Nou laat ik het anders duidelijk maken.... ze verdient naar eigen zeggen al sinds 2020 minstens een miljoen per jaar. En woont in Amsterdam op 3 hoog op amper 60m2. Tuurlijk....quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
k vind Celine Charlotte heel leuk om te volgen en vind het hilarisch dat ze in twijfel wordt getrokken 😂 (en triest). Zij komt juist heel transparant over, in tegenstelling tot andere life coaches en oplichters. Volgens mij heeft zij het gewoon heel goed geregeld met haar winst en beleggen
Sommige mensen kunnen niet zonder shirt slapen. En een blote huid is niet per se comfortabeler. Dan blijft het vocht op de huid liggen. Bij een shirt trekt het in het shirt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:05 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke deelt dat het zo warm is, ze hebben een airco op de slaapkamer maar zag dat ze nog steeds een slaapshirt aanheeft. Het kan natuurlijk dat ze die aangetrokken heeft bij het wakker worden maar ook zo'n airco maakt het toch niet zo koud dat een slaapshirt nodig is? Zag ik op beelden van gisteren en toen gutste het zweet mij van de kop bij het zien daarvan.
Ik was wel een beetje verbaasd dat het een "kind-vrije" bruiloft was.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoewel ik een heel bruiloftsweekend nogal pompeus vind, komt de bruiloft van Elise en Wout wel best gemoedelijk over.
Laten we het rusten.. ze verdient ongetwijfeld wat geld maar lang niet het miljoen per jaar waar ze mee pocht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:07 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ze zegt toch zelf ook dat ze op zoek is naar een ander huis (buiten Amsterdam). Maar dit huis had ze nog, raar om er dan niet te gaan zitten. Plus huizen in Amsterdam zijn onbetaalbaar hoor, dus ik denk dat ze best geld heeft
Dat had ik ff gemist, vind ik ook verbazend iddquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verbaasd dat het een "kind-vrije" bruiloft was.
Oh ik verbaasde me al dat je de kinderen niet zag in de filmpjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Bij ons werd emdr voor onze zoon afgeraden als wij zelf nog spanning ervaarde tijdens het voorlezen van het verhaal, omdat dan onze spanning overgedragen zou kunnen worden op hem.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:20 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft om 11.50 in de ochtend al de hele middag hoofdpijn omdat haar zoon emdr heeft.
Leeft ze terug in de tijd ofzo?
Ik kwam hier om precies dit te schrijven hahaha. Misschien heeft Friesland wel een andere tijdzone.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:20 schreef Post-its het volgende:
Dbm heeft om 11.50 in de ochtend al de hele middag hoofdpijn omdat haar zoon emdr heeft.
Leeft ze terug in de tijd ofzo?
Vita zei het. Dat hun zoontje bij opa en oma op Mallorca bleef vanwege de "kids-free" bruiloft.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat had ik ff gemist, vind ik ook verbazend idd
Ik snap dat het heftig kan zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bij ons werd emdr voor onze zoon afgeraden als wij zelf nog spanning ervaarde tijdens het voorlezen van het verhaal, omdat dan onze spanning overgedragen zou kunnen worden op hem.
Nu heb ik zelf therapie gehad, dus de spanning is er voor mij vanaf en kan het dus neutraal aan hem voorlezen. Ik heb geen last van de emdr van mijn zoon, mijn zoon wel en dat kan echt wel heftig zijn in de dagen erna. Maar de hele dag hoofdpijn omdat hij emdr heeft? Nee.
Dan kan je er toch ook niet goed voor je kind zijn als zijn spanning eruit moet?
Volgens mij zijn mensen best bereid om te twijfelen aan het salarisstrookje. Maar dat zegt je niet. Je zegt dat ze niet in NYC en Arizon gewoond heeft. Dat is toch een compleet andere bewering?quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:15 schreef okzbow het volgende:
[..]
Laten we het rusten.. ze verdient ongetwijfeld wat geld maar lang niet het miljoen per jaar waar ze mee pocht.
Ik snap dat wel. Ze hebben allemaal vrij jonge kinderen (bijv. Haar zus en Kaj). Als die allemaal de kinderen meenemen zijn die gasten de hele dag in de weer met de kids, dat redt je ook niet met één nanny.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Vita zei het. Dat hun zoontje bij opa en oma op Mallorca bleef vanwege de "kids-free" bruiloft.
Dan zullen hun eigen kinderen ook niet overal bij geweest zijn denk ik?
Best apart.
Omdat ze zin had om toch weg te gaan 🫣 Tjaquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:45 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (hipenhot) haar vliegreisje vandaag gaat niet door ivm sterfgeval in de familie van haar reisgenoot. Ze heeft een nieuw vliegreisje geboekt en vertrekt morgen met dochter naar Kos. Het is pas haar 6e vakantie dit jaar en haar 5e vliegvakantie.
Ik snap dat wel. Je eigen kinderen horen er natuurlijk gewoon maar ik snap heel goed dat je ervoor kiest om geen andere kinderen op je trouwfeest te willen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Jet had vanmorgen sneakers aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:00 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ze heeft er gewoon geen zin in en weigert om dat toe te geven.
Krijgt Jet nog sandaaltjes voor de komende zomer en vakantie eigenlijk of moet er weer gewacht worden op een samenwerking? Dat arme kind is dol op mode en moet het nu doen met regenlaarzen en crocs. Ik vind het oprecht zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |