Hollandse patat is de norm vanaf nuquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
Liever gewoon slecht dan ongewoon slecht want ik heb een hekel aan alles dat afwijkt van de norm.
Wat is er nou weer mis met gentquote:Op zondag 9 maart 2025 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
Dus ze testen 1 frituur in België.. en dan ook nog in Gent...
Dus nee niet mee eens.
En het is friet
Zatte Rene vroeg aan zijn moeder waar zijn pattaten zijn, dus hoe kan dat?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
Dus ze testen 1 frituur in België.. en dan ook nog in Gent...
Dus nee niet mee eens.
En het is friet
Als Duitsland de norm zou zijn moet Nederland onder water worden gezet.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
Liever gewoon slecht dan ongewoon slecht want ik heb een hekel aan alles dat afwijkt van de norm.
Noem ze eens op.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kan je naar 10 plaatsen leiden waar ze heel lekkere frietjes hebben @:Mikeytt
Pattaten zijn aardappelenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zatte Rene vroeg aan zijn moeder waar zijn pattaten zijn, dus hoe kan dat?
quote:
Friture Rudyquote:Op zondag 9 maart 2025 14:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze hebben de fritten van Friture Rudy niet eens getest
Ik ben a.s. donderdag in Antwerpen. Ik sta open voor tipsquote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kan je naar 10 plaatsen leiden waar ze heel lekkere frietjes hebben @:Mikeytt
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoordquote:
Helaas wint friet wel terrein. Zelfs in het noorden steeds meer snackbars waar friet op het menu staatquote:Op zondag 9 maart 2025 14:22 schreef Innisdemon het volgende:
Hiermee is wel bewezen dat het dus gewoon 'patat' is.
En wat dan als je precies hetzelfde krijgt. Wat dan mevrouw? Moeten we toch niet aan denken. The Horror.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helaas wint friet wel terrein. Zelfs in het noorden steeds meer snackbars waar friet op het menu staat
Geen idee, nooit Zaanse mayo geproefd, dus dat laat ik open voor discussiequote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord![]()
Maar kan niet beter zijn dan Zaanse mayo
Daar zijn ze nog slechter dan in Oost-Vlaanderenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben a.s. donderdag in Antwerpen. Ik sta open voor tips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |