abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 29 juni 2025 @ 18:18:19 #46
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218075815
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is een voor de SPD een electoraal gevaarlijke club. Wat heel gevaarlijk is is dat geheime diensten gaan bepalen wie ermee mag doen aan verkiezingen. Verkozenen zijn de baas over de geheime dienst, of je krijgt een Putinistische regeringsvorm. Nederland is ook al gevaarlijk bezig.
Zolang de rechtstaat functioneert niet. Het wordt een ander verhaal als dat niet zo is en daar zit ook meteen een van de problemen met AfD
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 29 juni 2025 @ 18:18:54 #47
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_218075818
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ooit een geschiedenisles gehad? Het grootste aantal moslims is hierheen gehaald door rechtse partijen die goedkope arbeidskrachten wensten. De sociaaldemocraten waren letterlijk tegen deze migratie omdat het de verzorgingsstaat zou drukken.

Het enige wat de sociaaldemocraten wilden is dat deze mensen ook een menswaardig leven horen te hebben gezien ze hier al heen zijn gehaald.
Enige manier dat dit enigzins logisch klinkt als je het politiek spectrum simplificeert tot enkel links en rechts.

Ik denk dat er weinig sociaalconservatieve mensen zijn die zichzelf als neoliberaal zouden omschrijven.
pi_218075826
Waarom is mijn post verwijderd?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin zondag 29 juni 2025 @ 18:21:13 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218075830
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?
Er is hier geen post van je verwijderd, maar dit loopt via feedback topic in nws.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218075847
quote:
2s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er is hier geen post van je verwijderd, maar dit loopt via feedback topic in nws.
Ik snap er echt niets van

ik dacht dat ik hier net toch echt wat gepost had.....

Er stond onder andere deze tekst in en dat de reden is dat er in Duitsland daarom geen extreem rechtse partij zou mogen zijn

quote:
Naar schatting vielen er tijdens de Tweede Wereldoorlog tussen de 50 en 70 miljoen doden. Dit aantal omvat zowel militaire als burgerslachtoffers. De Sovjet-Unie en China hadden de meeste slachtoffers te betreuren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218075859
quote:
Ach, men zal dit altijd blijven ontkennen. Zelfs als ze gezellig Sieg Heilend op het podium zouden staan.
  zondag 29 juni 2025 @ 18:26:06 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218075870
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
Mooi en goed. Ik vind het bizar dat Duitsland en Oostenrijk nou precies de landen zijn waar deze clubs in de grootste getale aanwezig zijn...
Nou mochten ze het voor de derde keer weer hoog in hun bol krijgen dan stel ik voor om in plaats van overgave, bevrijding, of bezetting gewoon een dikke krater van die landen te maken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 29 juni 2025 @ 18:30:58 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218075906
quote:
10s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ach, men zal dit altijd blijven ontkennen. Zelfs als ze gezellig Sieg Heilend op het podium zouden staan.
"Is gewoon een oude Duitse groet, je mag geen hallo meer zeggen naar elkaar van links. Deden de Romeinen ook, waren dat nazi's? Nee, dus niets mis mee."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218076413
Wanneer was de laatste keer ook alweer dat ze in Duitsland politieke partijen gingen verbieden?
pi_218076508
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zolang de rechtstaat functioneert niet. Het wordt een ander verhaal als dat niet zo is en daar zit ook meteen een van de problemen met AfD
Nee. Je kunt niet zomaar even de rechtsstaat voor een "linkse", globalistische massa-immigratie agenda claimen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218076706
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:06 schreef Candymannetje het volgende:
Je kan je als SPD ook afvragen waarom de AfD groter is geworden.
Waarschijnlijk zijn de burgers niet tevreden met het beleid van de SPD en kiezen ze daarom voor het AfD.
Zou het ook een optie kunnen zijn om eens te gaan luisteren naar de burgers ipv politieke tegenstanders te willen verbieden?
Ik betwijfel ten zeerste of de burgers wel een AFD willen.
Buiten dat de regio's waar de AFD groot is juist regio's zijn waar weinig vluchtelingen zijn.

Net als in bv NL (met pvv, nsc en bbb) zijn het protest stemmen ipv echte stemmen
pi_218076891
quote:
13s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Mensen kinderen, zoek alsjeblieft eens op wat AfD is en waarom er zoveel weerstand tegen is. Dat is niet alleen omdat ze zo'n pittig asielzoekers/buitenlanders beleid hebben.
"Maar moslims," verder komt dit volk niet.
pi_218076903
Alweer? :')

Maak er maar weer Oost en West van.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')