SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heerlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Langste dag van het jaar is al een week geleden.
Donkere weer komt er weer aan.
RIPquote:Op zondag 29 juni 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit kan mijn laatste FOK!post zijn. De hont probeert mij te vergassen
quote:Op zondag 29 juni 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, maak je borst maar nat morgen en de dagen erna.
quote:Op zondag 29 juni 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij als ik weer in het immer koele Nederland ben. Die hitte ben ik zat aan het worden.
RIPquote:Op zondag 29 juni 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit kan mijn laatste FOK!post zijn. De hont probeert mij te vergassen
quote:Op maandag 30 juni 2025 00:25 schreef UitStraling het volgende:
200 ml biologische Rijst-Kokos drink
1 theelepel gemalen kurkuma
1 theelepel gemalen kaneel
1 snufje nootmuskaat
1 snufje kardemon
1 snufje zwarte peper
1 theelepel kokosolie
1 theelepel Ashwaganda poeder
Morguh mscholquote:
Het is ook echt slecht slaap weerquote:Op maandag 30 juni 2025 06:54 schreef mschol het volgende:
ik heb het gevoel dat ik niet geslapen heb
Morguh Flashquote:
O dat scheelt, hier is het altijd vies warm bovenquote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
toen ik ginf slapen was het nog redelijk koel in de slaapkamer
Ik heb hier de boel open gegooid toen was het nog maar 13 graden heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten slechts 16 graden. Zo de boel nog maar even opengooien.
de auto gaf al 21 aanquote:Op maandag 30 juni 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten slechts 16 graden. Zo de boel nog maar even opengooien.
Ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier de boel open gegooid toen was het nog maar 13 graden heerlijk
Morguhquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nu maar snel naar de sportschool voor het warm is
Slim.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:44 schreef TaMieke het volgende:
Extra vroeg begonnen zodat ik vanmiddag lekker kan plonsen
Hier is het al warm. Blij dat ik m'n tas gisteravond al grotendeels had ingepakt, want zelfs van de laatste dingetjes brak het zweet me aan alle kanten uit.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nu maar snel naar de sportschool voor het warm is
Zweetkatquote:Op maandag 30 juni 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het al warm. Blij dat ik m'n tas gisteravond al grotendeels had ingepakt, want zelfs van de laatste dingetjes brak het zweet me aan alle kanten uit.
En nu heb ik een uitdaging, want ik heb een extreme planfout gemaakt: ik moet om 10:00 het hotel uit, stap om 20:00 op me nachttrein en wil daartussen niet alleen in de airco zitten. Ik kan niet douchen voor ik die trein op stap
O dat is in deze hitte wel een lange tijd om te overbruggenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het al warm. Blij dat ik m'n tas gisteravond al grotendeels had ingepakt, want zelfs van de laatste dingetjes brak het zweet me aan alle kanten uit.
En nu heb ik een uitdaging, want ik heb een extreme planfout gemaakt: ik moet om 10:00 het hotel uit, stap om 20:00 op me nachttrein en wil daartussen niet alleen in de airco zitten. Ik kan niet douchen voor ik die trein op stap
*duimt*quote:Op maandag 30 juni 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks bij de receptie maar vragen of er nog mogelijken zijn
Wauw, nu alquote:
Ik om 7uur. Zo uit bed gerold, snel ontbijt gepakt en laptop opgestart.quote:
Hier is het half 2 smiddags :pquote:Op maandag 30 juni 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, nu al
Hopelijk wordt het hier niet zo warm
Heb al water in de vriezer liggen om voor de ventilator te zetten mocht te te warm worden
Heel relaxt op een terras zitten dan maarquote:Op maandag 30 juni 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |