Er zijn ook mensen die daar zo veel aandacht aan besteden en bij wie het zo vast in het hoofd zit dat ze steevast op een forum topics moeten openen om maar elke keer aan te geven hoe weinig ze er mee hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Een geschat vermogen van 190 miljoen, vergaard met een beetje racings sims spelen en autootje rijden op circuits in het weekend. Noem het maar falen in het leven....
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
boeiend. dit is geen sport
dit is hetzelfde als van gerwen er in de eerste ronde uit vliegt
het boeit niemand
Chanantquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man wordt eruitgereden door Checo😭
Eens een kampjoekel altijd een kampjoekelquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
De Max ‘fans’ zijn al een stuk stiller. Wat een treurige mongolen fanbase heeft die gast. Die moet zich toch wel kapot schamen. Ohnee wacht, het is zelf ook een tokkie.
Dit soort reacties, daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die daar zo veel aandacht aan besteden en bij wie het zo vast in het hoofd zit dat ze steevast op een forum topics moeten openen om maar elke keer aan te geven hoe weinig ze er mee hebben.
Ik zou het er voor doenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Een geschat vermogen van 190 miljoen, vergaard met een beetje racings sims spelen en autootje rijden op circuits in het weekend. Noem het maar falen in het leven....
Die Simtek was wel leip vond ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vond 'm wel goed in die Arrows. Helaas een beetje onbetrouwbaar die auto. Maar ging hard op Maleisië.
Hij verdiend meer op een maand dan TS in heel zijn levenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja omdat corruptie loont. Als je in het juiste cirkeltje geboren ben leef je de rest van je leven in luxequote:Op zondag 15 september 2024 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij verdiend meer op een maand dan TS in heel zijn leven
De waardering van Varkenshart is anders ook veel waard!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik zou het er voor doenen mn traantjes afvegen omdat Varkenshart op Fok me een faalhaas vindt
Beter zo.quote:Op zondag 15 september 2024 10:54 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben tegenwoordig voor Femke Bol i.p.v. Max.
Dat is wel zo. Die kinderen van Willem Alexander en Maxima kunnen ook studeren wat ze willen, kunnen ook gewoon kleding betalen wat maar weinig andere kinderen op die leeftijd kunnen veroorloven.quote:Op zondag 15 september 2024 00:26 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ja omdat corruptie loont. Als je in het juiste cirkeltje geboren ben leef je de rest van je leven in luxe
George en je mancrush Lewis kunnen er anders geen kut van dit seizoenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man wordt eruitgereden door Checo😭
En zelfs daar doen 'ze' niets mee.quote:Op zondag 15 september 2024 10:57 schreef Abid-Meher het volgende:
Wij krijgen geen keuzes de enige keuze die we krijgen is stemrecht, maar daarin mag je dan bepalen of je een poppetje op links of rechts wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |