Deze act is zo mogelijk nog vermoeiender dan de blinde fans ja.quote:Op maandag 14 april 2025 08:09 schreef heywoodu het volgende:
Pff, dit vaste topic van de user bij wie Verstappen gratis in het hoofd leeft liet wel erg lang op zich wachten dit keer, matig.
Ga je dit nou iedere keer doen? Man, zoek een hobby.quote:Op maandag 14 april 2025 07:48 schreef VarkensHart het volgende:
De petjes kunnen we af en de jasjes uit, Max bakt er weer eens niets van. En meneertje wil nu even niet praten met zijn teamgenoten bwahahaha wat een kleine speler is het ook
Klacht max fans met petjes jasjes en polos zijn weer akelig stil
Klacht 2 mensen die autorijden een sport vinden
Ik heb je topic vorige week naar de GP van Japan gemist. Waar was je?quote:Op maandag 14 april 2025 07:48 schreef VarkensHart het volgende:
De petjes kunnen we af en de jasjes uit, Max bakt er weer eens niets van. En meneertje wil nu even niet praten met zijn teamgenoten bwahahaha wat een kleine speler is het ook
Klacht max fans met petjes jasjes en polos zijn weer akelig stil
Klacht 2 mensen die autorijden een sport vinden
Immens slecht Nederlands is mijn trigger.quote:
We weten allemaal wat jauw trigger isquote:Op maandag 14 april 2025 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Immens slecht Nederlands is mijn trigger.
Aub vergelijk autootje rijden niet met echte sporten zoals rennenquote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Hogwarts het volgende:
Max Verstappen
Typisch dat een niet-Nederlander opeens zoveel aandacht en lof krijgt terwijl er zoveel sporters allemaal tering over zich heen krijgen van datzelfde paupervolk, bijvoorbeeld Sifan Hassan, de Nederlandse godin
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
Zonder de snelste auto ken die gewoon nie winne nie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |