SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die slaapt nogquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ruzie krijgen? Dacht het nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan maak je die wakker.
#DenkenInOplossingenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb de italian blend van Kaldiquote:Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rugquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo warm was het dus vannachtquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de italian blend van Kaldi
[..]
Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rug![]()
![]()
zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net een stuk gewandeld, was goed te doen
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchen
Tijd voor ruzie nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was er om 6:00 uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zo vroeg
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchennormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
![]()
En hoe lang wandel je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was er om 6:00 uitnormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil wachten met douchen tot DHL is geweestIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat doe ik ook altijd, behalve gisteren. Toen ingekort, half uurtje.quote:
Maar eigenlijk is het beste nu douchen en gaan
Of eerst gaan en dan douchenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd, behalve gisteren. Toen ingekort, half uurtje.
Maar eigenlijk is het beste nu douchen en gaanwant je word wss wel plakkerig
![]()
Ik wou dat ik jou was...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ga zo even een ommetje maken, langs het bos.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net een stuk gewandeld, was goed te doenHow can I make this topic about me?![]()
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
Ik wil wachten met douchen tot DHL is geweest
Komt DHL zo vroeg bij jou dan
Ik ga nu eerst even poepenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Of eerst gaan en dan douchenwant je word wss wel plakkerig
( @mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker zo bij het bos, geniet er vanquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ga zo even een ommetje maken, langs het bos.![]()
![]()
Poepzequote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjes
[..]
Ik ga nu eerst even poepen( @:mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handig![]()
![]()
thanks, ja de natuur hier in de buurt is wel fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker zo bij het bos, geniet er vanHow can I make this topic about me?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie nu tussen 10ben 18 staan. Brievenbus zending. Ik gebruik nog wel even een wegwerp badmuts uit het hotel van zaterdagquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjes
[..]
Ik ga nu eerst even poepen( @:mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handig
Pleegmoeder komt vanmiddag met m'n jongens deze richting uit, zodat ik niet 2 X 2,5 uur in het ov hoef te zitten met die hoofdwond
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh super fijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanks, ja de natuur hier in de buurt is wel fijn.![]()
Hier is het ook heel mooi zo bij de IJssel![]()
Neem je dan ook m'n hoofdpijn over?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Klote tijdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie nu tussen 10ben 18 staan. Brievenbus zending. Ik gebruik nog wel even een wegwerp badmuts uit het hotel van zaterdag
Pleegmoeder komt vanmiddag met m'n jongens deze richting uit, zodat ik niet 2 X 2,5 uur in het ov hoef te zitten met die hoofdwond
Dat is wel lief dat ze jouw kant op komt
hmmm zie dat mijn pakketjes nog niet zijn ingeleverd bij postnl
Maandag besteld.... en dan zeggen ze de volgende dag in huis.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Misschien lopen ze achter door een tropenroosterquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
hmmm zie dat mijn pakketjes nog niet zijn ingeleverd bij postnl
Maandag besteld.... en dan zeggen ze de volgende dag in huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
denk hetquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien lopen ze achter door een tropenrooster
Maar heb het wel nodig, wan mijn aminos is bijna op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 116 / +68 / +48 / 86 / 138
2. FreshFruit / 105 / +61 / +44 / 224 / 289
3. Vino_Tinto / 69 / +67 / +2 / 427 / 451
4. loveislikeakiss / 58 / +58 / +0 / 263 / 302
5. KoningWouter / 44 / +16 / +28 / 152 / 163
6. marretak / 42 / +32 / +10 / 28 / 57
7. MizzezAmy / 34 / +32 / +2 / 121 / 142
8. Dr.Mikey / 26 / +25 / +1 / 15 / 24
9. HappyCharly / 24 / +3 / +21 / 30 / 38
10. Koen66 / 20 / +0 / +20 / 19 / 26
11. gebrokenglas / 18 / +4 / +14 / 79 / 93
12. mario390 / 17 / +16 / +1 / 105 / 119
13. sp3c / 16 / +13 / +3 / 63 / 66
14. DJMO / 16 / +14 / +2 / 76 / 96
15. RedShoe / 15 / +13 / +2 / 322 / 334
16. hemarookworst / 13 / +13 / +0 / 83 / 94
17. Fogel / 11 / +11 / +0 / 73 / 83
18. marc0871 / 9 / +1 / +8 / 30 / 39
19. maily / 9 / +9 / +0 / 90 / 98
20. Lovely / 9 / +9 / +0 / 92 / 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Was daquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
denk het
Maar heb het wel nodig, wan mijn aminos is bijna opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 116 / +68 / +48 / 86 / 138
2. FreshFruit / 105 / +61 / +44 / 224 / 289
3. Vino_Tinto / 69 / +67 / +2 / 427 / 451
4. loveislikeakiss / 58 / +58 / +0 / 263 / 302
5. KoningWouter / 44 / +16 / +28 / 152 / 163
6. marretak / 42 / +32 / +10 / 28 / 57
7. MizzezAmy / 34 / +32 / +2 / 121 / 142
8. Dr.Mikey / 26 / +25 / +1 / 15 / 24
9. HappyCharly / 24 / +3 / +21 / 30 / 38
10. Koen66 / 20 / +0 / +20 / 19 / 26
11. gebrokenglas / 18 / +4 / +14 / 79 / 93
12. mario390 / 17 / +16 / +1 / 105 / 119
13. sp3c / 16 / +13 / +3 / 63 / 66
14. DJMO / 16 / +14 / +2 / 76 / 96
15. RedShoe / 15 / +13 / +2 / 322 / 334
16. hemarookworst / 13 / +13 / +0 / 83 / 94
17. Fogel / 11 / +11 / +0 / 73 / 83
18. marc0871 / 9 / +1 / +8 / 30 / 39
19. maily / 9 / +9 / +0 / 90 / 98
20. Lovely / 9 / +9 / +0 / 92 / 98DankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna top 20
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Essentieel amino complex om je prestaties en herstel te ondersteunen.quote:
Ontwikkeld voor alle kracht- en duursporters die het meest uit de prestaties willen halen en hun hersteltijd willen minimaliseren.
Ik doe 6 dagen in de week krachttraining.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Leuk dat Vino meedoet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo maar even poepen. Hij klopt al aan de deur...Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar wil ik mee beginnen als ik 10 kilo ben afgevallen. Ik deed dat ook, maar was echt nog meer opgeblazenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah dat doe ik niet
Wel iedere dag creatine
Zij had eerder het aantal dus staat boven mij. Zo zijn de regels nu eenmaalquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gedeelde 20ste plek met lovely imo
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Met?quote:Dat heb ik net gedaan. En normaal poep ik nooit in de ochtendquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
Zo maar even poepen. Hij klopt al aan de deur...
En de regels zijn bikkelhard.....quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zij had eerder het aantal dus staat boven mij. Zo zijn de regels nu eenmaal
How can I make this topic about me?![]()
Hoezo nu dan wel ineens? Het kan door de warmte komen....quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Met?
[..]
Dat heb ik net gedaan. En normaal poep ik nooit in de ochtendHow can I make this topic about me?![]()
Sow echt wel!quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de regels zijn bikkelhard.....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
geen idee. Sinds maandag eet ik anders, gezonder, meer vezels. Geen alcochol, naast het sporten ook weer elke dag ene uur lopen. Dat zou kunnen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo nu dan wel ineens? Het kan door de warmte komen....
En de warmte kan ook. Ow en ik had 2 espresso
Poah, die komt even aan zeg. Dit moet ik even verwerken met koffiequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Met?
[..]
Dat heb ik net gedaan. En normaal poep ik nooit in de ochtend
Waarom altijd over poep?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eind van de middag pas.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even checken wanneer de regen komtIk heb er één en ik ben er trots op
Gisteren zei hij hier rond 3 maar nu is het 6quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hier pas 16:00 uur regen. Dan ben ik al weer thuis
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omdat het zo lekker bekt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik loop liever in de regen met 30 graden dan in de zon met 35Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en terechtquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik loop liever in de regen met 30 graden dan in de zon met 35Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat dacht je van 20 graden met een zonnetje?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik loop liever in de regen met 30 graden dan in de zon met 35Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, even de pot vol gebaggerd. Ook dat bekt lekker
Dat is ook lekker, kan je nog lekker bijbruinenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je van 20 graden met een zonnetje?
Ja hallo, bolk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is het beste maar dat verwacht ik pas in oktoberquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je van 20 graden met een zonnetje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zit er voor mij niet in. Zonneallergie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, kan je nog lekker bijbruinenIk heb er één en ik ben er trots op
Daar had ik vroeger ook last van. Tot ik een keer een hele goede aftersun kreeg van een apotheek in Tenerifequote:Op woensdag 2 juli 2025 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zit er voor mij niet in. Zonneallergie.
Nooit meer last gehad
199 vs 2 sec![]()
Om nou speciaal daarvoor even naar tenerife te gaan gaat me wat ver.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger ook last van. Tot ik een keer een hele goede aftersun kreeg van een apotheek in Tenerife
Nooit meer last gehadIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben erachter gekomen dat je het ook kan bestellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om nou speciaal daarvoor even naar tenerife te gaan gaat me wat ver.
Alleen is het dan wel iets duurder dan in Tenerife
Doe eens een linkje dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat je het ook kan bestellen
Alleen is het dan wel iets duurder dan in TenerifeIk heb er één en ik ben er trots op
In Tenerife kost het 11,50quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cpR-KIaAtNREALw_wcB
Maar je kan het vast ergens goedkoper vinden hoor
AhaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Aan de arbeidDon't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
Thnxquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In Tenerife kost het 11,50
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cpR-KIaAtNREALw_wcB
Maar je kan het vast ergens goedkoper vinden hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Mooi eilandDon't follow me. I am lost too
Neem nog een extra espresso danquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik zo nog meer moet kakken
TenerifeDon't follow me. I am lost too
![]()
PrachtigDon't follow me. I am lost too
![]()
In de regen...quote:Don't follow me. I am lost too
RainDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
OnweerDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit de luchtquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet...quote:Don't follow me. I am lost too
HohoDon't follow me. I am lost too
Hier hebben ze natvoer nuquote:
Met een beetje extra waterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stuiterpoesquote:
Alleen droogvoerDon't follow me. I am lost too
Dat is handig.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier hebben ze natvoer nu
Met een beetje extra water
Hier drinken ze echt megaveel. Moet 3 keer per dag die waterbak vullen
He bah..quote:Don't follow me. I am lost too
Oh nee deze komen echt twee keer een slokje halenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is handig.
Hier drinken ze echt megaveel. Moet 3 keer per dag die waterbak vullen
Wat normaal prima is
Maar nu nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stilte voor de stormDon't follow me. I am lost too
Normaal hebben ze aan 1 waterbak per dag voldoende, ik heb grote poes ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee deze komen echt twee keer een slokje halen
Wat normaal prima is
Maar nu niet
Even aan mijn moeder vragen...Don't follow me. I am lost too
BloemDon't follow me. I am lost too
Daarna echt stoppen met koffie, anders ben ik straks een stuiterbal
HihiDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Ga je een ei produceren...quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuiter stuiter stuiterquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Daarna echt stoppen met koffie, anders ben ik straks een stuiterbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en mijn vriendin is al van zichzelf een stuiterbal. Dus dat komt dan niet goed. Ik wil serieus sportenquote:
Mooi bolkjequote:
Dan zijn er 2 stuiterballenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en mijn vriendin is al van zichzelf een stuiterbal. Dus dat komt dan niet goed. Ik wil serieus sporten![]()
![]()
Ze is zaterdag voor het eerst met mij mee geweest.
Ze heeft nu nog steeds spierpijn in die billen
Oh dat kan zo vervelend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ze is zaterdag voor het eerst met mij mee geweest.
Ze heeft nu nog steeds spierpijn in die billen![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Zij wil meer billen, dan gaan we daarvoor zorgen toch
Ik heb al billen
![]()
![]()
Wie mooi wil zijn....quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb al billen![]()
![]()
6 en 8 kiloquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Normaal hebben ze aan 1 waterbak per dag voldoende, ik heb grote poes ook
We zijn aan het kijken of we ander katten meubilair kunnen vinden want de standaard is te kleinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja moet een hele week pijn lijdenquote:
En ze gaat ze vandaag weer trainen
Stortregen hierDon't follow me. I am lost too
heb je ook een maine coonquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
6 en 8 kilo
We zijn aan het kijken of we ander katten meubilair kunnen vinden want de standaard is te klein
Of een ander groot ras?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb al billen
Half ragdollquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
heb je ook een maine coon
Of een ander groot ras?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dacht ik ook, maar dat kan idd ook nogquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In heel nederland toch
Of hij is niet in nederland![]()
![]()
Ik zou het niet wetenquote:
Heb het ooit een keer gekocht omdat Gideon Italiaander een partijtje had liggen (50 cent per tube ofzo) maar eigelijk nooit actief gebruikt. Moest er door jouw post weer aan denken
Bil op je hoofdDon't follow me. I am lost too
![]()
De een is ook fluffy als een ragdoll, de andere ziet eruit als een grote katquote:
De tweede verhaart meer naar ons ideeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké geen zin maar we gaan wel beginnen
Rug vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeeerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké geen zin maar we gaan wel beginnen
Rug vandaagIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Er is airco maar heb het gevoel dat het hier alsnog boven de 23 graden isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In spanje is het altijd zo erg.
Dan sta je met 14 graden te sporten ofzo
Lekker zwetenDon't follow me. I am lost too
14?quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
In spanje is het altijd zo erg.
Dan sta je met 14 graden te sporten ofzoDon't follow me. I am lost too
quote:
Ik heb wel eens zonder jas gewerkt in de koelingquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja echt...quote:Don't follow me. I am lost too
Lekker fris..quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zonder jas gewerkt in de koelingDon't follow me. I am lost too
De mijne loopt ook morgen afquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ja weer even een abbo aanschaffen straks
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je blokken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ja weer even een abbo aanschaffen straksDon't follow me. I am lost too
In december pas...quote:Don't follow me. I am lost too
Gekregen van een god.Don't follow me. I am lost too
Ga lekker wandelen danquote:
Zie ondertitelquote:
Ik ook.quote:Don't follow me. I am lost too
Gezellig
Walk on...Don't follow me. I am lost too
He bahquote:Don't follow me. I am lost too
Anders nog even verder kakken.quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Neequote:
De airco verspreid de gemalen bonen lucht door de hele tokoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HihoDon't follow me. I am lost too
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
De airco verspreid de gemalen bonen lucht door de hele toko
![]()
![]()
Jij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou heb ik het idee dat ik zelf ook stinkDon't follow me. I am lost too
Hoezo?quote:Don't follow me. I am lost too
Oeiquote:
Nee maar mijn baarmoeder is gewoon een kutwijfquote:
Dus net geweest maar kan nog even los
Tijd om een barbell te bouwenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Don't follow me. I am lost too
Dag allen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
VolDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: