abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218108864
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ontken niets, ik haal een aantal feiten aan.
[..]
Denk je ook zo over het vermeende Islamofobie?
Noem eens 5 dingen die de Israëlische regering sinds 7 oktober heeft gedaan waar jij het niet mee eens bent en wat je afkeurt. Ik wacht.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218108885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:21 schreef Nexum het volgende:

[..]
Noem eens 5 dingen die de Israëlische regering sinds 7 oktober heeft gedaan waar jij het niet mee eens bent en wat je afkeurt. Ik wacht.
Noem eens 20 dingen die de Palestijnen hebben gedaan waar jij het niet mee eens bent en wat je afkeurt. Ik wacht.
  donderdag 3 juli 2025 @ 12:53:45 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218109090
quote:

[..]
Een tegenvraag stellen vormt geen antwoord op de gestelde vraag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:55:25 #254
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218118627
Ter ere van 750 jaar multicultureel Amsterdam is er een feestelijk boek uitgegeven.

Weet je wie er niet in dat boek staan als bevolkingsgroep? Drie keer raden.

https://www.telegraaf.nl/(...)-mokum/75586034.html
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:14:13 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218118793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:55 schreef Qarrad het volgende:
Ter ere van 750 jaar multicultureel Amsterdam is er een feestelijk boek uitgegeven.

Kan ik niet lezen, want achter betaalmuur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218119008
quote:

Die groep heeft dan ook weinig invloed gehad op de stad.
Maar wat een mazzel en kapsones heeft dat mesjogge geteisem, je zou er gallisch van worden maar ze geven toch geen sjoege totdat er stennis wordt geschopt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:39:55 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218119077
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:33 schreef Aether het volgende:

Die groep heeft dan ook weinig invloed gehad op de stad.
Maar wat een mazzel en kapsones heeft dat mesjogge geteisem, je zou er gallisch van worden maar ze geven toch geen sjoege totdat er stennis wordt geschopt.
Haha.
De naam Mokum alleen al... :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:45:17 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218119136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:14 schreef golfer het volgende:

[..]
https://www.amsterdam.nl/(...)boek-cadeau-alle-60/
https://wnl.tv/2025/05/30(...)storie-van-amsterdam

twitter
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:47:31 #259
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218119158
quote:

Wow, dit kan echt niet hoor! Wie bedenkt zoiets?
  vrijdag 4 juli 2025 @ 14:03:02 #260
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
  vrijdag 4 juli 2025 @ 14:19:56 #261
16715 Mylene
*schatje*
pi_218119434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:14 schreef golfer het volgende:

[..]
gebruik https://archive.ph
  vrijdag 4 juli 2025 @ 14:59:27 #262
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218119785
quote:

Dit stuk ook:
quote:
Overigens ontbreken in het gewraakte boekje niet alleen verwijzingen naar Joodse tradities en feestdagen, ook traditionele Nederlandse feestdagen als Koningsdag en Kerstmis komen er niet in voor.
Je kunt op een gegeven moment ook moeilijk meer anders dan concluderen dat het gewoon bewust wordt gedaan. Men wil koste wat het kost de Westerse cultuur uitwissen en rekent Joden en het Jodendom daar helaas toe. Tragisch, want geregeld werden Joden in het verleden juist als 'niet-Westerse' vreemdelingen gezien, die maar 'terug moesten naar Palestina'.

Hier is het boekje trouwens de bekijken: https://drive.google.com/(...)-QRszYJZZLbpWL3/view

Het is wel schattig weergegeven. Maar pijnlijke realiteit is natuurlijk dat een veel te groot deel van de jongeren genaamd Yusuf en Ibrahim thuis hele andere denkbeelden mee zullen krijgen over Joden (en trouwens ook homo's, vrouwen etc.)
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 4 juli 2025 @ 19:49:56 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218122093
woke is een ziekte
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:44:29 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218122932
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit stuk ook:
[..]
Je kunt op een gegeven moment ook moeilijk meer anders dan concluderen dat het gewoon bewust wordt gedaan. Men wil koste wat het kost de Westerse cultuur uitwissen en rekent Joden en het Jodendom daar helaas toe. Tragisch, want geregeld werden Joden in het verleden juist als 'niet-Westerse' vreemdelingen gezien, die maar 'terug moesten naar Palestina'.

Ja, dat lijkt het op. Je kunt dat na jarenlang dezelfde teneur niet blijven ontkennen. Maar dan blijft de vraag nog altijd: waarom in hemelsnaam? En wie
The End Times are wild
pi_218123031
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Er is wel degelijk antisemitisme. Denk ook dat het toegenomen is. Maar antisemitisme goed praten vanwege Israël is net zo fout al kritiek op Israël weg zetten als antisemitisme.
Er is inderdaad antisemitisme overal in de wereld
Net zoals ook overal moslimhaat is in de wereld
Net zoals er ook overal in de wereld negerhaat is
of ander soort rassenhaat is

Alleen jodenhaat mag niet vanwege de Holocaust.

de rest maakt niet zoveel uit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218123135
quote:
Racisme komt wereldwijd in veel vormen voor en treft diverse bevolkingsgroepen op verschillende manieren. Het is vaak sterk verweven met koloniale geschiedenis, machtsverhoudingen, sociale ongelijkheid en culturele vooroordelen. Hier zijn enkele van de meest getroffen bevolkingsgroepen wereldwijd, gebaseerd op onderzoek van organisaties zoals de Verenigde Naties, Amnesty International en Human Rights Watch:

🌍 1. Mensen van Afrikaanse afkomst
Waar: Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Midden-Oosten

Vormen van racisme: politiegeweld, economische achterstelling, discriminatie op de arbeidsmarkt en in het onderwijs

Voorbeeld: Black Lives Matter-beweging ontstond als reactie op raciale profilering en politiegeweld in de VS

🧕 2. Moslims (religieuze en etnische discriminatie overlapt vaak)
Waar: Europa, China (Oeigoeren), Myanmar (Rohingya), India

Vormen: institutionele discriminatie, haatmisdrijven, uitsluiting van onderwijs en banen

Voorbeeld: de Rohingya in Myanmar werden massaal verdreven; Oeigoeren in China worden opgesloten in heropvoedingskampen

🪶 3. Inheemse volkeren
Waar: Amerika (Noord, Midden en Zuid), Australië, Canada, Scandinavië (Sámi)

Vormen: landonteigening, culturele onderdrukking, ondervertegenwoordiging, armoede

Voorbeeld: in Canada kwamen duizenden kinderen in kostscholen om het leven, bedoeld om inheemse cultuur te onderdrukken

🌏 4. Aziatische bevolkingsgroepen
Waar: VS, Europa, Australië (met name tijdens COVID-19-pandemie)

Vormen: racistische stereotypering, geweld, haatcampagnes

Voorbeeld: stijging van anti-Aziatisch geweld in het Westen sinds 2020

🛖 5. Roma en Sinti (ook bekend als ‘zigeuners’ – een vaak als beledigend beschouwde term)
Waar: Vooral in Oost- en Zuid-Europa

Vormen: segregatie in het onderwijs, armoede, politiegeweld, uitsluiting

Voorbeeld: structurele discriminatie in Hongarije, Bulgarije, Roemenië

✡️ 6. Joodse gemeenschappen
Waar: Wereldwijd, met name in Europa en de VS

Vormen: antisemitische complottheorieën, aanvallen op synagogen, haatzaaien op sociale media

Voorbeeld: toename van antisemitische incidenten in Europa, vooral tijdens periodes van conflict in het Midden-Oosten

🧑🏾‍🦱 7. Mensen met een donkere huidskleur in Arabische landen
Waar: Noord-Afrika, het Midden-Oosten

Vormen: racisme tegen migranten, discriminatie binnen de eigen samenleving

Voorbeeld: mensen uit Sub-Sahara-Afrika in Libië of de Golfstaten ervaren vaak slavernij-achtige toestanden

🎓 Belangrijk:
De intensiteit en vorm van racisme verschillen per land en historische context. Racisme is niet alleen individueel, maar vaak ook structureel en institutioneel, en kan generatieslang doorwerken in armoede, gezondheid, opleidingsniveau en politieke representatie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  vrijdag 4 juli 2025 @ 21:05:07 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_218123176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ben je stoned?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218123248
quote:
2. Incidenten in Europa
Verenigd Koninkrijk:
De Community Security Trust (CST) registreerde 3.528 antisemitische incidenten in 2024. Hoewel dit 18% minder is dan in 2023 (4.296), blijft het extreem hoog, vooral na het begin van de oorlog in oktober 2023
english.tau.ac.il
+3
jewishvirtuallibrary.org
+3
en.wikipedia.org
+3
.

Frankrijk:
CRIF noteerde 1.570 incidenten in 2024, bijna het dubbele van een paar jaar eerder (436 in 2022). In 2023 lag dat nog op 1.676
eurojewcong.org
.

Duitsland:
RIAS meldde 8.627 antisemitische incidenten in 2024 – het hoogste aantal ooit. Dat is een stijging van ca. 80% ten opzichte van 2023
eurojewcong.org
.

België:
Volgens de EU‑FRA voelt 97% van de Belgische Joden antisemitisme in hun dagelijks leven. 70% verbergt hun identiteit uit angst
thetimes.co.uk
+12
en.wikipedia.org
+12
facingfacts.eu
+12
.

🇳🇱 3. Situatie in Nederland
CIDI (monitor) registreerde 421 incidenten in 2024, tegenover 379 in 2023 — een stijging van 11%, en het hoogste aantal ooit
statista.com
+10
eurojewcong.org
+10
meldantisemitisme.nl
+10
.

Vermeende geweldsincidenten, discriminatie op straat, vandalisme — inclusief racistische graffiti op joodse gebouwen — namen sterk toe .

⚠️ 4. Aanleiding & verschuiving in intensiteit
Veel incidenten zijn een reactie op de oorlog tussen Israël en Hamas sinds oktober 2023.

Bijvoorbeeld in Frankrijk: rond verkiezingen en media-aandacht kwamen er pieken in april–juni met een stijging van meer dan 140% in antisemitische gevoelens
euronews.com
+5
en.wikipedia.org
+5
cst.org.uk
+5
eurojewcong.org
.

In het VK en Duitsland zijn zowel extreemrechtse, extreemlinkse als islamistische daden terug te vinden — haat tegen Joden komt uit álle richtingen .

📌 Belangrijk om te weten
Antisemitisme is één van de meest wijdverspreide haatbetuigingen wereldwijd, met miljoenen die serieuze vooroordelen koesteren.

Incidenten zijn feitelijk meetbaar gestegen, met recordniveaus in verschillende Europese landen.

Conflict in het Midden-Oosten fungeert herhaaldelijk als trigger voor geweld en haat.

vrijdag 4 juli 2025 @ 21:26:30 #269
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_218123504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er is inderdaad antisemitisme overal in de wereld
Net zoals ook overal moslimhaat is in de wereld
Net zoals er ook overal in de wereld negerhaat is
of ander soort rassenhaat is

Alleen jodenhaat mag niet vanwege de Holocaust.

de rest maakt niet zoveel uit
In een rechtsstaat als de onze mogen die andere zaken die je noemt evenmin.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:09:13 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218126787
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, dat lijkt het op. Je kunt dat na jarenlang dezelfde teneur niet blijven ontkennen. Maar dan blijft de vraag nog altijd: waarom in hemelsnaam? En wie
Tja, dit komt natuurlijk uit de contreien van voornamelijk hoogopgeleide mensen met een kosmopolitisch progressief liberaal wereldbeeld tot een radicaal links wereldbeeld. Het is het type mens dat in New York op een Zohran Mamdani zou stemmen.

Zulke mensen zien het Westen en de Westerse cultuur, wat gebaseerd is op een Christelijk-Joodse inslag, en diens inheemse bewoners (blanke mensen) als hét probleem in de wereld. Die cultuur en mensen zouden de oorzaak zijn van alle vermeende ellende in de wereld. Van racisme tot oorlogen en van ongelijkheid tot homofobie, misogynie en klimaatverandering.

Dus wat kan je dan het beste doen? Proberen die cultuur en diens mensen overal waar mogelijk uit te wissen en te vervangen met iets of iemand dat niet-Westers, Christelijk, Joods of blank is.

En dat zien we in het boekje over de geschiedenis van Amsterdam terug. De poging om in dit geval de inheemse Nederlandse cultuur en diens bewoners zoveel mogelijk te vervangen met niet-Westerse culturen, religies en mensen.

Het resultaat is dat Amsterdam geen Nederlandse stad meer is waar kerst en chanoeka wordt gevierd, een stad met kerken, synagoges, dijken, grachten en veel bekende Nederlandse mensen die Nederlands spreken en veelal met een Christelijke of Joodse achtergrond. Maar dat het een stad wordt van iftars, keti koti, diwali, hoofddoekjes, Arabisch, Turks en andere talen.
pi_218126849
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja Maar dat het een stad wordt van iftars, keti koti, diwali, hoofddoekjes, Arabisch, Turks en andere talen.
Als het je niet bevalt kan je gewoon opdonderen uit 020

Niemand die je tegen gaat houden
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:31:59 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218126956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als het je niet bevalt kan je gewoon opdonderen uit 020

Niemand die je tegen gaat houden
Klaas, zie het als volgt: jij woont met je familie, het gaat aardig goed en langzamerhand worden jullie twee of drie totale vreemden opgedrongen. Nou kunnen dat prima mensen zijn maar dat je ze niet zomaar omarmt lijkt me logisch. De dynamiek verandert. En het is geen kwestie van: als het je niet bevalt deze nieuwe mensen, ga jíj dan maar weg. Het is een giga klus van beide kanten om de nieuwe dynamiek te doen slagen.

Ik kan me niet voorstellen dat jij als familielid niet hetzelfde zou voelen.

Verkeerde topic :@
pi_218127004
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Klaas, zie het als volgt: jij woont met je familie, het gaat aardig goed en langzamerhand worden jullie twee of drie totale vreemden opgedrongen. Nou kunnen dat prima mensen zijn maar dat je ze niet zomaar omarmt lijkt me logisch. De dynamiek verandert. En het is geen kwestie van: als het je niet bevalt deze nieuwe mensen, ga jíj dan maar weg. Het is een giga klus van beide kanten om de nieuwe dynamiek te doen slagen.

Ik kan me niet voorstellen dat jij als familielid niet hetzelfde zou voelen.

Verkeerde topic :@
Niemand weet wie je buren zullen worden in de toekomst

Er zouden ook 3 blanke Nederlandse tokkie families naast je kunnen komen wonen die nog veel meer overlast veroorzaken.....
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:47:23 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218127066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Niemand weet wie je buren zullen worden in de toekomst

Er zouden ook 3 blanke Nederlandse tokkie families naast je kunnen komen wonen die nog veel meer overlast veroorzaken.....
Ik vind dat je het punt mist. Het gaat niet om overlast. Het gaat er om dat je geconfronteerd wordt in je eigen huis, met wildvreemden. Die je niet zelf hebt uitgenodigd. Dat is het hele eieren eten.

Ik kan me niet voorstellen dat je je dit niet kunt indenken.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 12:11:28 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218127742
@klaasweetalles Klaas, als jij straks over jouw kant vertelt dan zal ik me proberen in te leven. Het zal je nog verbazen. Voor nu hoop ik dat we blijven delen en reageren. :)
pi_218127793
quote:

[..]
Ik kan wel voor @HowardRoark antwoord geven:
Staakt het vuren 1.
Praten over staakt het vuren 2.
Voedsel geven.
Nog niet iedere Al Jazeera journalist is dood.
Er zijn nog te weinig kolonisten in Gaza.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 12:32:01 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218127874
Kan het hier weer gaan over het aantoonbaar toegenomen antisemitisme in Nederland?
Over het conflict in het MO zijn er al 357 topics: NWS / Israël - Hamas - #357 GHF 2.0
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 juli 2025 @ 12:39:34 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218127930
Sorry, ik zal ophouden. :@
  zaterdag 5 juli 2025 @ 13:41:19 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218128475
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit komt natuurlijk uit de contreien van voornamelijk hoogopgeleide mensen met een kosmopolitisch progressief liberaal wereldbeeld tot een radicaal links wereldbeeld. Het is het type mens dat in New York op een Zohran Mamdani zou stemmen.

Zulke mensen zien het Westen en de Westerse cultuur, wat gebaseerd is op een Christelijk-Joodse inslag, en diens inheemse bewoners (blanke mensen) als hét probleem in de wereld. Die cultuur en mensen zouden de oorzaak zijn van alle vermeende ellende in de wereld. Van racisme tot oorlogen en van ongelijkheid tot homofobie, misogynie en klimaatverandering.

Dus wat kan je dan het beste doen? Proberen die cultuur en diens mensen overal waar mogelijk uit te wissen en te vervangen met iets of iemand dat niet-Westers, Christelijk, Joods of blank is.

En dat zien we in het boekje over de geschiedenis van Amsterdam terug. De poging om in dit geval de inheemse Nederlandse cultuur en diens bewoners zoveel mogelijk te vervangen met niet-Westerse culturen, religies en mensen.

Het resultaat is dat Amsterdam geen Nederlandse stad meer is waar kerst en chanoeka wordt gevierd, een stad met kerken, synagoges, dijken, grachten en veel bekende Nederlandse mensen die Nederlands spreken en veelal met een Christelijke of Joodse achtergrond. Maar dat het een stad wordt van iftars, keti koti, diwali, hoofddoekjes, Arabisch, Turks en andere talen.
Dat wereldbeeld is overigens typisch uit een blank-protestantse omgeving die zijn geloof in God is kwijtgeraakt. Zie je nergens anders. Deuglinks.
Aangepraat schuldgevoel en een missie tot wereldverbetering zonder religie.
The End Times are wild
pi_218128976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 21:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ben je stoned?
Nee, dat is zijn normale niveau :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218130549
quote:
Haat ‘down under’: synagoge en Joods restaurant aangevallen in Melbourne
https://niw.nl/haat-down-(...)vallen-in-melbourne/

Melbourne is gisteravond opgeschrikt door twee aanslagen op Joodse doelen binnen enkele minuten van elkaar. Een groep ‘pro-Palestijnse’ relschoppers viel gisteren het restaurant Miznon in de miljoenenstad aan, terwijl er tientallen gasten zaten te eten. De gewelddadige anti-Israëldemonstranten scandeerden ‘Death to the IDF’ bij hun aanval.

Nog geen half uur eerder probeerde een andere ‘pro-Palestijnse’ activist de synagoge van de East Melbourne Hebrew Congregation in brand te steken. De man spoot een ontvlambare substantie op de deur van het gebedshuis en stak die aan. Binnen zaten tientallen Joodse synagogegangers aan de sjabbat-maaltijd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:05:50 #282
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_218131728
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef Aether het volgende:

[..]

Wel apart dat wanneer je een geplande gewelddadige aanval uitvoert op een restaurant, je dan blijkbaar een 'relschopper' bent. Nog aparter dat je dan tevens een 'demonstrant' bent.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:32:00 #283
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218131995
Als men meerdere malen onterecht voor antisemiet wordt uitgemaakt krijgt men vanzelf een hekel aan ze ja.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:36:10 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_218132037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Als men meerdere malen onterecht voor antisemiet wordt uitgemaakt krijgt men vanzelf een hekel aan ze ja.
Over wie heb je het?
  zaterdag 5 juli 2025 @ 19:06:32 #285
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218132375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Over wie heb je het?
:')
pi_218132457
quote:
Als een paar keer beschuldigd worden van antisemitisme alles is om je tot een Jodenhater te maken dan zijn die beschuldigingen niet onterecht. Waarschijnlijk gewoon mensen met een uitstekende vooruitziende blik.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 19:24:39 #287
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_218132583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
:')
?
  zaterdag 5 juli 2025 @ 19:33:10 #288
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218132704
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:14 schreef oblo het volgende:

[..]
Als een paar keer beschuldigd worden van antisemitisme alles is om je tot een Jodenhater te maken dan zijn die beschuldigingen niet onterecht. Waarschijnlijk gewoon mensen met een uitstekende vooruitziende blik.
Je trekt het uit z'n verband. Typisch.
pi_218133650
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:14 schreef oblo het volgende:

[..]
Snap sowieso niet waarom die mensen daar zo op reageren.

De tegenstand mag van alles worden uitgemaakt, maar zelf incasseren kunnen ze niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 5 juli 2025 @ 21:50:56 #290
117098 Hathor
Effe niet
pi_218134132
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef Aether het volgende:

[..]

En ook dit zijn gewoon weer die verrotte immigranten uit het midden oosten, Australie zit vol met Libanezen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 22:58:36 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218134689
quote:
Wie zijn ze?
Poef.....gone! ©golfer
pi_218134736
de kids hier in nederland krijgen via de linkse media hier alleen maar anti joods berichten!! ze zijn te simpel om zelf na te denken en en noemen joodse kinderen nazies... hun brein werkt niet verder!!
pi_218134757
wat een kutland zijn we geworden!!
  zaterdag 5 juli 2025 @ 23:12:59 #294
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218134773
Hahaha. Wat een kansloze discussie.
  zondag 6 juli 2025 @ 11:22:24 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218137565
quote:
Geldt dat ook voor al die racisme, islamo- en transfobie roepers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 juli 2025 @ 11:27:05 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218137617
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 22:58 schreef golfer het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
Hij bedoelt Joden. De zoveelste progressief linkse user die hier gigantisch door de mand valt.
pi_218137641
quote:
“Ze”?
  zondag 6 juli 2025 @ 11:35:59 #298
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218137702
quote:

Geen woorden voor hoe bizar dit is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218138372
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je trekt het uit z'n verband. Typisch.
Typisch voor wie? Ze?
anonieme razernist
  zondag 6 juli 2025 @ 12:56:36 #300
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218138386
En ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')