Ja vader Jos die zijn eigen pa even goed mishandeld. Wat een volk.quote:
Ze is al bezwangerd door iemand van het kampquote:Op zondag 25 mei 2025 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wachten tot Kelly zich laat bezwangeren door iemand van de camping.
@:zipportal @:wereldgozer
Ja die Jos is ook erg, typisch een geval van de appel valt niet ver van de boomquote:Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja vader Jos die zijn eigen pa even goed mishandeld. Wat een volk.
Beetje gaspedaal induwen en wat remmen.quote:
Gister nog flink wat rondjes gereden om je zus af te leveren bij klanten. Voor mij geen sport, maar voor haar wel!quote:
niet 1 pedal drive rijdenquote:Op zondag 25 mei 2025 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje gaspedaal induwen en wat remmen.
komop, nadat ze er meer had dan de Houston 500 in minder tijd , is dat voor dat meisje geen sport meer te noemenquote:Op maandag 26 mei 2025 00:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gister nog flink wat rondjes gereden om je zus af te leveren bij klanten. Voor mij geen sport, maar voor haar wel!
Vandaag kom ik je met 200 km in je kont bonken terwijl je vader, moeder en zusje toekijkenquote:Op maandag 26 mei 2025 00:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gister nog flink wat rondjes gereden om je zus af te leveren bij klanten. Voor mij geen sport, maar voor haar wel!
Max daarentegen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |