Als het eerste petje heeft gereageerd durven er vaak meer zoals deze drolquote:Op maandag 30 juni 2025 01:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
TS is wel een beetje obsessief, zou ie boos zijn dat Max niet voor hem gekozen heeft?
Ik heb nog nooit een hele formule 1 race gekeken man, die 'sport' is saaaaaaaaaaaiiiiiiiii en alleen voor rijkeluiszoontjes. Maar ik open niet elke week een topic over dezelfde sporter in een of andere nepsport die ik niet kijk. Dat doen alleen mensen die boos zijn omdat hun idool naar bed gaat met een fotomodel ipv met een vadsige racist.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Als het eerste petje heeft gereageerd durven er vaak meer zoals deze drol
Als iemand zo vaak een topic moet openen dan zal er wel een kern van waarheid in schuilen.quote:
Ja, het wordt tijd dat die maxpijperij ten einde komt. Die gasten lopen zichzelf thuis nog af te karren op max ipv dat ze hun vriendin een beurt geven.quote:Op maandag 30 juni 2025 01:18 schreef Helenattenek het volgende:
Ik Zou blij zijn als de max hype voorbij is
Hopelijk gaan de praatshows dan ook weer op een respectabel niveau komen
Autorijden is geen sportquote:Op maandag 30 juni 2025 08:41 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hele formule 1 race gekeken man, die sport is saaaaaaaaaaaiiiiiiiii en alleen voor rijkeluiszoontjes. Maar ik open niet elke week een topic over dezelfde sporter in een of andere nepsport die ik niet kijk. Dat doen alleen mensen die boos zijn omdat hun idool naar bed gaat met een fotomodel ipv met een vadsige racist.
Daarom stond dat in mijn reactie ook tussen aanhalingstekens, die je op geniepige wijze in je quote hebt weggehaald.quote:
Jezus, ook echt he. Hoe sneu.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:24 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Daarom stond dat in mijn reactie ook tussen aanhalingstekens, die je op geniepige wijze in je quote hebt weggehaald.
Maar de kern van mijn post daar wil je het blijkbaar liever niet over hebben
Nog niet zo zielig als een rondjesrijdende Belg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |