komt omdat het weer iedere dag anders is, kan niet snel genoeg aanpassen oidquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt dat?
en heb je er iets voor?
of is het benauwd voor wat er komen gaat?
das kutquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt omdat het weer iedere dag anders is, kan niet snel genoeg aanpassen oid
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2026 07:35 schreef Chandler het volgende:
Nou het kan stukken beter.
De laatste scan van m'n moeder haar longen waren zeer positief, geen kanker meer te vinden maar de scan van haar hoofd maakte het niet beter. Van 1 plekje naar 7... GVD!!!
Prognose: 1 jaar... mogelijk zijn er nog levensverlengende behandelingen mogelijk maar dat gaan we deze week horen...
Had echt de hoop dat 2026 meer plezier zou brengen dan 2025... nou enige wat het tot nu toe brengt is een hoop stress...
quote:
Heb je geen luchtwegverwijderquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Werkt niet altijdquote:
Diegene een brief schrijven en het uitleggen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef benhorse het volgende:
Hoe moet je er mee omgaan als iemand je, wellicht in een dronken bui, verteld hoeveel hij/zij van je houdt als vriend zijnde en maar een paar weken later helemaal niks meer met je te maken wil hebben. Ik ben zelf absoluut geen heilige maar tussen een vriendschap en een afscheid zit toch heel veel ruimte? Ik vind het heel moeilijk, heb daarna impulsief gehandeld wat ik normalerwijs nooit doe, en heb daar spijt van.
Dacht dat het wel zou overgaan, maar niets is minder waar, en het gaat al kut.
wat is er in die tussenliggende weken gebeurt?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef benhorse het volgende:
Hoe moet je er mee omgaan als iemand je, wellicht in een dronken bui, verteld hoeveel hij/zij van je houdt als vriend zijnde en maar een paar weken later helemaal niks meer met je te maken wil hebben. Ik ben zelf absoluut geen heilige maar tussen een vriendschap en een afscheid zit toch heel veel ruimte? Ik vind het heel moeilijk, heb daarna impulsief gehandeld wat ik normalerwijs nooit doe, en heb daar spijt van.
Dacht dat het wel zou overgaan, maar niets is minder waar, en het gaat al kut.
In die tussenliggende weken helemaal niks, voorheen wel, maar ik dacht dat het de goede kant op ging. Ook mede door die uitspraken. Blijkbaar toch niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er in die tussenliggende weken gebeurt?
Dat is inderdaad vreemdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:08 schreef benhorse het volgende:
[..]
In die tussenliggende weken helemaal niks, voorheen wel, maar ik dacht dat het de goede kant op ging. Ook mede door die uitspraken. Blijkbaar toch niet.
Misschien wat signalen gemist?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:08 schreef benhorse het volgende:
[..]
In die tussenliggende weken helemaal niks, voorheen wel, maar ik dacht dat het de goede kant op ging. Ook mede door die uitspraken. Blijkbaar toch niet.
Ahhquote:Op maandag 26 januari 2026 09:33 schreef RedShoe het volgende:
Slechte nacht gehad. Ik heb me weleens beter gevoeld.
Mijn stress niveau is om te janken (volgens mijn Garmin app), dus ik zal wel iets onder de leden hebben.
Wat doe je nu?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Ik vind m'n werk steeds minder uitdagend en interessant en ik krijg er weinig energie door.
Echter is nu de vraag wat ik dan wel wil...
En wil je meer hands-on of sturend?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |