knufje voor jouquote:Op woensdag 12 november 2025 18:08 schreef Chandler het volgende:
Ach met een beetje afleiding kom ik de dag wel door, maar zodra ik weer alleen thuis ben is het weer erg alleen.
Hoort er bij, dus nu druk doende met afleiding zoeken!
Thanks, knuffels kan een mens bijna niet genoeg krijgen!quote:
Ik geef wel een schouderklopje!quote:Op woensdag 12 november 2025 19:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Thanks, knuffels kan een mens bijna niet genoeg krijgen!dat is er weer 1.
Things like these brightens my day, ofzo
quote:Op woensdag 12 november 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geef wel een schouderklopje!
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:38 schreef Cod_player het volgende:
Klote. Precies 7 jaar geleden veranderde mijn leven ingrijpend door mijn ongeluk, waar ik nog steeds gevolgen van ondervind. Normaal als ik er niet aan denk of over praat gaat het wel, maar google fotos bracht me even een : vandaag 7 jaar geleden herinnering met de fotos van het ongeluk.
Ook voor jou, een kop op - veel moed gewenstquote:Op woensdag 12 november 2025 19:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Thanks, knuffels kan een mens bijna niet genoeg krijgen!dat is er weer 1.
Things like these brightens my day, ofzo
quote:
Kleine moeitequote:
Ik ben blij dat je therapie hebt! Dan sta je er niet alleen voor!quote:Op donderdag 13 november 2025 09:00 schreef RedShoe het volgende:
Veel moeite om de dag door te komen.
Weinig plezier!
Vanmiddag weer therapie.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:00 schreef RedShoe het volgende:
Veel moeite om de dag door te komen.
Weinig plezier!
Vanmiddag weer therapie.
kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn voor je vrouwquote:Op donderdag 13 november 2025 16:09 schreef ludovico het volgende:
Redelijk zen, maar mijn vrouw vindt dat ik ontwijkend ben bij conflicten..... Klopt ook, maar voor haar voelt het dan alsof er niks wordt opgelost.
Ik heb altijd zoiets van.... Wat mij betreft is er geen conflict, laat me met rust.
Iets plannen voor morgen een idee ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:09 schreef Chandler het volgende:
Nu iets meer opgelucht dan de afgelopen dagen.
Vandaag afscheid genomen van m'n ex bonus kinderen en de buren van m'n ex vriendin. Was zeer emotioneel.
Gelijk ook even spullen mee genomen van m'n ex en mijn eigen weer mee naar huis.
Dat opgeruimd en voelt toch iets meer opgelucht... al heb ik nog steeds een brok in de keel, een knoop in de maag en een zwaar gevoel op m'n schouders. Maar gelukkig weet ik dat dit langzamer hand beter gaat.
Ik ben gezegend met lieve mensen om mij heen die heel veel rekening met mij houden en er voor mij zijn (al maak ik daar momenteel nog niet heel veel gebruik van, bij de ene wat meer dan de ander natuurlijk).
Nou dat dus.
Maar positief, morgen niets op de planning
Maar negatief, morgen niets op de planning.
Dat het maar weer snel maandag mag zijn!
Of ik ze weer ga zien. Geen idee. Hoop het wel. Zal voor de ene gemakkelijker zijn dan de andere maar we gaan het zien. Mijn deur blijft voor alle 3 open staan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets plannen voor morgen een idee ?
Ga je de ex bonus kinderen nog zien ? In de toekomst ?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:21 schreef Seeburg54 het volgende:
Eigenlijk voel ik me zoals het weer eruit ziet. Treurig, troosteloos en donker. Slecht bericht gehad van een vriendin, ziekte met slecht vooruitzicht. En dit jaar was al enorm zwaar wat dat betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |