Vergeet de Zaanse Schans niet!quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en Estland?/ en Moldova ? En Roemenië?
Moet die ook weer bij Rusland horen dan?
En Finland ??
Mensen zoals Lavrov zijn de oorlog begonnen en die gaan hem niet stoppen. Dat is hun einde. Dus kan je ze net zo goed afserveren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is sowieso oerdom van Rutte om je mening via Fox-news te willen ventileren.
Houd je toch afzijdig. En praat helemaal niet over mensen zoals Lavrov die later nodig zijn voor het vredesproces.
Die incursie had ik nog niet opgemerkt, ook bij Kamianske lijkt er na wellicht 2 jaar stilstand ineens weer verandering in de situatie te komen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw kharkiv offensief om te linken met Kupyansk?
Ja had kamianske wat eerder ook gelinkt, echt overal drukken de russen nu van Kamianske helemaal in het weste nvan het front tot Sumyquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die incursie had ik nog niet opgemerkt, ook bij Kamianske lijkt er na wellicht 2 jaar stilstand ineens weer verandering in de situatie te komen.
Het lijkt me dat de Russen de frontlinie pogen te verbreden om zo de Oekraïnse aanwezigheid aan het front uit te dunnen.
quote:As of now, we are recording the consequences of the enemy attack at more than 13 locations in Solomyansky, Svyatoshynsky, Darnytsky, Dnipro and Shevchenkivsky districts.
Many damaged residential buildings.
At the same time, the attack does not stop, there are a lot of targets over Kyiv. Ours are working on Russian drones in all districts.
Klopt, het tempo van 500-1000km2 per maand is echter niet voldoende om Oekraïne echt in de problemen te laten geraken. Na Kamianska ligt nog een tweede verdedigingslinie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja had kamianske wat eerder ook gelinkt, echt overal drukken de russen nu van Kamianske helemaal in het weste nvan het front tot Sumy
Opzich niet, maar als Rusland het economisch weet uit te houden tegen de verwachtingen in en elke maand keurig 30.000 nieuwe Russen weet te overtuigen te sterven dan buigt Oekraine net zo lang tot het breekt vrees ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, het tempo van 500-1000km2 per maand is echter niet voldoende om Oekraïne echt in de problemen te laten geraken. Na Kamianska ligt nog een tweede verdedigingslinie.
Ik denk dat de Russen met name proberen om Oekraïne te dwingen om troepen uit het centrum (Donetsk) weg te lokken zodoende te positie van Pokrovsks verder te verzwakken. }
Je kan toch ook niet blijven trachten alles uit de lucht te schieten, de bron moet aangepakt wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich niet, maar als Rusland het economisch weet uit te houden tegen de verwachtingen in en elke maand keurig 30.000 nieuwe Russen weet te overtuigen te sterven dan buigt Oekraine net zo lang tot het breekt vrees ik.
(en het totale onvermogen, wat ik niet negatief bedoel, Oekraine heeft gewoon te weinig luchtafweer, om shaheeds tegen te houden werkt niet mee)
Dat sowieso ja, tegen dit geweld bijna elke nacht inmiddels kan je heel weinig doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet blijven trachten alles uit de lucht te schieten, de bron moet aangepakt worden
Morgen is het een vrije dag in de VS. Het is een feestdag c.q. herdenkingsdag. Niet vanwege omdat drie van de vijf eerste presidenten van de VS stierven op 4 juli.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar haalt Trump eigenlijk de tijd vandaan om een uur met Putin te bellen terwijl vandaag de belangrijkste uren van zijn presidentschap waren in zn 2e termijn met de big beautiful bill
belt wel morgen met zel als het goed isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Morgen is het een vrije dag in de VS. Het is een feestdag c.q. herdenkingsdag. Niet vanwege omdat drie van de vijf eerste presidenten van de VS stierven op 4 juli.
Europa heeft sinds begin dit jaar het gat wat ontstaan is doordat de VS niets meer levert sinds Trump opgevuld maar helaas hebben we dus blijkbaar geen voorraad aan lucht afweer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 02:05 schreef Perrin het volgende:
Europa en de VS laten de Oekraïeners keihard vallen. Rusland mag dat hele land platwalsen. Poetin is de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |