Daarom beklim jij ook bergen en een ander niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:45 schreef INViCTuS het volgende:
Ik begrijp dan alleen echt helemaal niks van mensen die op een handdoekje in het zand op het strand volle bak zon gaan liggen. Onder het mom van "verkoeling aan zee"
Duindorpgenotquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker; ik woon al een jaar of 10 op 3 minuten lopen van het strand maar de keren dat ik in die tijd op het strand heb liggen bakken zijn op 1 hand te tellen. Niks voor mij.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:28 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)e-in-alpen~aa61b943/
Tsja...
Potentieel staat er toch, of wou inhoudelijk discussiëren over de skew-T plot in de tweet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och begint er weer een met rampscenario’s hoor.
Wel iemand die er verstand van heeft. Zit ook achter de waarschuwingen bij estofexquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och begint er weer een met rampscenario’s hoor.
De dag doorgekomen, het is hier pas over 2 uur onder de 30 graden.quote:
Bovenwoning?quote:
Jezus. Doe dit in een spoiler voor @Geschiedkundigequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jezus. Doe dit in een spoiler voor @:Geschiedkundige
Tied voor de herfst.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:20 schreef Haags het volgende:
Zon is weg.
Het is weer voorbij die mooie zomer @:zipportal
WHAT THE F*CK. Daar sterf je toch bijna in zo'n huis (?). Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat het 32+ graden ergens binnen isquote:
Ja nou ik schrik daar wel echt van. Dat zijn wel serieuze waardes die gezondheidsproblemen kunnen (!) opleveren.Als dat mijn huis was, pakte ik een touwtje en een krukje denk ik.quote:
Buien in de herfstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |