Tja, ze moeten wat om het Priemiejum-abonnement enige waarde te geven..quote:Op zondag 29 juni 2025 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lees dat je officieel maar 1 stream kan openen bij Pro abonnement
Dat was echt nooit zo
Ik ben serieus..quote:
In zijn helmquote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
George gaat straks zeker ook weer vragen of er regen is voorspeld
Nee is account van mijn moeder..misschien probeert die te kijken via F1TV ipv Viaplayquote:
nee, 1 up zie je bij matchplay waar het gaat om het aantal gewonnen holesquote:Op zondag 29 juni 2025 15:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is 1 boven Par
Heb liever 1 of 2 onder Par ...
nee dit keer zijn de mechanics de oorzaakquote:
Walgelijk geslijm.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell denkt aan de monteurs. Echt fantastisch.
Dat kan....sowieso.....Pro en Premium.........quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, ze moeten wat om het Priemiejum-abonnement enige waarde te geven..
En als max zegt “don’t forget to drink” is het zeker helemaal mooiquote:Op zondag 29 juni 2025 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Walgelijk geslijm.
Alsof ze anders dachten, "kut, helemaal vergeten de monteurs water te geven!"
Nu lijken het wel planten nu ik zo opschrijf
Die hebben gewoon zo'n modern stop/go systeemquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
hebben de autos nog genoeg benzine nu ze een kwartier stationair draaien?
Dat deden ze nietquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Volgens mij staan ze uit op de grid, tot vlak voor het wegrijden.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Die kunnen geen 15 minuten stationair blijven draaien zonder te oververhitten hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Kan je niet alle devices in je account verwijderen, (eventueel wachtwoord wijzigen) en dan 1 toevoegen?quote:
Contact opnemen met hun chat (Dan mag je je modem resetten, pc opnieuw opstarten, cookies verwijderen etcquote:
eentje komt traag op gangquote:
Met MultiViewer ook? Die lijkt wat makkelijk om te gaan met deze bullshit. Althans, een paar weken geleden kon ik zo kijken terwijl m'n ouders via de app keken.quote:
Detailsquote:
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat er nog 1 niet wilde
Nu ff niet......ik kijk er later wel naar....quote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan je niet alle devices in je account verwijderen, (eventueel wachtwoord wijzigen) en dan 1 toevoegen?
Stoelendansquote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijden
We hadden ooit zo'n kwalificatiesysteem, geen succes.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijden
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi kunnen we wat anders gaan doenquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar ga je dan helemaal voor naar Oostenrijk.
Hoeveel fans vertrekken er al @Nattekat ?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar ga je dan helemaal voor naar Oostenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |