SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou Elst nog wel overlevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:52 schreef Fogel het volgende: [..] Ik ben oud, OK? Ja, in tegenstelling tot Elst willen mensen wel in Utrecht wonen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeeeeeh lekkahquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat.
Pak zo wat druiven denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik 2 gekookte eitjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat.
Pak zo wat druiven denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee wacht, Velp was het. Same shit op zich.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zou wel in Nijmegen willen wonen ook, mooie stad
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog nooit geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil Rotterdam, Spijkenisse of Malaga, Alicante
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb alleen 2 katten en vind het zielig om daar mee te reizen
Wacht, wat!? Moet ik je op komen halen eind deze maand en je daarheen slepen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Ik wil Rotterdam, Spijkenisse of Malaga, AlicanteI'm surrounded by morons!
waarheenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht, wat!? Moet ik je op komen halen eind deze maand en je daarheen slepen?
Nijmegenquote:I'm surrounded by morons!
Of dat.quote:I'm surrounded by morons!
Fogel can show you the world
Shining shimmering splendidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, daar kan ik ook wel goed toeven. Villa met privezwembad en BBQ hurenquote:
Fok! Meetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik ook wel goed toeven. Villa met privezwembad en BBQ huren
Vino, Amy, lilak en ik in een villa in Spanje.... Wanneer gaan we?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb alle tijd nu
Eind juli zei je netquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:09 schreef Fogel het volgende:
Nijmegen ja.quote:I'm surrounded by morons!
Ben wel een beetje geschokt dat je nog nooit in Nijmegen geweest bentquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Ik wil Rotterdam, Spijkenisse of Malaga, Alicante
Ja toch best wel.quote:
Beter niet meer kopenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja moest wel even nadenken, maar ben er niet geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben wel een beetje geschokt dat je nog nooit in Nijmegen geweest bent
Wel in Zwolle, Enschede, groningen, leeuwarden, uhhhhhh amersfoort, apeldoorn
Oeh dichtbijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja moest wel even nadenken, maar ben er niet geweest.
Wel in Zwolle, Enschede, groningen, leeuwarden, uhhhhhh amersfoort, apeldoorn![]()
![]()
Oeh, Groningen. Komt wel dichtbij zo...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel in Zwolle, Enschede, groningen, leeuwarden, uhhhhhh amersfoort, apeldoorn![]()
Groningen - Feyenoord geweest toenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, Groningen. Komt wel dichtbij zo...
Ow en Alkmaar ook geweestWelkequote:
Nimmaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben wel een beetje geschokt dat je nog nooit in Nijmegen geweest bent
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee volgende week is beterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
BBQ lekker maar niet met dit soort weer. Niet te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Ik ben voor Feyenoord jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Je was voor de bezoekende club natuurlijk
Zwollywoodquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord geweest toen
Ow en Alkmaar ook geweest
[..]
Welke![]()
![]()
Ja die kan ik ook allemaal wel afvinken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel in Zwolle, Enschede, groningen, leeuwarden, uhhhhhh amersfoort, apeldoorn
Ook niet in Arnhem of Deventer geweest?
In het noorden heb ik momenteel alleen Assen, Buren en Zutphen nog op mn wensenlijstje staan. En een hunebed.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nog even geduld dus. Heb wel zin in lekkere krokante speklapjes van de BBQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb daar 5 jaar van mijn leven doorgebracht.quote:I'm surrounded by morons!
Nou ja is toch 5 jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb daar 5 jaar van mijn leven doorgebracht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
https://www.bokbierdag.nl/ ga je mee in october?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die kan ik ook allemaal wel afvinken.
In het noorden heb ik momenteel alleen Assen, Buren en Zutphen nog op mn wensenlijstje staan. En een hunebed.I'm surrounded by morons!
"je moeder"quote:
Nee geen Arnhem en Deventer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het noorden heb ik momenteel alleen Assen, Buren en Zutphen nog op mn wensenlijstje staan. En een hunebed.
Wel Leiden, Delft, Breda, Den Bosch, Tilburg, Valkenburg, Maastricht
In mijn familie willen ze ook krokante speklapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog even geduld dus. Heb wel zin in lekkere krokante speklapjes van de BBQ
[..]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Noordbroek niet? Super mooi dorp hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
In het noorden heb ik momenteel alleen Assen, Buren en Zutphen nog op mn wensenlijstje staan. En een hunebed.Hebben alleen geen OV, vorige keer dat ik voor Ama ging kijken of ze hier met het OV kon komen stond er dat er geen reisadvies beschikbaar was. Maar ach, wat moet je ook met OV...
![]()
Oh ik dacht al langer, maar kijk aan.quote:I'm surrounded by morons!
Ik zou stiekem wel weer in Deventer willen wonenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het noorden heb ik momenteel alleen Assen, Buren en Zutphen nog op mn wensenlijstje staan. En een hunebed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben zelfs in Amsterdam geweest
(wat ook een fokmeet was)
Ik heb een hotel geboekt in Deventer, komt wel dichtbij zo allemaal
Zijn lekker. En zorgen ervoor dat de BBQ goed op gang komtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In mijn familie willen ze ook krokante speklapjes![]()
![]()
Stond al in mn agenda blijkbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.bokbierdag.nl/ ga je mee in october?
Heul dichtbijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hotel geboekt in Deventer, komt wel dichtbij zo allemaal![]()
quote:
Deventer is mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou stiekem wel weer in Deventer willen wonenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kreeg vandaag te horen dat ik de dagen voor de bokbierdag in Griekenland moet zijn, is ietwat onhandig en ik probeer het op een collega af te schuiven
ja ook in de stairway geweest toenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, ik ook meet gehad daar, toen de stairway nog bestond. Wel lang geleden inmiddels![]()
daar vonden volgens mij alle meets plaatsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ben zelf geen groot fanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn lekker. En zorgen ervoor dat de BBQ goed op gang komt
Ik wil burgers en worst
En maïs
Ik hou van maïsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm die stond niet op mn lijstje. Wel Bourtagnequote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Noordbroek niet? Super mooi dorp hoorHebben alleen geen OV, vorige keer dat ik voor Ama ging kijken of ze hier met het OV kon komen stond er dat er geen reisadvies beschikbaar was. Maar ach, wat moet je ook met OV...
Daar ben ik ook bij een meet geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ook in de stairway geweest toen![]()
daar vonden volgens mij alle meets plaatsI'm surrounded by morons!
Ja Deventer is ook mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou stiekem wel weer in Deventer willen wonen
Ook wel een aantal keren geweest, maar nog nooit met het Dickens festijnIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In ieder geval veelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ook in de stairway geweest toen![]()
daar vonden volgens mij alle meets plaats![]()
![]()
Oh dat lijkt me ook zo gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Deventer is ook mooi
Ook wel een aantal keren geweest, maar nog nooit met het Dickens festijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook lekker. Na de speklapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben zelf geen groot fan
Ik wil burgers en worst
En maïs
Ik hou van maïs![]()
![]()
Volgens mij zijn we niet bij dezelfde meet geweestquote:
helaas
Dat is dan ook het minder leuke van Deventer(tegenwoordig)quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Deventer is ook mooi
Ook wel een aantal keren geweest, maar nog nooit met het Dickens festijnMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bourtange is ook wel leuk. Mag een bezoekje aan de vesting natuurlijk niet ontbrekenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die stond niet op mn lijstje. Wel Bourtagne![]()
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook zo gezellig
Deze winter een date plannen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh dacht dat het leuk wasquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan ook het minder leuke van Deventer(tegenwoordig)
Oh ik dacht dat het een vesting isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Bourtange is ook wel leuk. Mag een bezoekje aan de vesting natuurlijk niet ontbreken
Ik denk teveel denk ik
Vroeger wel ,maar dan heb ik het over 25 jaar geleden toen het allemaal begonquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je moet er wel specifiek naartoe gaan, er zit nog meer omheenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een vesting is
Ik denk teveel denk ik![]()
![]()
dan hebben wij niet gemeet,quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:29 schreef bondage het volgende:
[..]
In 2010 niet naar meets geweest naar mijn weten, wel in 2007...
Wel @Koen66 gemeet
35 gradenen dan moet ik zo de trein in of ik ga nog ergens hangen in de stad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik kan nog steeds niet aan die naam wennen, noem het nog altijd Spijkenisse of de andere oorspronkelijke namen van de dorpen in de omgevingquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nooit koorts.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet je iig dat je geen koorts hebt
A gram a day keeps the doc away.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is het al bijna kroegentochttijd?I'm surrounded by morons!
Deze man.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nooit koorts.
A gram a day keeps the doc away.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet aan die naam wennen, noem het nog altijd Spijkenisse of de andere oorspronkelijke namen van de dorpen in de omgeving
Nu is de tijd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spijkcityquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet aan die naam wennen, noem het nog altijd Spijkenisse of de andere oorspronkelijke namen van de dorpen in de omgeving
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ballentent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WarmDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Wel even reserveren dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hete bliksemDon't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
Hebben we nog vieslolly`s Mario?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb wel gekoelde meloen, prima vieslolly alternatiefUw ADH vitamine Worst
Dame HC.quote:
6 maanden, moe, honger en kan niet slapen. Hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey![]()
Das echt heel lang niet gezien
Hoe gaat ie?
Ben jij echt Mario?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ah ben je toch en meid? maar profilnaam was anders?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jawel. ik vertelde alles tegen je, weet je nog?![]()
Ja ik ben echt een meidquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah ben je toch en meid? maar profilnaam was anders?
Dat blijkt, ik moet even wennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voelt als 2 jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
6 maanden, moe, honger en kan niet slapen. Hoe gaat het met jou?
Vervelend dat je moe bent en honger hebt en niet kan slapen
Hopelijk vannacht beterTrust nobody![]()
wennen aan fok weer?quote:
Bij mij is het alsof ik nog nooit ben weggeweest
Heer KW.. Hoe gaat het met je kasteel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je heeft me poepnews 2023 naar werk gepostet
Het zelfde als gisteren nog. Heb gewerkt vandaag. Net thuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer KW.. Hoe gaat het met je kasteel?
Straks maar even kijken, ik denk dat ik gewoon die paar dingen die nu missen laat zoals het is en verder ga met bouwen.![]()
Hoe was het op het werk?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zelfde als gisteren nog. Heb gewerkt vandaag. Net thuis.
Straks maar even kijken, ik denk dat ik gewoon die paar dingen die nu missen laat zoals het is en verder ga met bouwen.
Komen er nog mensen met deze temperaturen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel. Onderschat Mario niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij weet denk ik niet wie jij was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was gezellig en toch nog best druk voor een dag als vandaag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe was het op het werk?
Komen er nog mensen met deze temperaturen?
En hoe is het met jou?![]()
nu welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij weet denk ik niet wie jij was![]()
![]()
Nieuwe speakers gekocht, en nu mis ik eigenlijk de oude.
ik heb hem een dm gestuurd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij weet denk ik niet wie jij was
Hoewel de meeste wel weten wie ik ben
Begint het met een M?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb hem een dm gestuurd.
Hoewel de meeste wel weten wie ik ben![]()
Geen blub?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was gezellig en toch nog best druk voor een dag als vandaag.
En hoe is het met jou?![]()
Hmm ik heb wat moeite met werken momenteel, maar komt vast goed, over 3,5 weken vakantie, dan kan ik even afschakelen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
welke?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
Nieuwe speakers gekocht, en nu mis ik eigenlijk de oude.Uw ADH vitamine Worst
als ik iets verkeerds op heb klinkt mijn kak ook als blubquote:Uw ADH vitamine Worst
Doe rustig aan he! Val niet om zo vlak voor je vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hmm ik heb wat moeite met werken momenteel, maar komt vast goed, over 3,5 weken vakantie, dan kan ik even afschakelen.![]()
![]()
ik had geen blub.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik iets verkeerds op heb klinkt mijn kak ook als blub
ik had nu een flopppppIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Pioneer DM 50D.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thxquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan weet ik het wel denk ik.
Leuk dat je terug bent
Dat was de 40. Deze zijn net wat groter. En er zit een functie op die ik nog moet proberen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil gewoon even geen werk, weggaan is optioneelIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga sowieso einde van het jaar een week naar tenerifequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
wil ook weer vakantie, maar weet niet waarheen
Geen idee nog met wie, misschien wel alleenjaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
je was ook betje zoveel dat je vakfotos postete of?
luister nu al en week zender italo disco
beste vor zomer
erder heb 1 week neue duitse welle
codo,looooooooos,geluistert
![]()
Zal ik je aan Hema koppelen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil gewoon even geen werk, weggaan is optioneel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze 2 zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:32 schreef mario390 het volgende:
luister nu al en week zender italo disco
beste vor zomer
erder heb 1 week neue duitse welle
codo,looooooooos,geluistert
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was laatst voor het eerst alleen op twee korte vakanties geweest binnen een week, vond dat best lekker en wil dat wel vaker doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga sowieso einde van het jaar een week naar tenerife
Geen idee nog met wie, misschien wel alleenUw ADH vitamine Worst
Jaahquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we hebben elkaar al eens ontmoet
Ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was laatst voor het eerst alleen op twee korte vakanties geweest binnen een week, vond dat best lekker en wil dat wel vaker doen
Het lijkt mij lastig om alleen te gaan eten enzo...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waaromquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt mij lastig om alleen te gaan eten enzo...![]()
doe ik vaak genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt mij lastig om alleen te gaan eten enzo...Uw ADH vitamine Worst
jij hebt al regelmatig een opgezette tent volgens mijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
ik was nu al 1,5 maanden niet zuipen
geen tentfeest
Uw ADH vitamine Worst
Zit je daar maar alleen enzo.quote:
Dat lijkt mij heel ongemakkelijkvoel je je niet alleen danquote:
goed dat ik je niet nap snapquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt al regelmatig een opgezette tent volgens mij![]()
totaal niet en het is ook lekker om eens niet afhankelijk van de planning van de ander zijn als ik iets wil proberenquote:Uw ADH vitamine Worst
In je broekje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja denk dat ik mij overdag wel vermaak, maar alleen ontbijten of alleen dineren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totaal niet en het is ook lekker om eens niet afhankelijk van de planning van de ander zijn als ik iets wil proberen
Dat voelt ongemakkelijk denk ik
Is het ook wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totaal niet en het is ook lekker om eens niet afhankelijk van de planning van de ander zijn als ik iets wil proberen
Heb je nooit het idee dat een restaurant liever 2 mensen aan een tafeltje heeft?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien omdat jij zo gewend bent om met iemand te gaan en ik juist andersomquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk dat ik mij overdag wel vermaak, maar alleen ontbijten of alleen dineren.
Dat voelt ongemakkelijk denk ikUw ADH vitamine Worst
Ja dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Heb je nooit het idee dat een restaurant liever 2 mensen aan een tafeltje heeft?
En ik zou het idee hebben dat iedereen naar mij kijkt
Gewoon ergens aanschuiven,werkt prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk dat ik mij overdag wel vermaak, maar alleen ontbijten of alleen dineren.
Dat voelt ongemakkelijk denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij andere mensenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon ergens aanschuiven,werkt prima.![]()
Oke als ik een drankje op heb dan zou dat wel durvenMaar anders niet hoor
Ja dat idee heb ik ook een beetje, maar dan vooral vanwege wat andere mensen ervan vinden, niet omdat ik het zelf zo erg vind om alleen te etenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat voelt ongemakkelijk denk ik
Dan zit ik toch liever alleenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon ergens aanschuiven,werkt prima.
Na een rondje ben je gelijk lid van de fam.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij andere mensen![]()
Oke als ik een drankje op heb dan zou dat wel durvenMaar anders niet hoor
Fokkers zijnn niet anders gewend.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zit je daar maar alleen enzo.
Dat lijkt mij heel ongemakkelijk
[..]
voel je je niet alleen dan![]()
moet wel bekennen dat ik dan niet snel een restaurant neem met uitgebreid en lang tafelenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Heb je nooit het idee dat een restaurant liever 2 mensen aan een tafeltje heeft?Uw ADH vitamine Worst
Ja dat zal het wel zijn. Ach ja misschien wel in oktober of november. All in Tenerife. Heel de dag niks doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien omdat jij zo gewend bent om met iemand te gaan en ik juist andersom
Ik heb beidenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook een beetje, maar dan vooral vanwege wat andere mensen ervan vinden, niet omdat ik het zelf zo erg vind om alleen te etenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een rondje ben je gelijk lid van de fam.
Wat ook helpt is een notitieboekje meenemen. Wordt het personeel heel ongemakkelijk van.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet wel bekennen dat ik dan niet snel een restaurant neem met uitgebreid en lang tafelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Round upDon't follow me. I am lost too
die is wel goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook helpt is een notitieboekje meenemen. Wordt het personeel heel ongemakkelijk van.
vroeger kon ik me best druk maken om hoe mensen over mij denken, maar die energie heb ik nu niet meer dus ik heb gewoon schijt eraanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook een beetje, maar dan vooral vanwege wat andere mensen ervan vinden, niet omdat ik het zelf zo erg vind om alleen te etenUw ADH vitamine Worst
TopperDon't follow me. I am lost too
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook helpt is een notitieboekje meenemen. Wordt het personeel heel ongemakkelijk van.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Jij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zo moet ik ook gaan denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger kon ik me best druk maken om hoe mensen over mij denken, maar die energie heb ik nu niet meer dus ik heb gewoon schijt eraan
Wat zullen we eens gaan eten?Don't follow me. I am lost too
Heb ik ook wel gedaan hoor. Toen ik een project op Curacao moest draaien en ik daar alleen was ook wel een goede fles wijn besteld met kreeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zit je daar maar alleen enzo.
Dat lijkt mij heel ongemakkelijk
[..]
voel je je niet alleen dan
Had toen een map meegenomen om in te schrijven. Of een ereader kun je ook doen.
Gewoon doen.
Maar ik dacht dat jij een relatie had?![]()
Jij vooral.quote:
Blij dat je er weer bent
was zaterdag ook alleen naar festival in zandvoort gegaan, was er een groepje buiten los aan het gaan en ik doe gewoon mee, kan gewoonUw ADH vitamine Worst
Een hele fles wijn voor mij alleenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan hoor. Toen ik een project op Curacao moest draaien en ik daar alleen was ook wel een goede fles wijn besteld met kreeft.
Had toen een map meegenomen om in te schrijven. Of een ereader kun je ook doen.
Gewoon doen.
Maar ik dacht dat jij een relatie had?
Wel even wennen. Geen chromebook maar windows laptop
Tien keer sneller, maar wel anders..Don't follow me. I am lost too
Ja dat zou ik helemaal nog niet durven hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
was zaterdag ook alleen naar festival in zandvoort gegaan, was er een groepje buiten los aan het gaan en ik doe gewoon mee, kan gewoon
OlaDon't follow me. I am lost too
MaziDon't follow me. I am lost too
![]()
Dit festival is echt zo leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat zou ik helemaal nog niet durven hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Good to GoDon't follow me. I am lost too
Hold up,wait a minute.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat moet ik ook gaan doen, zonde van de energie, ik vind mensen die alleen zitten te eten juist stoer en niet zielig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger kon ik me best druk maken om hoe mensen over mij denken, maar die energie heb ik nu niet meer dus ik heb gewoon schijt eraan
Maar heb meestal ook geen moeite om iemand te vinden die mee gaat, dus doe dat dan toch liever
Laat het me weten...quote:Don't follow me. I am lost too
Ik moest wel een traantje laten bij Suzan & Freek.
Triest ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest wel een traantje laten bij Suzan & Freek.Don't follow me. I am lost too
Kutziekte..Don't follow me. I am lost too
Ik vind het heel erg, maar heb niks met die 2quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest wel een traantje laten bij Suzan & Freek.
Die2Don't follow me. I am lost too
Eetse..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:52 schreef roos94 het volgende:
Zit aan een bord hete kip met rijst. Ik zweet me de choleritis.Don't follow me. I am lost too
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:52 schreef roos94 het volgende:
Zit aan een bord hete kip met rijst. Ik zweet me de choleritis.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest wel een traantje laten bij Suzan & Freek.![]()
Dat hoeft ook niet, maar zo mooi dat ze het toch maar doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg, maar heb niks met die 2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet jij wel.quote:Don't follow me. I am lost too
ja dat is zeker waarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar zo mooi dat ze het toch maar doen.
![]()
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een nieuw interview oid hebt
Maar zag je wel posten in betreffende topic...Don't follow me. I am lost too
Nog 1,5 uur en dan mag ik naar buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 34 °C, binnen 26 °C. Het schuurtje is 39.9 °C.
Hier ook zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 34 °C, binnen 26 °C. Het schuurtje is 39.9 °C.
Je snapt mijn bericht nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar zag je wel posten in betreffende topic...![]()
![]()
The summer is magic...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn heit syn nummer.
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
Dat kan kloppen..quote:Don't follow me. I am lost too
ik mag altijd naar buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur en dan mag ik naar buitenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: