SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die slaapt nogquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ruzie krijgen? Dacht het nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan maak je die wakker.
#DenkenInOplossingenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb de italian blend van Kaldiquote:Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rugquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo warm was het dus vannachtquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de italian blend van Kaldi
[..]
Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rug![]()
![]()
zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net een stuk gewandeld, was goed te doen
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchen
Tijd voor ruzie nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was er om 6:00 uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zo vroeg
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchennormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
![]()
En hoe lang wandel je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was er om 6:00 uitnormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil wachten met douchen tot DHL is geweestIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat doe ik ook altijd, behalve gisteren. Toen ingekort, half uurtje.quote:
Maar eigenlijk is het beste nu douchen en gaan
Of eerst gaan en dan douchenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd, behalve gisteren. Toen ingekort, half uurtje.
Maar eigenlijk is het beste nu douchen en gaanwant je word wss wel plakkerig
![]()
Ik wou dat ik jou was...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ga zo even een ommetje maken, langs het bos.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net een stuk gewandeld, was goed te doenHow can I make this topic about me?![]()
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
Ik wil wachten met douchen tot DHL is geweest
Komt DHL zo vroeg bij jou dan
Ik ga nu eerst even poepenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Of eerst gaan en dan douchenwant je word wss wel plakkerig
( @mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker zo bij het bos, geniet er vanquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ga zo even een ommetje maken, langs het bos.![]()
![]()
Poepzequote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjes
[..]
Ik ga nu eerst even poepen( @:mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handig![]()
![]()
thanks, ja de natuur hier in de buurt is wel fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker zo bij het bos, geniet er vanHow can I make this topic about me?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie nu tussen 10ben 18 staan. Brievenbus zending. Ik gebruik nog wel even een wegwerp badmuts uit het hotel van zaterdagquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow kut heb een heel programma vandaag buiten de deur, maar volgens mij krijg ik ook pakketjes
[..]
Ik ga nu eerst even poepen( @:mario390 )
Ja eerst wandelen en dan douchen is ook wel handig
Pleegmoeder komt vanmiddag met m'n jongens deze richting uit, zodat ik niet 2 X 2,5 uur in het ov hoef te zitten met die hoofdwond
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh super fijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanks, ja de natuur hier in de buurt is wel fijn.![]()
Hier is het ook heel mooi zo bij de IJssel![]()
Neem je dan ook m'n hoofdpijn over?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Klote tijdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie nu tussen 10ben 18 staan. Brievenbus zending. Ik gebruik nog wel even een wegwerp badmuts uit het hotel van zaterdag
Pleegmoeder komt vanmiddag met m'n jongens deze richting uit, zodat ik niet 2 X 2,5 uur in het ov hoef te zitten met die hoofdwond
Dat is wel lief dat ze jouw kant op komt
hmmm zie dat mijn pakketjes nog niet zijn ingeleverd bij postnl
Maandag besteld.... en dan zeggen ze de volgende dag in huis.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Misschien lopen ze achter door een tropenroosterquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
hmmm zie dat mijn pakketjes nog niet zijn ingeleverd bij postnl
Maandag besteld.... en dan zeggen ze de volgende dag in huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
denk hetquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien lopen ze achter door een tropenrooster
Maar heb het wel nodig, wan mijn aminos is bijna op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 116 / +68 / +48 / 86 / 138
2. FreshFruit / 105 / +61 / +44 / 224 / 289
3. Vino_Tinto / 69 / +67 / +2 / 427 / 451
4. loveislikeakiss / 58 / +58 / +0 / 263 / 302
5. KoningWouter / 44 / +16 / +28 / 152 / 163
6. marretak / 42 / +32 / +10 / 28 / 57
7. MizzezAmy / 34 / +32 / +2 / 121 / 142
8. Dr.Mikey / 26 / +25 / +1 / 15 / 24
9. HappyCharly / 24 / +3 / +21 / 30 / 38
10. Koen66 / 20 / +0 / +20 / 19 / 26
11. gebrokenglas / 18 / +4 / +14 / 79 / 93
12. mario390 / 17 / +16 / +1 / 105 / 119
13. sp3c / 16 / +13 / +3 / 63 / 66
14. DJMO / 16 / +14 / +2 / 76 / 96
15. RedShoe / 15 / +13 / +2 / 322 / 334
16. hemarookworst / 13 / +13 / +0 / 83 / 94
17. Fogel / 11 / +11 / +0 / 73 / 83
18. marc0871 / 9 / +1 / +8 / 30 / 39
19. maily / 9 / +9 / +0 / 90 / 98
20. Lovely / 9 / +9 / +0 / 92 / 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: