Waar bemoei jij je mee dan vetlel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslaving
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan vetlel.
Precies zoals ik voorspelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Beide hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Beide hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Jij niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zit te turfen tot de grote dag daar is tussen PSV en GAE om de JC schaal?
Ouch dat ziet er nasty uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:55 schreef Nober het volgende:
33' Stanisic geblesseerd, Boey erin
45+2' Upamecano 1-0 maar buitenspel
45+3' Donnarumma breekt Musiala z'n enkel
46' Gnabry vervangt Musiala
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22 augustus start Bundesligaquote:
Heftig. Zo beëindigde Willy Dullens zijn carriere.quote:
Terecht ?quote:
|
Forum Opties | |