SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HihihohoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Wie heeft Killem laten laufen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat bent u vroeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja vroeg beginnen vandaagquote:
En dan klaar voor de grote hitteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow @Dotteke
Er klopt iets niet aan de TT
Is vannacht niet goed gegaan
Wil jij er even naar kijken
AlsjeblieftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi gedicht wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:48 schreef greysbones het volgende:
Ow @:Dotteke
AlsjeblieftDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Staat dat in de TT?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronde nummer
82 heeft lovely gewonnenDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Hmm. In de nazorg brief van het zmc staat dat ik de dag na de operatie weer mag douchen.
Ik ben rond drie uur geopereerd. Mag ik nu al douchen of moet ik wachten tot een uur of vier? Aangezien een dag 24 uur duurt?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
OwjaDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Donequote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:48 schreef greysbones het volgende:
Ow @:Dotteke
AlsjeblieftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan. Kleine moeite. Dat wordt 9 van de 10 x vergetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DuneDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
En nu klopt het weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kleine moeite. Dat wordt 9 van de 10 x vergeten
Als je het na 23 uur doet val je uit elkaar en spoel je door het putje. Raar maar waar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:52 schreef DJMO het volgende:
Hmm. In de nazorg brief van het zmc staat dat ik de dag na de operatie weer mag douchen.
Ik ben rond drie uur geopereerd. Mag ik nu al douchen of moet ik wachten tot een uur of vier? Aangezien een dag 24 uur duurt?🐙![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je nog een BB aan het volgen Mario ?![]()
![]()
Ik zie elke keer stukjes van BB UKquote:
Wat daar allemaal gebeurt en mag![]()
Dan is NL echt heeeeel braafThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mjah, sommige dingen, zeker als ze ook zo op papier staan, neem ik gewoon te letterlijk. Kan ik niets aan doen, maar dan moet ik perfectionistisch handelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het na 23 uur doet val je uit elkaar en spoel je door het putje. Raar maar waar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Mooi jaar was dat..Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Geen felicitatie tt voor Lovely?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat dat ook niet meer anders gaat worden in BB nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie elke keer stukjes van BB UK
Wat daar allemaal gebeurt en mag![]()
Dan is NL echt heeeeel braafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kling klokje klingelinge ling kling klokje klingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Triest idd.quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:59 schreef mario390 het volgende:
wie kenn nederl.song 1971 storm ,thunder ?![]()
Het verschil is echt enorm !quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat ook niet meer anders gaat worden in BB nederland
Veel gescheld en ruzie
Mensen die echt ver over de schreef gaan qua manipulerend gedrag etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kunt hem op block zetten he? Heb ik ook gedaan. Ik hoef niet zo nodig om de haverklap geconfronteerd te worden met bewegende tettenquote:
Blijkbaar heeft @KillemWieft niks omhanden
Of een tekort aan ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt het over DTS?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm !
Veel gescheld en ruzie
Mensen die echt ver over de schreef gaan qua manipulerend gedrag etc
Raar is dat dan he, dat het in het ene land wel en in het andere niet mag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm !
Veel gescheld en ruzie
Mensen die echt ver over de schreef gaan qua manipulerend gedrag etc
Nederland is echt aan het verpreutsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie de smileyquote:ik maakte een grap
Mickey Rourke in BB was echt leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat dan he, dat het in het ene land wel en in het andere niet mag.
Nederland is echt aan het verpreutsen
Nu vind ik UK ook wel ver gaan hoor
Maar ergens ertussenin zou mooi zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BB
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ja wat minder preuts zou fijn zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Nu vind ik UK ook wel ver gaan hoor
Maar ergens ertussenin zou mooi zijn
IK las gisteren of eergisteren dat het BB huis weg is. Dus ben benieuwd of er een vervolg komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige overdrijven...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tetten in de
morgen
is een dag zonder
zorgen.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
ik heb en shockumentary betje gezien daar was en vent met
dickste ballen, de heeft 15 min eeikalkuliert![]()
![]()
ik heb nur paar sekonden gelukkig gezien![]()
Het viel ook wel uit elkaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat minder preuts zou fijn zijn
IK las gisteren of eergisteren dat het BB huis weg is. Dus ben benieuwd of er een vervolg komt
De loods is wel een geweldige locatie
( - de vliegen)
Dit zijn de betere posts.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef mario390 het volgende:
![]()
ik heb nur paar sekonden gelukkig gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef mario390 het volgende:
![]()
ik heb nur paar sekonden gelukkig gezien![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De loods zit nu toch dbg in?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het viel ook wel uit elkaar
De loods is wel een geweldige locatie
( - de vliegen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:
Maar zoiets moet toch te realiseren zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* DJMO paracetamol gaat zoeken
Die van vannacht zijn wel uitgewerkt inmiddels
Ja zoals huizen voor mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar zoiets moet toch te realiseren zijn
Ik heb geen idee of er een nieuwe locatie komt.
We krijgen vanzelf wel een persbericht als er ontwikkelingen zijn.
Het is nog lang geen januari
Bondgenoten met een live stream zou top zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals huizen voor mensen.
Ik heb geen idee of er een nieuwe locatie komt.
We krijgen vanzelf wel een persbericht als er ontwikkelingen zijn.
Het is nog lang geen januariThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt het winnaresje nog in bed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom er niet echt meer in. Kijk het nog wel maar niet goed genoeg mis de helftquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bondgenoten met een live stream zou top zijn
Wie?quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
@Lovelyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oja.quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ow jawelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er niet echt meer in. Kijk het nog wel maar niet goed genoeg mis de helft
Tis alleen jammer dat ze het zo op al het gedoe gooien
Terwijl er volgens mij ook veel leuke dingen gebeurenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: