daar krijg je tegenwoordig notes voorquote:
De enige 2 Afrikaanse restaurants hier hebben alleen gerechten met vlees.... wel zin in fufu eigenlijkquote:
je hebt geen geweldige italiaanse restaurants in roffaquote:
lolwut?!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
daar krijg je tegenwoordig notes voor
ja srsquote:
wat een goed mens ben je toch!quote:Op zondag 29 juni 2025 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
normaal hoor je niet over notes te praten maar ik bemerk dat het niet duidelijk is voor iedereen, daarom nu een waarschuwende uitzondering zodat er straks niet iemand ineens een ban heeft!
Huh? Wat is de connectie tussen bijen die overlijden aan kanker en een broodje alvleesklier?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja srs
ik kreeg een note omdat ik vroeg of bijen waren overleden aan kanker terwijl ik veel likes had gekregen
Vast wel ergens Roffa is best grootquote:Op zondag 29 juni 2025 19:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
je hebt geen geweldige italiaanse restaurants in roffa
oh dat weet ik ook nietquote:Op zondag 29 juni 2025 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Huh? Wat is de connectie tussen bijen die overlijden aan kanker en een broodje alvleesklier?
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerdquote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon in een boerengat en hier kan je enkel maar kebab of friet krijgen
Het België, natuurlijk is het goede friet.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerd
ook geen pizza zelfs?
Dat is juist beter. Hier in Rotterdam heb je honderden restaurants en cuisines waar je uit kan kiezen. Daardoor krijg je juist keuzestress.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
De keuze is alleen kebab, want friet in België is te slecht.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerd
ook geen pizza zelfs?
Wat heb je besteld? Biryani kip?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
wat een slechte suggesties zeg... ik heb maar indiaas besteld
saag paneer en paneer vindalooquote:Op zondag 29 juni 2025 20:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Biryani kip?Jhalfrezie kip?
![]()
Butter chicken?
Saag en Vindaloo zijn beide top, maar kan niks zeggen over de vega-versies. Heeft het gesmaakt?quote:
Ubereatsquote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
Ben al een uur op Ubereats te scrollen, maar heb nergens zin inmoet wel gewoon eten natuurlijk, maar hoezo is het soms zo dat je gewoon niets wil??
Gescrolled door Indiase, Turkse, Surinaamse, Chinese, Thaise, Italiaanse, Koreaanse, Afrikaanse, Mexicaanse etc. etc. restaurants![]()
Bepaal hier dus wat ik moet eten.
Indiaas is juist goed. 37 eur totaal, maar de porties zijn groot, dus nu heb ik voor morgen ook avondetenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef Näsenbar het volgende:
Maar @:mikeytt! Dat is toch hartstikke duur!!
En die haal je gewoon op, zonder dat die oplichters van Ubereats (of Thuisbezorgd) je kebab- of friettent een poot uitdraait.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
zeker te wetenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Saag en Vindaloo zijn beide top, maar kan niks zeggen over de vega-versies. Heeft het gesmaakt?
Wow, dus als ik het goed bereken is dat maar 13,50 18,50 per maaltijd? Dat is wel slim van je.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indiaas is juist goed. 37 eur totaal, maar de porties zijn groot, dus nu heb ik voor morgen ook avondeten
Deze Indiër zit zowat aan de andere kant van het stadsdeel. Ik ga niet dat hele takke end fietsen/rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En die haal je gewoon op, zonder dat die oplichters van Ubereats (of Thuisbezorgd) je kebab- of friettent een poot uitdraait.
inddquote:Op zondag 29 juni 2025 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wow, dus als ik het goed bereken is dat maar 13,50 per maaltijd? Dat is wel slim van je.
Je zou ook eens een keer in beweging komen, he?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze Indiër zit zowat aan de andere kant van het stadsdeel. Ik ga niet dat hele takke end fietsen/rijden
Boh, lekker bezig!quote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
inddzou eventueel nog ook kunnen stretchen als extra lunch als ik er nog een broodje bij neem.
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wow, dus als ik het goed bereken is dat maar 13,50 per maaltijd? Dat is wel slim van je.
ben al naar de gym geweest vandaag en mijn mental health walk gedaan, dus beweging is wel het laatste waar ik nu aan denkquote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer in beweging komen, he?
"mental health walk"quote:Op zondag 29 juni 2025 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
bBen al naar de gym geweest vandaag en mijn mental health walk gedaan, dus beweging is wel het laatste waar ik nu aan denk.
Uhhh, stempelkaarten, hallo.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En die haal je gewoon op, zonder dat die oplichters van Ubereats (of Thuisbezorgd) je kebab- of friettent een poot uitdraait.
37 / 2 = 13,50 ????????????quote:Op zondag 29 juni 2025 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zuur zijn omdat @:mikeytt een geniale lifehack heeft bedacht
Zo'n gore afhaalbami (zonder vlees) is 11 euro en daar kan je makkelijk 3 keer van eten. da's maar 2,33 euro per maaltijdquote:Op zondag 29 juni 2025 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zuur zijn omdat @:mikeytt een geniale lifehack heeft bedacht
ik snap echt geen ene moer van die stempelkaarten, maar ik bestel te weinig op thuisbezorgdquote:
@Mikeytt ik heb een nieuwe berekening gemaakt, het is nu 18,50 per maaltijd voor jou. Alsnog een supergoede deal toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo'n gore afhaalbami (zonder vlees) is 11 euro en daar kan je makkelijk 3 keer van eten. da's maar 2,33 euro per maaltijd
[ afbeelding ]
Ik haal altijd een complete rijsttafel voor 80 euro. Kan ik 2 keer van eten; is dus maar 0,67 euro per keer.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo'n gore afhaalbami (zonder vlees) is 11 euro en daar kan je makkelijk 3 keer van eten. da's maar 2,33 euro per maaltijd
[ afbeelding ]
Ja. in een restaurant ben je al gauw het dubbele kwijtquote:Op zondag 29 juni 2025 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
@:mikeytt ik heb een nieuwe berekening gemaakt, het is nu 18,50 per maaltijd voor jou. Alsnog een supergoede deal toch?
rijsttafelsquote:Op zondag 29 juni 2025 21:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik haal altijd een complete rijsttafel voor 80 euro. Kan ik 2 keer van eten; is dus maar 0,67 euro per keer.
Per keer dat je bij Mustafa kapsalon bestelt krijg je een stempel. Bij een volle kaart krijg je korting voor de volgende kapsalon van Mustafa.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik snap echt geen ene moer van die stempelkaarten, maar ik bestel te weinig op thuisbezorgdkrijg steeds een mail met een nieuwe lege kaart met 1 stempel
Ja precies, en nu kan je het gewoon thuis even opwarmen in de magnetron en op de bank opeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. in een restaurant ben je al gauw het dubbele kwijt
ooohhhh, dus die stempels krijg je alleen als je steeds bij dezelfde besteld??quote:Op zondag 29 juni 2025 21:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Per keer dat je bij Mustafa kapsalon bestelt krijg je een stempel. Bij een volle kaart krijg je korting voor de volgende kapsalon van Mustafa.
Je zou denken dat je hier voor betaalt omdat het via TB duurder is dan bij Mustafa zelf, maar bij de meeste tenten waar ik bestel is dat helemaal niet het geval. Er is dus gewoon 0,0 incentive om het niet via TB te bestellen als klant.
"Ja maar Mustafa krijgt dan meer" - ja maar ik niet!!!
Die haat op wandelingenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"mental health walk"
Gooi jezelf even weg, a.u.b.
UberEats vermijd ik daarom ook als de pest. Fee bovenop fee bovenop fee, verkapte belasting. En dan ook nog tippen zeker.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ooohhhh, dus die stempels krijg je alleen als je steeds bij dezelfde besteld??ja hallo ik kijk altijd wat op dat moment het goedkoopste is.
Bij UberEats zijn die producten overigens wel duurderen nog veel duurder ook
![]()
Soms gewoon 2-3 euro erboven op, en dan nog al die fees.....
- kleine bestelling fee (onder x bedrag)
- service fee
- delivery fee
Je zou denken dat de delivery de service is, maar blijkbaar niet, gewoon 10% van het bedrag tot 3 euro.....
Tering zeg, smakeloze maizena-klomp!quote:Op zondag 29 juni 2025 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De enige 2 Afrikaanse restaurants hier hebben alleen gerechten met vlees.... wel zin in fufu eigenlijk
quote:
Dan is het niet de Tanzaniaanse versie; dat wordt van maiszetmeel gemaakt.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maizena? Is gemaakt van fufu, cassave of yam... en gebruikt als een soort lepel/brood voor je gerechten.
De frikandel is echt de schande van de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
Frikandelletje uit het vet?
Kipnuggets?
Broodje shoarma?
Het is tegenwoordig in om te eten alsof je maar een euro per dag te besteden hebt (en daar uiteindelijk ook grof voor te betalen). Zag laatst ook een enorme rij staan voor een 'soepbar' waar iedereen naar buiten kwam met een kartonnen kommetje soep, deed me denken aan de Sovjet-Unie.quote:
geen idee. Alle Afrikaanse restaurants in Rotterdam zijn west-Afrikaans.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het niet de Tanzaniaanse versie; dat wordt van maiszetmeel gemaakt.
de soepbar in damsko is kortgeleden failliet gegaan.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig in om te eten alsof je maar een euro per dag te besteden hebt (en daar uiteindelijk ook grof voor te betalen). Zag laatst ook een enorme rij staan voor een 'soepbar' waar iedereen naar buiten kwam met een kartonnen kommetje soep, deed me denken aan de Sovjet-Unie.
Er zijn zat Oost-Afrikaanse restaurants in Rotterdam. Bahlna en Dahlak bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
geen idee. Alle Afrikaanse restaurants in Rotterdam zijn west-Afrikaans.
nog nooit van gehoord, even kijkenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er zijn zat Oost-Afrikaanse restaurants in Rotterdam. Bahlna en Dahlak bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 29 juni 2025 21:16 schreef Näsenbar het volgende:
Door dit topic bedenk ik me dat ik het afgelopen jaar helemaal niks qua eten besteld heb. Wat een geld heb ik daarmee bespaard![]()
Bedoelen ze niet gewoon bijdrage? Waarom schrijven ze dat dan niet gewoon? Stelletje kneuzenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ooohhhh, dus die stempels krijg je alleen als je steeds bij dezelfde besteld??ja hallo ik kijk altijd wat op dat moment het goedkoopste is.
Bij UberEats zijn die producten overigens wel duurderen nog veel duurder ook
![]()
Soms gewoon 2-3 euro erboven op, en dan nog al die fees.....
- kleine bestelling fee (onder x bedrag)
- service fee
- delivery fee
Je zou denken dat de delivery de service is, maar blijkbaar niet, gewoon 10% van het bedrag tot 3 euro.....
Dude, kom terug naar Noord-Veluwe. Hier heb je al die keuze niet, dat scheelt een hoop stress.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
Ben al een uur op Ubereats te scrollen, maar heb nergens zin inmoet wel gewoon eten natuurlijk, maar hoezo is het soms zo dat je gewoon niets wil??
Gescrolled door Indiase, Turkse, Surinaamse, Chinese, Thaise, Italiaanse, Koreaanse, Afrikaanse, Mexicaanse etc. etc. restaurants![]()
Bepaal hier dus wat ik moet eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |