Ze hadden nog een economie ja, al zijn er natuurlijk honderden miljoenen als niet miljarden naar terreur gegaan en tevens de bankrekeningen van de leiders van Hamas. Die waren immers allemaal multimiljonairs.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:37 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Heeft Gaza dan een economie?![]()
![]()
Die hebben het toch te druk met raketten te schieten in plaats van, ik noem maar wat, hun land op te bouwen?
Dat zou helemaal prima zijn, als hij daarvoor openstaat en bijvoorbeeld probeert het goed te maken voor die kinderen die hij vandaag heeft teleurgesteld maar gezien mijn indruk van zijn geestelijke vermogens durf ik daar niet op te hopen.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:35 schreef oblo het volgende:
[..]
Jammer maar extreem voorspelbaar dat populisten dit weer gebruiken voor hun agenda. Waarschijnlijk is dat ook reden dat dit nu zo veel media aandacht krijgt. Douwe Bob komt over als erg naïef en onwetend, maar hoe je dit kan spinnen als jodenhaat snap ik echt niet. Hij koos er bewust voor om bij een Joods evenement op te treden, hij maakt bij zijn vertrek duidelijk dat ie niks tegen de Joodse gemeenschap heeft en later in een social media post zegt ie hetzelfde.
Misschien kunnen we ipv hem massaal te verketteren hem ook onderwijzen over wat zionisme is?
Dit is gewoon bullshit van VVD mevrouw die dit gewoon als verkiezingsstunt gebruiktquote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
"Jodenhaat." Is dit niet gewoon smaad? Zou dit stand houden bij een rechter?
Lol 😂 ken zijn muziek niet, dat hou ik dan maar zo.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zou helemaal prima zijn, als hij daarvoor openstaat en bijvoorbeeld probeert het goed te maken voor die kinderen die hij vandaag heeft teleurgesteld maar gezien mijn indruk van zijn geestelijke vermogens durf ik daar niet op te hopen.
Ontzettende kutmuziek trouwens. Als hij hier komt optreden ben ik in staat de stad vol te hangen met écht zionistische posters om ervan verschoond te blijven.
Dit zijn niets meer dan de bekende bloedsprookjes dat Israël zich zogenaamd doelbewust op kinderen zou richten, daar is simpelweg geen sprake van. Dit kunnen activisten honderden keren herhalen, dat maakt niet ineens waar.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit gebeurt er dus nu
Israel moet gewoon stoppen met die shit dan zal alles normaliseren
Maar zolang nethanyahu blijft zal dit gezeik nog wel een tijdje doorgaan
Het is mij vooral een raadsel waarom je Douwe Bob boekt op een jeugdvoetbaltoernooi. Kost je ook nog eens een godsvermogenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Lol 😂 ken zijn muziek niet, dat hou ik dan maar zo.
Diverse internationale hulporganisaties hebben bevestigd wat daar gaande isquote:Op zondag 29 juni 2025 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn niets meer dan de bekende bloedsprookjes dat Israël zich zogenaamd doelbewust op kinderen zou richten, daar is simpelweg geen sprake van. Dit kunnen activisten honderden keren herhalen, dat maakt niet ineens waar.
Misschien was het een zelfhatende jood in het bestuur.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij vooral een raadsel waarom je Douwe Bob boekt op een jeugdvoetbaltoernooi. Kost je ook nog eens een godsvermogen
Alles is gewoon jodenhaat. Gek dat je toch nog steeds meer verwacht van de VVD.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De muziek van Douwe Bob of het populisme van Dilan, wat is erger?
Het wordt vooral tijd dat de VVD Dilan loost.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles is gewoon jodenhaat. Gek dat je toch nog steeds meer verwacht van de VVD.
Wie zegt dat hij niet weet wat zionisme is?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zou helemaal prima zijn, als hij daarvoor openstaat en bijvoorbeeld probeert het goed te maken voor die kinderen die hij vandaag heeft teleurgesteld maar gezien mijn indruk van zijn geestelijke vermogens durf ik daar niet op te hopen.
Ontzettende kutmuziek trouwens. Als hij hier komt optreden ben ik in staat de stad vol te hangen met écht zionistische posters om ervan verschoond te blijven.
Die dekselse Joden. Zitten ook al aan de knoppen van de lokale voetbalkantine! Ze controleren echt alles...quote:Op maandag 30 juni 2025 00:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Alles overziend denk ik dat het wel duidelijk is wat hier aan de hand is.
Voor mij heeft het er alle schijn van dat de organisatie van het voetbaltoernooi heel bewust tegen de gemaakte afspraken in toch zionistische posters en pamfletten op het voetbaltoernooi heeft toegestaan, wetende dat Douwe Bob daar bezwaar tegen had en mogelijk zou weigeren om op te treden, om vervolgens de weigering van Douwe Bob om op te treden te spinnen als antisemitisme zodat ze weer, met steun van bekende politici en journalisten, huilie-huilie kunnen doen over antisemitisme.
Het is allemaal vooropgezet spel. En dat over de ruggen van die kinderen.
De echte antisemieten in deze kwestie zijn de organisatoren van het voetbaltoernooi.
Voor zover ik heb begrepen zou het gaan om posters van de joodse jongerenorganisatie Netzer.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:30 schreef golfer het volgende:
Er was geen sprake van zionistische posters of pamfletten.
Er stond een standje van een liberaal joodse jeugdclub voor 12 tot 18 jarige kinderen om daar lid van te worden.
Dus toch zionistisch.quote:Netzer (נצר) is de afkorting voor Noar Tsioni Reformi (Liberaal Zionistische jeugd). Netzer Nederland is dé Liberaal-Joodse & Zionistische jongerenvereniging voor jongeren tussen de 11 en 18 jaar.
Heb je wel gelezen en begrepen er op die site staat?quote:Op maandag 30 juni 2025 00:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen zou het gaan om posters van de joodse jongerenorganisatie Netzer.
https://www.netzer.nl/
En wat lees ik op die site?
[..]
Dus toch zionistisch.
Je doet net of dat een vies woord is.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen zou het gaan om posters van de joodse jongerenorganisatie Netzer.
[..]
Dus toch zionistisch.
Ik ben benieuwd of dat het enige is waar het om ging.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Dus toch zionistisch.
Ik geloof niet dat Douwe Bob er op tegen is dat er een Joodse staat is.quote:Netzer beschouwt het Jodendom als een volk, een religie en een natie. Voor Netzer betekent Zionisme daarom het volgende: het Joodse volk heeft recht op zelfbeschikking in een eigen land. Dit hebben wij in een eigen Joodse Staat. Netzer staat voor een democratische en pluriforme Joodse Staat.
Alles jodenhaat, alles GeNoCiDe.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles is gewoon jodenhaat. Gek dat je toch nog steeds meer verwacht van de VVD.
Meteen aan het begin zou het al kunnenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen onderbouw maar waar volgens jou de nuances zouden moeten zitten ..
Standwithus, die van mening zijn dat de Westelijke Jordaanoever helemaal niet bezet wordt en de nederzettingen steunt waren er ook met een kraam. Erg fris clubje.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen en begrepen er op die site staat?
En weet je wel wat de verschillende betekenenissen van zionisme zijn?
Dit is gewoon een progressieve joodse
jeugdclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |