SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
blablablabla
ik heb een huwelijk op de 12e in zuid frankrijk ten hoogte van bordeauxquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:19 schreef Elan het volgende:
GFS bakt ze alweer bruin, zeg maar gerust zwart. En die zitten er de laatste tijd wel aardig bij. Europees model zie je het ook aankomen op de LT en ULT ... zucht....
Eerst maar even bijkomen van dit feestje.
Zoiets wel hoor volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ehrwald naar Brand is toch geen 2 uur?
122 km, zie ik. Kleine 2 uur. Ik dacht dichterbij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoiets wel hoor volgens mij.
Edit: google maps zegt 2.11 of 2.27.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een huwelijk op de 12e in zuid frankrijk ten hoogte van bordeaux
ik hoop geen 40 graden
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop geen 40 graden
Nee, het wordt 43.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop geen 40 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik dan buiten zou komen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:03 schreef Evangelion het volgende:
@:geschiedkundige had nu een gratis sauna kunnen uitproberen als hij niet gevlucht was. Helaas.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:31 schreef StephanL het volgende:
Flinke buien over de Noordzee. Helaas niet op land
De wind is gedraaid naar het Noordwesten. Het is erg klam in Den Haag, maar een graad of 27 is prima te doen. Gisteren was het 36.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:06 schreef Haags het volgende:
Code oranje uiteraard weer in het oosten des lands.
Mooi, kan dat ook afgevinkt worden. Nu weer normaal doen.quote:
Als je niet naar het buitenland kunt, kun je ook nog iets huren in Staverden (bij Elspeet), daar is het volgens mij zonder overdrijven vaak wel een graad of 5-6 koeler dan erbuiten, omdat het volledig in het bos ligtquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alsof ik dan buiten zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |