Dus als ik in Nijkerk de republiek voor spaghetti vretende monsters opricht moet je dat ook maar erkennen omdat het nergens anders is? Ik begrijp het niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat het op geen enkel ander land wordt toegepast. Dat wil dus zeggen dat er een specifieke benadering is voor een Joods land, een standaard waar geen enkel ander land voor wordt gehouden.
Waarbij het in veel gevallen zelfs een dogma is dat in bepaalde gebieden helemaal geen Joden zouden mogen wonen of dat er complottheorieën worden opgehoest over hoe alle Joden zogenaamd bekeerde Russen of Charzaren zijn.
Om nog maar te zwijgen over alle andere bloedsprookjes en en geschiedvervalsing.
Ja, we weten precies waar je voor staat (ik heb nog gereageerd op dat verwijderde bericht van je*).quote:Op maandag 30 juni 2025 17:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je zou het met me eens moeten zijn dat het totaal onacceptabel is wat zionisten doen. Geen beschuldigingen mijn kant opgooien om je eigen support voor zionisten in te dekken.
Ik zeg niet dat het niet mag, toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als beide partijen akkoord gaan met een dergelijke afspraak, waarom zou het dan niet mogen?
Vertel gewoon eens heel eerlijk wat er precies gaat gebeuren als Israël inderdaad opgeheven wordt.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee voor de oprichting van Israël woonden er ook gewoon joden. Kul argumenten dus.
Dat zijn ze niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ook beslissingen als die van Douwe Bob, of überhaupt kritiek op de huidige daden van de Israëlische regering, worden uitgelegd als 'antisemitisme' dan begrijp ik wel dat het met 48% zou zijn gegroeid ja.
Zou eens uitzoeken wat voor standjes, vlaggen, spreuken en slogans gebezigd worden op bijeenkomsten die 'Pro-Palestina' heten. Gesloop van universiteiten, bedreigen van sprekers, boycotten van artiesten, bekladden van monumenten.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het filmpje waarin Douwe Bob spreekt is deze stand te zien
[ afbeelding ]
Die doorgaans dit soort blaadjes verspreiden over Hamas en de rol van de VN
[ afbeelding ]
Dat mogen ze wat mij betreft prima doen hoor, beetje gek op een zomertoernooitje is het wel maar uiteindelijk is het hun eigen feestje. Als er echter is afgesproken met de artiest dat men wegblijft van politieke uitingen mag hij daarom ook weigeren te spelen. Lijkt me overigens ook doodeenvoudig om te weerleggen als organisatie als zo’n afspraak niet is gemaakt
Waarom zou ik, ik treed daar niet op ofzoquote:Op maandag 30 juni 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou eens uitzoeken wat voor standjes, vlaggen, spreuken en slogans gebezigd worden op bijeenkomsten die 'Pro-Palestina' heten.
Kan.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik treed daar niet op ofzo
Geen flauw idee wat dat met Douwe Bob te maken heeft verderquote:Op maandag 30 juni 2025 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan.
Ik vind het gewoon koddig, dat dit standje ineens enorm storend zou zijn.
Dat gezien de ravage die Pro-Palestina hier al anderhalf jaar heeft aangericht en blijft aanrichten.
Even wat zaken in context plaatsen in een topic over groeiend antisemitisme en de reactie dat alles al 'heel snel antisemitisme' zou zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat dat met Douwe Bob te maken heeft verder
Jamaarhullie is nooit heel sterke context.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even wat zaken in context plaatsen in een topic over groeiend antisemitisme en de reactie dat alles al 'heel snel antisemitisme' zou zijn.
Er kan pas sprake zijn van een whataboutism als er een what aan de andere kant is.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jamaarhullie is nooit heel sterke context.
Het gaat dan ook meer om het niet nakomen van duidelijke afspraken.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er kan pas sprake zijn van een whataboutism als er een what aan de andere kant is.
Dit standje vind ik magertjes. Heel magertjes.
Allemaal marginale zaken.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook meer om het niet nakomen van duidelijke afspraken.
Dat mafketels als Wierd Duk en Dilan dan vol op het jodenhater-orgel gaan is alleen maar lachwekkend. Laatstgenoemde ging niet voor niets al half door het stof vandaag, vermoedelijk teruggefloten door haar eigen partij.
Die nog steeds niet boven tafel zijn maar alleen door Douwe Bob worden geclaimd.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook meer om het niet nakomen van duidelijke afspraken.
Dat mafketels als Wierd Duk en Dilan dan vol op het jodenhater-orgel gaan is alleen maar lachwekkend. Laatstgenoemde ging niet voor niets al half door het stof vandaag, vermoedelijk teruggefloten door haar eigen partij.
Er staat een aardige reconstructie in de VK die de berichten heeft ingezien.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die nog steeds niet boven tafel zijn maar alleen door Douwe Bob worden geclaimd.
Of weet jij meer?
O.a folders over Hamas, over de kwalijke rol van de VN. Zie eerder in dit topicquote:
Ligt eraan wat er daadwerkelijk in die folders staat.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
O.a folders over Hamas, over de kwalijke rol van de VN. Zie eerder in dit topic
Het is wellicht wat naïef om te denken dat de Joodse gemeenschap daar weg van blijft op een toernooi in eigen kring. Mogen ze ook vooral zelf weten imo. Maar je kan het moeilijk als niet politiek zien.
Dat doet er uiteindelijk niet echt toe. Hij wilde daar alleen optreden als er geen politieke uitingen werden gedaan en dat was ook zo toegezegd.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er daadwerkelijk in die folders staat.
Ja, zijn het nu hún folders of niet?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, je baseert je dus op een eigen website en een eigen socialmedia-account. Dat verklaart het e.e.a.
Dat doet er wel degelijk toe.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet er uiteindelijk niet echt toe. Hij wilde daar alleen optreden als er geen politieke uitingen werden gedaan en dat was ook zo toegezegd.
Hoe weet je dan dat er 'politiek' in die folders staat? En waarom maakt het niet eens uit wát er in die dingen staat?quote:
Nou, fijn dat je ook even een linkje gaf ten eerste. Ten tweede vind ik het niet echt een aardige reconstructie op dat punt.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat een aardige reconstructie in de VK die de berichten heeft ingezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |