Hup Piastriquote:
Natuurlijk doet ALO dat.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Alonso hier wel van geniet, omdat hij in de punten rijdt.
Lijkt me primaquote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Evenstar het volgende:
Hoop eigenlijk dat Norris wint, want als Piastri deze pakt dan is Norris mentaal gezien wel klaar en is rest van seizoen ook wel gespeeld.
Norris moet mentaal gewoon sterker worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Evenstar het volgende:
Hoop eigenlijk dat Norris wint, want als Piastri deze pakt dan is Norris mentaal gezien wel klaar en is rest van seizoen ook wel gespeeld.
Ohwquote:Op zondag 29 juni 2025 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ALO dat.
Had het er alleen over hoe knap het van Lawson is
Wel leuk voor het kampioenschapquote:
Dat moet hij al jaren. Gaat nu niet meer gebeuren. Beetje zoals Bottas ieder jaar dacht er nu wel een keer te staan .....quote:Op zondag 29 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris moet mentaal gewoon sterker worden.
*Stuurt Tony Ronald naar Oostenrijkquote:
WDC kanditaat onwaardigquote:
Dus moet Piastri winnenquote:
Eens.quote:
Ben alleen bang dat er een Lawson train gaat komen, omdat Alonso er maar niet voorbij komt.quote:
quote:
Dat is het grootste risico.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat er een Lawson train gaat komen, omdat Alonso er maar niet voorbij komt.
Lawson verdient P6 gewoonquote:Op zondag 29 juni 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat er een Lawson train gaat komen, omdat Alonso er maar niet voorbij komt.
"It's bwoken!!"quote:Op zondag 29 juni 2025 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zeg dat nou niet tegen Norris man ach van die damage
Allang.quote:
Zekerquote:
Hoop verkeer ook.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:37 schreef Evenstar het volgende:
Piastri lijkt niet meer dichterbij te komen.
Zo gewoon Lawson Alonso Bortoletto Norris en Piastri naast elkaarquote:
Bortoletoquote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zo gewoon Lawson Alonso Bortoletto Norris en Piastri naast elkaar
Banden op?quote:
Cornetto.quote:
dat ook maar als je net zegt dat je banden Ok zijn en je nog lang door kan gaan helpt het niet als je enigineer meteen OK, Box now zegt.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton moet niet zeiken maar gewoon harder rijden.
Kom maar halenquote:
Gebruik MultiViewer als je op pc of laptop kijkt. Net nog 2 streams tegelijk aan gehad toen ik koffie ging pakken.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Het klopt: bij F1 TV Pro (zoals in Nederland beschikbaar), is er slechts één gelijktijdige livestream toegestaan, ondanks dat je op maximaal 6 apparaten kunt inloggen. Dit is expliciet in de algemene voorwaarden opgenomen:
“You may only access the Services on up to a maximum of 6 devices with only 1 of those devices permitted to stream content at any one time.”
Wat vroeger soms overvloedig toegestaan werd (“werkte gewoon met meerdere schermen tegelijk”), wordt nu volgens gebruikersberichten strikt gehandhaafd. Jouw ervaring — dat je meestal maar één stream tegelijk kunt gebruiken — is dus in lijn met de huidige voorwaarden.
Als je wél op meerdere schermen tegelijkertijd via aparte livestreams wilt kijken, dan is alleen de F1 TV Premium-abonnement een optie. Daarmee mag je namelijk gelijktijdig tot 6 livestreams afspelen .
Naaiers
Gohquote:Op zondag 29 juni 2025 16:37 schreef Evenstar het volgende:
Piastri lijkt niet meer dichterbij te komen.
Wat is MultiViewer?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gebruik MultiViewer als je op pc of laptop kijkt. Net nog 2 streams tegelijk aan gehad toen ik koffie ging pakken.
McLaren verpest wel meerquote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLarens verpesten het gevecht tussen Alo en Bor
Daar zou een straf op moeten staanquote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLarens verpesten het gevecht tussen Alo en Bor
Een desktop-client waarmee je met je F1TV-account kan kijken.quote:
Ikquote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef SiGNe het volgende:
Lawson de beste Red Bull rijder, wie had dat gedacht..
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht, ga er eens goed voor zitten vandaag. Flut race numero zoveel
Dezelfde ronde?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar 6 coureurs die in dezelfde ronde rijden als de winnaar![]()
Niet mee eens.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht, ga er eens goed voor zitten vandaag. Flut race numero zoveel
Thanks, zal dat eens proberenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een desktop-client waarmee je met je F1TV-account kan kijken.
https://multiviewer.app/
Erg handig
Jawel hoor. Kijk al sinds 1993. Gewoon geen kut aan dit seizoenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], dan heb je gewoon echt helemaal niets met F1.
Viel mee. Maar er zijn absoluut mensen verdwenenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel fans vertrekken er al @:Nattekat ?
Dati is op dezelfde computer. Nu proberen met twee computers of tv.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gebruik MultiViewer als je op pc of laptop kijkt. Net nog 2 streams tegelijk aan gehad toen ik koffie ging pakken.
De engineer zei snelste racestrategie, dat hebben ze gewoon berekend. Hamilton hoopt op met een andere strategie en een SC voor Leclerc te kunnen eindigen. Maar daar heeft Ferrari natuurlijk geen boodschap aan.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat ook maar als je net zegt dat je banden Ok zijn en je nog lang door kan gaan helpt het niet als je enigineer meteen OK, Box now zegt.
Dan gaat er duidelijk iets fout, of Hamilton weet niks van de strategie of de engineer accepteert niet dat Hamilton beter voelt hoe de banden zijn dan de data aangeeft.
Gaat het je dan alleen om P1? Want het is al lang niet zo close geweest als dit seizoen, alle teams zitten behoorlijk dicht bij elkaar. Veel gevechten in het midden/achterveld bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kijk al sinds 1993. Gewoon geen kut aan dit seizoen
Gelukkig volgend jaar weer nieuwe regels.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joah, maar deze dominantie is niet goed voor de sport
Dan ben je gewoon een oude zure vent aan het wordenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kijk al sinds 1993. Gewoon geen kut aan dit seizoen
Dat gezeur is er altijd over dominantiequote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, pc (MV) en mobiel (officiele app).quote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dati is op dezelfde computer. Nu proberen met twee computers of tv.
Dan hadden ze Hamilton beter moeten instrueren.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De engineer zei snelste racestrategie, dat hebben ze gewoon berekend. Hamilton hoopt op met een andere strategie en een SC voor Leclerc te kunnen eindigen. Maar daar heeft Ferrari natuurlijk geen boodschap aan.
Voor een seizoentje met vechtende teamgenoten kan dat best wel een keer.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die staat er niet tussen bij mijn account. Alleen wat iOS-devices.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben alleen bang dat MultiViewer weer als apparaat gaat tellen.........
Beter dan de Viaplay actquote:
Volgens mij is die alleen even in beeld geweest bij de pitstops en verder niet in beeld gezienquote:
Ze zeiden het en hielden zich aan de strategie, maar Hamilton moet team LH weer even met complottheorien voeden.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan hadden ze Hamilton beter moeten instrueren.
Duidelijker moeten maken waarom ze daarvoor gekozen hebben.
Nee hoor, dan moet je eerst in de wij-vorm spreken, alsof je het samen met Lawson doetquote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik lijk een bepaalde user wel zo, excuus
Hebben ze je opgesloten?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je eerst in de wij-vorm spreken, alsof je het samen met Lawson doet
Oh okquote:Op zondag 29 juni 2025 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Die bedoelde ik niet![]()
Denk ik dan
JAAAAAAAAA LAWSON BEAST!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Die bedoelde ik niet![]()
Denk ik dan
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik lijk een bepaalde user wel zo, excuus
Sow.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor die 2 fans die er nog zijn?
Amen!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:52 schreef bedachtzaam het volgende:
Liam bewees enkele jaren geleden in Zandvoort al dat hij thuis hoort in de F1, daar gaan we ook nog veel van zien.
Over de knie jij!quote:
#FREETHEWETPOESquote:
Nu al meer in beeld geweest dan in de race.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is die alleen even in beeld geweest bij de pitstops en verder niet in beeld gezien
quote:
Het lijkt te werken hierquote:Op zondag 29 juni 2025 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die staat er niet tussen bij mijn account. Alleen wat iOS-devices.
Je kan bij Multiviewer kiezen hoe je inlogt, ik gebruik dan MV zelf en niet via een browser. Misschien dat dat verschil maakt, dat weet ik niet.
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson voorbij aan Yuki
Ai ai ai. Drama voor RBR
Wat ze bij deze alsnog doenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Eigen schuld, moeten ze Liam maar niet al na 2 races dumpen![]()
Al heb ik altijd gezegd dat ze hem niet meteen in de RBR moesten gooien en hem een eerst de kans moesten geven zijn opleiding af te maken bij de Racing Bulls.
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Al heb ik altijd gezegd dat ze hem niet meteen in de RBR moesten gooien en hem een eerst de kans moesten geven zijn opleiding af te maken bij de Racing Bulls.
Ja. Fijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ze bij deze alsnog doen
En Yuki afschrijven omdat hij definitief er geen klote van kan
Red Bull heeft betere driveability nodigquote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Die verschoont de luiers van zijn zoon en van zichzelfquote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ach, ze hebben Bernie nog even uit de geriatrie afdeling gereden.
Te vroeg gejuichtquote:
Voor een subpar coureur is een Visa beter. Voor een topper is waarschijnlijk Red Bull beterquote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.
Nee, dat is niet fijn. Fijn was geweest als ze dat METEEN hadden gedaan. Zoals ik ook het beste vond.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.
Hem laten zitten was erger geweest dan dit.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Fijn was geweest als ze dat METEEN hadden gedaan. Zoals ik ook het beste vond.
Nu hebben ze hem eerst mentaal afgebroken. Walgelijk
Daar bewaart hij zijn pistool in.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die verschoont de luiers van zijn zoon en van zichzelf
Nee, ik acht Liam en Yuki ook echt wel goed maar als de auto gewoon niet een bocht in wil en geen grip heeft dan gaan ze niet veel kunnen doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een subpar coureur is een Visa beter. Voor een topper is waarschijnlijk Red Bull beter
Max weet om de tekortkomingen van de Red Bull heen te werken. De rest kan dat niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, ik acht Liam en Yuki ook echt wel goed maar als de auto gewoon niet een bocht in wil en geen grip heeft dan gaan ze niet veel kunnen doen.
Het is in feite belachelijk dat Max er nog zoveel uit weet te halen.
Niet alleen belachelijk, het is zelfs de reden van de waardeloze staat van de auto op dit moment.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, ik acht Liam en Yuki ook echt wel goed maar als de auto gewoon niet een bocht in wil en geen grip heeft dan gaan ze niet veel kunnen doen.
Ik word van beide niet echt gelukkig andersquote:
Wellicht denken ze daardoor dat ze een goede auto hebben idd.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet alleen belachelijk, het is zelfs de reden van de waardeloze staat van de auto op dit moment.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet alleen belachelijk, het is zelfs de reden van de waardeloze staat van de auto op dit moment.
Als ze dat nu nog geloven verdienen ze het vertrek van Maxquote:Op zondag 29 juni 2025 17:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wellicht denken ze daardoor dat ze een goede auto hebben idd.
Als teamgenoot mag je er niet zoveel achter zitten. RBR is de ultieme stress test voor een coureur.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Yuki ook netjes voor Verstappen geëindigd.
Sam "Verstappen is overrated" Collins zeker?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha die onnodige pijltjes en streepjes allemaal trekken op beeld tegenwoordig, want analyse en duiding.
De slechte driveability zorgt ervoor dat Max nog relatief hoog kwalificeert. Het plafond van de auto ligt hoger dan een Visa Cashapp.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar lang hun tijd in de zon gehad door de strategie om die wagen puur rond Max te bouwen. Nu het veld weer zo dicht bij elkaar zit ga je echt de verschillen tussen circuits, condities en coureurs zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die Red Bull is een stuk moeilijker te besturen dan de Visa, zie je ook aan Tsunoda, die komt ook de top 10 niet binnen, Hadjar heeft zelfs meer punten.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Fijn was geweest als ze dat METEEN hadden gedaan. Zoals ik ook het beste vond.
Nu hebben ze hem eerst mentaal afgebroken. Walgelijk
Lawson heeft ook meer punten dan Yukiquote:Op zondag 29 juni 2025 17:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die Red Bull is een stuk moeilijker te besturen dan de Visa, zie je ook aan Tsunoda, die komt ook de top 10 niet binnen, Hadjar heeft zelfs meer punten.
De auto is niet om Max heen gebouwd. Door de kwaliteiten van Max bleef hij winnen met een gebrekkige auto waardoor RBR achter ging lopen in de ontwikkelingen. Dat is duidelijk te zien aan het grote verschil tussen Max en de 2e rijders, dat alleen maar groter werd. Nu is het te laat om er nog wat aan te doen, dus alle hoop op 2026.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar lang hun tijd in de zon gehad door de strategie om die wagen puur rond Max te bouwen. Nu het veld weer zo dicht bij elkaar zit ga je echt de verschillen tussen circuits, condities en coureurs zien.
Het is (met periodes) een succesvolle strategie maar na lang genoeg dezelfde regels hebben plus het huidige regelement waarin je minder mag hoe succesvoller je bent, gaat het gewoon steeds lastiger en lastiger worden.
Nope, Viaplay doet het ook.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sam "Verstappen is overrated" Collins zeker?
Lawson is in dat opzicht ook niet zijn pakkie aan. Hij heeft meer uit te leggen over Yukiquote:Op zondag 29 juni 2025 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner praat gewoon over de prestatie van Lawson heen..![]()
![]()
Ze hebben de wagen NIET "voor Max" gebouwdquote:Op zondag 29 juni 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar lang hun tijd in de zon gehad door de strategie om die wagen puur rond Max te bouwen. Nu het veld weer zo dicht bij elkaar zit ga je echt de verschillen tussen circuits, condities en coureurs zien.
Het is (met periodes) een succesvolle strategie maar na lang genoeg dezelfde regels hebben plus het huidige regelement waarin je minder mag hoe succesvoller je bent, gaat het gewoon steeds lastiger en lastiger worden.
Neuh, maar heeft ook niet over diens prestatie heen te lullen. De teams blijven gelieerdquote:Op zondag 29 juni 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson is in dat opzicht ook niet zijn pakkie aan. Hij heeft meer uit te leggen over Yuki
Dat is wel iets dat vaker gezegd wordt maar de auto word niet op een coureur gebouwd.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SPOILER: Off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De auto is niet om Max heen gebouwd. Door de kwaliteiten van Max bleef hij winnen met een gebrekkige auto waardoor RBR achter ging lopen in de ontwikkelingen. Dat is duidelijk te zien aan het grote verschil tussen Max en de 2e rijders, dat alleen maar groter werd. Nu is het te laat om er nog wat aan te doen, dus alle hoop op 2026.
Maar dat hebben ze bij RBR ook verprutst door een hoop technisch talent weg te jagen.
De Mass demper van renault? De Bridgestone banden van 2000 tot 2004? Die waren totaal niet op een specifieke coureur gebouwd? Daarom waren Alonso en Schumacher ook zoveel beter dan hun teamgenoten want rijstijl boeit geen ene flikker in het desgine en afstelling van een wagen, alleen het talent van de coureur boeitquote:Op zondag 29 juni 2025 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben de wagen NIET "voor Max" gebouwd
Hardnekkige en vermoeiende mythe
Door Max kunnen ze die auto meer on edge bouwen. Oftewel: dankzij Max kunnen ze limieten opzoeken die ze zonder Max niet zouden moeten bereikenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben de wagen NIET "voor Max" gebouwd
Hardnekkige en vermoeiende mythe
Zet je die doelpalen zelf even terug?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
De Mass demper van renault? De Bridgestone banden van 2000 tot 2004? Die waren totaal niet op een specifieke coureur gebouwd? Daarom waren Alonso en Schumacher ook zoveel beter dan hun teamgenoten want rijstijl boeit geen ene flikker in het desgine en afstelling van een wagen, alleen het talent van de coureur boeit
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:15 schreef Mano_ het volgende:
SPOILER: Off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn punt was dat die RBR, net zoals de Renaults van 2005 en 2006 op Alonso zijn rijstijl waren gemaakt, en de Ferrari's van begin 2000 op Schumi waren gemaakt, op Max zijn gemaakt en zijn rijstijl.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zet je die doelpalen zelf even terug?
Het ging over RBR.
Nee. Want ook Max komt op het punt dat hij NIKS meer met die wagen kan..quote:Op zondag 29 juni 2025 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door Max kunnen ze die auto meer on edge bouwen. Oftewel: dankzij Max kunnen ze limieten opzoeken die ze zonder Max niet zouden moeten bereiken
SPOILER: jaja, ik kap er mee, heeft niets met F1 te makenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is dus al tig keer door mensen die het kunnen weten ontkracht.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn punt was dat die RBR, net zoals de Renaults van 2005 en 2006 op Alonso zijn rijstijl waren gemaakt, en de Ferrari's van begin 2000 op Schumi waren gemaakt, op Max zijn gemaakt en zijn rijstijl.
Maar het is i.i.g. in het geval van Max NIET zoquote:Op zondag 29 juni 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn punt was dat die RBR, net zoals de Renaults van 2005 en 2006 op Alonso zijn rijstijl waren gemaakt, en de Ferrari's van begin 2000 op Schumi waren gemaakt, op Max zijn gemaakt en zijn rijstijl.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:21 schreef Mano_ het volgende:
SPOILER: jaja, ik kap er mee, heeft niets met F1 te makenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten nog binnen dat punt want gisteren had hij P3 bijna gepaktquote:Op zondag 29 juni 2025 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Want ook Max komt op het punt dat hij NIKS meer met die wagen kan..
Eigenlijk is dat al even zo. Want hij kan niet/amper meer needoen om P1
Dátquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat is dus al tig keer door mensen die het kunnen weten ontkracht.
Het verhaal over de 'verborgen zwaktes' is daarentegen gewoon toegegeven door RBR.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:21 schreef Mano_ het volgende:
Mag wel meer hoorSPOILER: jaja, ik kap er mee, heeft niets met F1 te makenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee, want ze kunnen niet meer meedoen om de knikkers in het WCC én het WDC.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zitten nog binnen dat punt want gisteren had hij P3 bijna gepakt
10 seconden tijdstraf en 3 penalty punten.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:23 schreef quo_ het volgende:
Zijn de stewards er al uit welke straf max moet krijgen omdat hij Antonelli in de weg reed?
Ja, beide geen straf.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:23 schreef quo_ het volgende:
Zijn de stewards er al uit welke straf max moet krijgen omdat hij Antonelli in de weg reed?
Omdat ze te weinig performance hebben. Dat heeft weinig met mijn oorspronkelijke stelling te maken.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want ze kunnen niet meer meedoen om de knikkers in het WCC én het WDC.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat is dus al tig keer door mensen die het kunnen weten ontkracht.
Het verhaal over de 'verborgen zwaktes' is daarentegen gewoon toegegeven door RBR.
Hoeveel Km's hebben jullie gedaan op Tony kart chassis met een 125cc rotax max motor en daarna overgestapt op een CRG of Kart Republic chassis en met dezelfde kennis van afstellingen en instant sneller gegaan?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het is i.i.g. in het geval van Max NIET zo
Understatement van het jaarquote:Op zondag 29 juni 2025 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
the pace was competitive zegt die Stellalul
Wat het belachelijke nog maar eens benadrukt, maar dat is over 1 ronde en kan hij dat setje banden aan gort rijden.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zitten nog binnen dat punt want gisteren had hij P3 bijna gepakt
2 strafpunten op zijn licentie en tien plaatsen gridstraf voor de eerstvolgende race waarin hij deel mag nemen vanwege het niet ruimte geven aan een torpedoquote:Op zondag 29 juni 2025 17:23 schreef quo_ het volgende:
Ik versta hem niet eigenlijkquote:
Ja ik snap het spelletje van F1 ook.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat het belachelijke nog maar eens benadrukt, maar dat is over 1 ronde en kan hij dat setje banden aan gort rijden.
In de race is het een ander verhaal, dan moeten de banden flink wat ronden overeind blijven.
Kimi Antonovquote:Op zondag 29 juni 2025 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2 strafpunten op zijn licentie en tien plaatsen gridstraf voor de eerstvolgende race waarin hij deel mag nemen vanwege het niet ruimte geven aan een torpedo
quote:Kimi Antonelli biedt zijn excuses aan
Kimi Antonelli heeft zijn excuses direct aangeboden aan Max Verstappen na de crash in de eerste ronde van de Grand Prix van Oostenrijk. Daardoor was het een pijnlijk weekend voor de Nederlander, die door de zege van Lando Norris en de tweede plek van Oscar Piastri verder wegzakt in het kampioenschap.
Antonelli zocht Verstappen dan ook direct op na de crash. ,,Ik heb meteen mijn excuses aangeboden aan het team en aan Max, want hij kon er niks aan doen. Het was gewoon volledig mijn fout", geeft de Mercedes-coureur toe tegenover Viaplay.
quote:
SPOILER: vooruit danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]Wat je er tegenwoordig wel niet mee kuntSPOILER: vooruit danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]HéérlijkSPOILER: vooruit danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was de deadline deze racequote:Op zondag 29 juni 2025 17:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max nog maar 9 punten verwijderd van z'n release clausule.
Maar rijden kan hij, in feite normaal dat hij af en toe nog een fout maakt door gebrek aan ervaring.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit nog even Antonelli terug te kijken
Zou volgens hem om een rear lock zijn gegaan maar hij verslikte zich compleet bij het remmen![]()
Hij zat nog veel te laat op zijn gas. Inschattingsfout. Best wel zonde, 2 elementen zo uit de race.
Zeker. Anders zit die ook niet bij Mercedes natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar rijden kan hij, in feite normaal dat hij af en toe nog een fout maakt door gebrek aan ervaring.
https://www.fia.com/syste(...)ision_with_car_1.pdfquote:Drop of 3 grid positions for the next Race in which the driver participates. 2 penalty points (total of 2 for the 12 month period).
Volgend jaar: Chevrolet, Max gaat een megacontract tekenen en de Amerikaanse harten veroveren.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max nog maar 9 punten verwijderd van z'n release clausule.
Het kan hem ook niet zoveel meer boeien, een 5e WDC zit er toch niet meer in met dat drama op wielen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel goede reactie van Max na afloop. Gewoon een foutje van Anton, kan gebeuren. Niet het einde van de wereld
Zo zie je maar dat die medaille echt een dingetje is voor MBS om meer in de spotlights te staan.quote:
Maar hij heeft F1 groot gemaakt, dus een god.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou nou, Bernie was ook geen aardige/makkelijke/goede vent.
Prima straf.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:01 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Antonelli krijgt 3 plaatsen gridstraf de volgende race.
En hij heeft teams als Minardi en Jordan wel geholpen om op de grid te blijven. Mede dankzij eigenbelang gezien zijn positie, maar toch.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij heeft F1 groot gemaakt, dus een god.
Daarnaast heeft Toto hierdoor vast de aanbieding weer verhoogd.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:04 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Het kan hem ook niet zoveel meer boeien, een 5e WDC zit er toch niet meer in met dat drama op wielen.
Zou me niets verbazen, Mercedes/Wolff loopt al jaren te azen op Verstappen. Lauda wilde hem in 2017 al naar Mercedes halen. Wolff had hem vorig jaar 150 miljoen per jaar aangeboden. En naar verluidt heeft Aston Martin/Honda Verstappen 1 miljard aangeboden (wel voor een meerjarig contract).quote:Op zondag 29 juni 2025 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarnaast heeft Toto hierdoor vast de aanbieding weer verhoogd.
Zou een duur sabbatical jaar zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
Wat zou het worden bij Max?
Een sabbatical jaar of toch merc?
Max en een sabbatical jaar?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
RBRquote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
Hij verdient al jaren 55 miljoen per jaar exclusief sponsordeals en wat hij met verstappen.com nog binnen haalt. Ik denk dat ie het wel kan lijen, gaat ie zich een seizoen op GT3 richten ofzoiets.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou een duur sabbatical jaar zijn.
Tja, is dan ook een achterlijke regel.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dit krijgt dan weer geen penalty.
Hij opent gewoon zijn stuur zodat die oprijdt tegen Stroll. Maar omdat hij met de vooras voorbij Strolls spiegel was mocht dat dus zogenaamd. Ik vind dit vreemd
[ afbeelding ]
Je moet ook aan de toekomst denken, zo'n Endurance team kost je alleen maar geld, vliegtuig houden is duur. Je moet pakken wat je pakken kan als je in je prime zit qua verdiensten.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij verdient al jaren 55 miljoen per jaar exclusief sponsordeals en wat hij met verstappen.com nog binnen haalt. Ik denk dat ie het wel kan lijen, gaat ie zich een seizoen op GT3 richten ofzoiets.
Ik heb niet het idee dat Max nu nog zoveel om geld geeft.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou een duur sabbatical jaar zijn.
Het vliegtuig is niet van hem, maar hij is op dit moment de enige gebruiker van het toestelquote:Op zondag 29 juni 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je moet ook aan de toekomst denken, zo'n Endurance team kost je alleen maar geld, vliegtuig houden is duur. Je moet pakken wat je pakken kan als je in je prime zit qua verdiensten.
Vertel..quote:Op zondag 29 juni 2025 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vliegtuig is niet van hem, maar hij is op dit moment de enige gebruiker van het toestel
Eens. Al die pagina's met richtlijnen ook onzin.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:14 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tja, is dan ook een achterlijke regel.
Max is wel erg loyaal ingesteld.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 29 juni 2025 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel..
De vorige is verkocht ae bedrijf dat het verhuurt, de huidige niet. Al staat die wel op naam van een bedrijf van Max (Mavic Aviation BV las ik) ipv op zijn eigen naam. Maar dat is ongeveer altijd in zulke gevallen
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Max is wel erg loyaal ingesteld.
Daarnaast is het zowiezo een gok volgend jaar en heeft hij het voortdurend over andere zaken die hij wil doen.
Dus zijn contract uitdienen en dan vertrekken lijkt me de meest logische keuze.
Ik ga uit van niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.
Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.
Of stop een jaartje, zie je kind opgroeien, ga met Le Mans meedoen en wat andere endurance races rijden..quote:Op zondag 29 juni 2025 21:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.
En waarom zou je dan niet nog een jaartje bij het team blijven zitten waar je loyaal aan bent en nog een jaar contract hebt.
Als hij echt weg wilt kun je na dat eerste jaar een meer gefundeerde keuze maken.
Omdat er nu prutsers bij RB zitten, de goeden zijn een jaar geleden al vertrokken.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.
En waarom zou je dan niet nog een jaartje bij het team blijven zitten waar je loyaal aan bent en nog een jaar contract hebt.
Als hij echt weg wilt kun je na dat eerste jaar een meer gefundeerde keuze maken.
Ik denk niet dat dat laatste nog een overweging is voor Verstappen. Die kan met een gerust hart met pensioen en nooit meer nadenken over wat hij wel en niet kan doen financieel.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of stop een jaartje, zie je kind opgroeien, ga met Le Mans meedoen en wat andere endurance races rijden..
Als ie dan in Augustus zegt ik wil bij team X rijden, dan kan ie dag later tekenen bij het kruisje.
Andere kant, het is ook gewoon een zeer goed betaalde baan. Is ook wat waard.
Mwah, 9 van de 10 keer gaat het goed. Kijk maar bijv hoe BOR het deed terwijl hij met ALO in gevecht was.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is het een idee om voor achterblijvers, zolang er een blauwe vlag voor je wordt gezwaaid, te verbieden om de auto voor je in te halen? Dus de regel met betrekking tot inhalen zoals bij een gele vlag maar dan alleen voor de achterblijvers in kwestie.
Op die manier motiveer je ze om die blauwe vlag snel in te lossen zodat ze weer kunnen racen.
Toch wel vaak dat rijders vooraan gehinderd worden door achterhoedegevechten als ze rijders willen lappen.
Doet me denken aan Baku met Sjors z'n Williamsquote:Op maandag 30 juni 2025 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog even de beelden van het raken van het portaal, tijdens het ophalen van een gecrashde F2 auto:
[ twitter ]
tjongens jongens jongens.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog even de beelden van het raken van het portaal, tijdens het ophalen van een gecrashde F2 auto:
[ twitter ]
Een schorsing zorgt ervoor dat je 0 punten pakt, maar dit keer was het Antonelli die ervoor zorgde dat die 0 punten heeft gepakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn de afgelopen weken honderden artikelen geschreven en video's gemaakt over de mogelijkheid dat een strafpunt voor Max hem het WDC zou kunnen kosten. En het blijkt allemaal weer verloren energie want nu maakt het niets meer uit.
Mensen hebben geklikt en reclames gezien dus de media hebben er weer lekker aan verdiend.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn de afgelopen weken honderden artikelen geschreven en video's gemaakt over de mogelijkheid dat een strafpunt voor Max hem het WDC zou kunnen kosten. En het blijkt allemaal weer verloren energie want nu maakt het niets meer uit.
Het zou het leven bijzonder makkelijk maken als je van tevoren al van alles weet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Saai ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het zou het leven bijzonder makkelijk maken als je van tevoren al van alles weet.
Dat en je hebt na iedere race de quotes van Herbert, Hill, Villeneuve en Ralf die uitgemolken worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mensen hebben geklikt en reclames gezien dus de media hebben er weer lekker aan verdiend.
Verloren energie was het dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |