Een laatste kilometer van 10 kilometer.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:26 schreef H.Vviv het volgende:
Ze hebben daar trouwens wel lange kilometers.
De totaal nutteloze Cavagna die weer eens schroeit in een tijdrit om vervolgens he-le-maal niks te presteren tot de volgende tijdrit.quote:
Ganna daarentegenquote:
Maar Remi werd dit jaar 3e in de Giro en 3e in de UAE, een paar seconden achter Evenepoel en Tarling.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De totaal nutteloze Cavagna die weer eens schroeit in een tijdrit om vervolgens he-le-maal niks te presteren tot de volgende tijdrit.
Geen leuke rubriek.
Ja, dat zeg ik. Remi kan alleen nog maar leuke tijdritjes rijden. Daarbuiten is het niet veel meer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar Remi werd dit jaar 3e in de Giro en 3e in de UAE, een paar seconden achter Evenepoel en Tarling.
Oja, ik las het verkeerd. Hij mag ook wel eens in een aanval laten zien inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Remi kan alleen nog maar leuke tijdritjes rijden. Daarbuiten is het niet veel meer.
Stelletje Jeanetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wegens de hitte hoeven ze vandaag in België maar 20km te tijdrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |