het andersom is en die russen niet meer kunnen slapen omdat de drones en bommen overal inslaan!
Het is toch diep triest om te zien dat Oekraine stukje bij stukje totaal aan zijn lot wordt overgelaten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:46 schreef Perrin het volgende:
Als de Europeanen in de NAVO en de EU toestaan dat Poetin de Europese hoofdstad Kiev aan flarden schiet, dan laat Poetin aan de hele wereld zien dat ze tot nu toe alleen maar loze beloftes hebben gemaakt over Europese veiligheid en vrede.
We worden geregeerd door bibberende bureaucraten die Poetin aanmoedigen een Baltisch hoofdstuk toe te voegen aan zijn veroveringsoorlog met hun zwakke en slappe houding.
De hele wereld ziet onze lafheid, incompetentie en onvermogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:19 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Het is toch diep triest om te zien dat Oekraine stukje bij stukje totaal aan zijn lot wordt overgelaten.
Comrade Trump zit totaal in de broekzak van Poetin en is mss wel een verlengstuk in de veroveringsoorlog van Poetin.
Europa wil wel maar kan niets zonder pappa. Derde lachende zijn natuurlijk de Chinezen...
Wel wat aangezet door ONS, ze beschuldigen Rusland van het gebruik van traangas en een sterker soort traangas.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:19 schreef Parafernalia het volgende:
Nederland beschuldigt Rusland van inzet chemische wapens in Oekraïne - https://nos.nl/l/2573593
Hoe vreemd dat ook klinkt, is traangas in militaire context een verboden chemisch wapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel wat aangezet door ONS, ze beschuldigen Rusland van het gebruik van traangas en een sterker soort traangas.
Ik heb altijd de Franse reacties c.q. doelen in het verdrag van Versailles 1919 veel te heftig gevonden. Ik heb nu wat meer begrip voor de Franse reacties destijds, als ik nu dit soort opmerkingen zie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat Moskou en Sint Petersburg met napalm worden besproeid.
Die steden hadden al meteen in het begin plat gemoeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat Moskou en Sint Petersburg met napalm worden besproeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |