Kijk gewoon naar de satteliet: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/satelliet/visueelquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef bondage het volgende:
Buienradar weet het ook allemaal niet meer zo zeker, voorspelling lijkt wel ieder uur te veranderen
Inmiddels weten we ook allemaal wel dat buienapps met dit weer niet veel zin hebben wat betreft vooruit kijken, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef bondage het volgende:
Buienradar weet het ook allemaal niet meer zo zeker, voorspelling lijkt wel ieder uur te veranderen
Ik weet, kan het ook 'live' in de gaten houden. Ben echter benieuwd wat er gaat komen als we paar uur verder zijn. Ik zie hier her en der wat bewolking ontstaan maar veel is het tot dusver niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de satteliet: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/satelliet/visueel
Er ontstaat steeds meer onweer op die buienlijn die vanuit NW Frankrijk richting België en Nederland trekt.
Buienradar transporteert de huidige buien in een bepaalde richting idd. Terwijl onweersbuien vaak "uit het niks" ontstaan. Zie je elk keer terug komen ook op fok, "er komt geen onweer over paar uur hoor KNMI heeft het fout de buienradar is leeg nu".quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inmiddels weten we ook allemaal wel dat buienapps met dit weer niet veel zin hebben wat betreft vooruit kijken, toch?
Dat blijkt maar weer... Naja, dan maar hopen, beetje onweer zou wel leuk zijn. De dikke hagel mag wegblijven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inmiddels weten we ook allemaal wel dat buienapps met dit weer niet veel zin hebben wat betreft vooruit kijken, toch?
Dat soort opmerkingen zul je mij niet zien maken. Maar goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie je elk keer terug komen ook op fok, "er komt geen onweer over paar uur hoor KNMI heeft het fout de buienradar is leeg nu".
38.2quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Grote verschillen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
38.2
Het valt niet mee om in België te wonen.
Hier nog volop zon, wel stevige wind en nog 37 in de (groene) achtertuin...quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou het is inmiddels bewolkt, dus dat scheelt, maar ik kan de temperatuur wel omlaag kijken echt, nog 33,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |