abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218081968
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Weet iemand waarom judith is verhuisd naar de Flevopolder? Het is naar mijn idee een stuk rijden van dr ouders/ familie vandaan. Toch een stuk vangnet wat je mist lijkt mij
Geld. Doordat ze niet meer werkte had ze minder inkomen. Huis te duur. Verhuisd naar een goedkopere woning.
pi_218082624
Debbie 🤦 hysterie in overdrive.. Gelukkig gelooft een handje mensen haar nog 👍

Je zal meer Heerlijk chill in je tuin een boekje zitten lezen en een stel infantiele volwassenen draaien door 😱
(vind dat toch anders dan kinderen die spelen 🤷)
pi_218082635
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Je zal meer Heerlijk chill in je tuin een boekje zitten lezen en een stel infantiele volwassenen draaien door 😱
Wij hebben van t weekend ook een watergevecht gehouden met de kinderen en de buren 😅
pi_218082654
Judith snapt niet dat er zoveel afmeldingen zijn bij de atletiek met dit weer.
Met temperaturen boven een bepaalde temperatuur (weet niet meer hoeveel) lieten wij zelf de training niet doorgaan, het moet wel verantwoord blijven. En anders lekker met water spelen, maar dat vinden veel ouders niet goed, want dan wordt de kleding vies 🤦‍♀️
pi_218082659
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 16:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij hebben van t weekend ook een watergevecht gehouden met de kinderen en de buren 😅
Maar je vraagt je buren niet continu om hulp omdat je nergens kan komen zonder rolstoel toch?

(van af en toe hysterie word ik niet boos hoor 🤣 maar zou echt raar kijken als de buurvrouw de ene dag als dood vogeltje in der rolstoel zit en de andere dag bovenop het klimhuis klimt om de buren nat te spuiten..
pi_218082667
quote:

Gelukkig heeft ze nu eindelijk haar energie weer een beetje terug. Net ná het gesprek met het UWV, als ik het mij goed herinner. Er is in ieder geval één ding wat Debbie goed kan: haar ellende en een gebrek aan energie timen. Nee, ik geloof niet dat ze de afgelopen 3 weken weinig tot geen energie had. Maar the show must go on in huize Lether, dat is mij wel duidelijk.

Oh en het arme oppasmeisje, mag ze voor een karig loon en zonder ook maar enige voorziening zoals doorbetaling bij ziekte of vakantie o.i.d. nu ook nog eens gaan poetsen bij Debbie die ze even daarvoor nog op een trappetje zag staan gek doen met een tuinslang. Ik heb zo het vermoeden dat het een vrij jong en enigszins naïef meisje betreft…
pi_218082713
quote:

Deze keer beperkt ze het gelukkig tot de buren. Vorig jaar spoot ze werklui nat die bij de buren aan het werk waren. Die waren niet blij.

Ik kijk trouwens met verbazing naar die pennen op die schutting😱. En dan daar lekker overheen hangen😬.

Kans dat ze binnenkort een oppas én huishoudelijke hulp kwijt is is ook aanwezig. Ik denk dat Debbie best veeleisend is naar een huishoudelijke hulp. Benieuwd of dit goed blijft gaan. Of het wordt een combi oppassen met huishouden en dan geldt er natuurlijk een ander tarief. De oppas is er immers toch al, kan ze net zo goed even dit of dat doen. Zal wel een jong meisje zijn.
pi_218082748
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 16:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Gelukkig heeft ze nu eindelijk haar energie weer een beetje terug. Net ná het gesprek met het UWV, als ik het mij goed herinner. Er is in ieder geval één ding wat Debbie goed kan: haar ellende en een gebrek aan energie timen. Nee, ik geloof niet dat ze de afgelopen 3 weken weinig tot geen energie had. Maar the show must go on in huize Lether, dat is mij wel duidelijk.

Oh en het arme oppasmeisje, mag ze voor een karig loon en zonder ook maar enige voorziening zoals doorbetaling bij ziekte of vakantie o.i.d. nu ook nog eens gaan poetsen bij Debbie die ze even daarvoor nog op een trappetje zag staan gek doen met een tuinslang. Ik heb zo het vermoeden dat het een vrij jong en enigszins naïef meisje betreft…
Eerste alinea denk ik ook, die vrouw is echt gewiekst. 3 weken moeten bijkomen van een verjaardag met 3 paardenkoppen, denk het ook niet.
pi_218082830
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 16:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar je vraagt je buren niet continu om hulp omdat je nergens kan komen zonder rolstoel toch?

(van af en toe hysterie word ik niet boos hoor 🤣 maar zou echt raar kijken als de buurvrouw de ene dag als dood vogeltje in der rolstoel zit en de andere dag bovenop het klimhuis klimt om de buren nat te spuiten..
Haha nee, weg komen graag bij elkaar over de vloer voor een bbq of een borrel. Maar ik heb gelukkig geen elektrische rolstoel nodig 😂
pi_218082853
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deze keer beperkt ze het gelukkig tot de buren. Vorig jaar spoot ze werklui nat die bij de buren aan het werk waren. Die waren niet blij.

Ik kijk trouwens met verbazing naar die pennen op die schutting😱. En dan daar lekker overheen hangen😬.

Kans dat ze binnenkort een oppas én huishoudelijke hulp kwijt is is ook aanwezig. Ik denk dat Debbie best veeleisend is naar een huishoudelijke hulp. Benieuwd of dit goed blijft gaan. Of het wordt een combi oppassen met huishouden en dan geldt er natuurlijk een ander tarief. De oppas is er immers toch al, kan ze net zo goed even dit of dat doen. Zal wel een jong meisje zijn.
Geen goede keuze om de oppas ook als huishoudelijke hulp aan te nemen.
Ze heeft denk ik ook totaal geen ervaring en de kans dat het niet goed gedaan word, is aanwezig!
pi_218082866
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Wat een mafkees!
pi_218082890
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha nee, weg komen graag bij elkaar over de vloer voor een bbq of een borrel. Maar ik heb gelukkig geen elektrische rolstoel nodig 😂
Daarom 👌 kijk als iemand het echt nodig heeft 🫶 dan help ik ondanks mijn beperkingen ook graag..
Maar debbie hield paar dagen geleden nog een pleidooi dat koekjes bakken te veel was.. En ik zag in dit geval haar kinderen niet... Is ook geen plek voor op het klimhuis met haar erop (nu vind ik een klimhuis waarbij je bij de buren kan kijken ook not done.. Maar dat is persoonlijk en moeten ze verder zelf weten..) (net als dat wij regel hebben niet druk en gek doen op het klimhuis omdat ze er zo uit liggen... En daar staat moeders zelf erop te springen)
Dus ze deed iets leuks met de buurkinderen 🤷
pi_218082904
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:26 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Geen goede keuze om de oppas ook als huishoudelijke hulp aan te nemen.
Ze heeft denk ik ook totaal geen ervaring en de kans dat het niet goed gedaan word, is aanwezig!
Voor Debbie wel denk ik. Die is zo gehaaid en berekend.
pi_218082918
Debbie: ik heb boven wat schoongemaakt dus lig er de rest van de dag helemaal af

Debbie 3 uur later: druk met een watergevecht met de buren en een hysterische storie over een gesprek met de oppas die ook wel wil schoonmaken… 🤦🏻♀
pi_218082962
AM helemaal met de auto om de kinderen naar Drievliet te brengen...het is 10 minuten fietsen...
pi_218082963
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 16:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith snapt niet dat er zoveel afmeldingen zijn bij de atletiek met dit weer.
Met temperaturen boven een bepaalde temperatuur (weet niet meer hoeveel) lieten wij zelf de training niet doorgaan, het moet wel verantwoord blijven. En anders lekker met water spelen, maar dat vinden veel ouders niet goed, want dan wordt de kleding vies 🤦‍♀️
Bij sporten kan je qua temperatuur er 10 graden bij doen. Lijkt mij reden genoeg om het met dit weer iets rustiger aan te doen
  Moderator/colorchick maandag 30 juni 2025 @ 17:44:21 #217
382129 crew  Donna
pi_218082975
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:42 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM helemaal met de auto om de kinderen naar Drievliet te brengen...het is 10 minuten fietsen...
Eerlijk is eerlijk. Met dit weer ging ik ook in de auto, met airco.
pi_218083000
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk. Met dit weer ging ik ook in de auto, met airco.
En de bolderkar moest ook mee. Misschien ging Mirjam (van IJsland) die gebruiken.
pi_218083079
‘Een meisje wat in de horeca werkt maar daar kon ze niet méér werken’

Huh? Is er maar 1 horecagelegenheid in Barneveld en mag ze het dorp niet uit?
Volgens mij zitten ze overal te springen om personeel.

Maar goed, fijn dat ze iemand heeft. Hoop dat ze het allebei leuk blijven vinden.

Die video met haar derriere (maat M toch, volgens de jurken die ze af en toe krijgt..?) vol in beeld zou voor mij niet op insta hebben gehoeven.
Maar fijn dat ze weer energie heeft voor het watergevecht, en haar camera goed gepositioneerd stond.

Die pinnen op de schutting zijn volgens mij om katten uit de tuin te houden.
pi_218083082
Annemarie 1 uur geleden: kinderen in het zwembad, ik ga koken.
En 30 minuten geleden: Rens kookt vanavond.

Error in haar planning? Of leugentje voor bestwil? 🤔
pi_218083127
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En de bolderkar moest ook mee. Misschien ging Mirjam (van IJsland) die gebruiken.
Dat heb ik op een schoolreisje nog nooit gezien maar msschn is er de laatste jaren wat veranderd
pi_218083144
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 18:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Een meisje wat in de horeca werkt maar daar kon ze niet méér werken’

Huh? Is er maar 1 horecagelegenheid in Barneveld en mag ze het dorp niet uit?
Volgens mij zitten ze overal te springen om personeel.

Maar goed, fijn dat ze iemand heeft. Hoop dat ze het allebei leuk blijven vinden.

Die video met haar derriere (maat M toch, volgens de jurken die ze af en toe krijgt..?) vol in beeld zou voor mij niet op insta hebben gehoeven.
Maar fijn dat ze weer energie heeft voor het watergevecht, en haar camera goed gepositioneerd stond.

Die pinnen op de schutting zijn volgens mij om katten uit de tuin te houden.
Die pinnen kunnen ook vogels spietsen. En zij doet even voor hoe je vanuit dat torentje over de schutting kunt hangen. Heerlijk, een gespietst kinderhandje!
pi_218083187
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 18:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat heb ik op een schoolreisje nog nooit gezien maar msschn is er de laatste jaren wat veranderd
Waarom zou je naar een schoolreisje een bolderkar meenemen? Zodat alle kleuters kunnen jengelen dat ze erin/eruit moeten?

Nu heb ik sowieso een hekel aan die dingen moet ik eerlijk bekennen 😅.
Onze 4jarige loopt in een pretpark of dierentuin gewoon zelf de hele dag. Na een dagje efteling meestal t laatste kwartiertje op de nek, maar verder gewoon lekker lopen hoor.
pi_218083226
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 18:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom zou je naar een schoolreisje een bolderkar meenemen? Zodat alle kleuters kunnen jengelen dat ze erin/eruit moeten?

Nu heb ik sowieso een hekel aan die dingen moet ik eerlijk bekennen 😅.
Onze 4jarige loopt in een pretpark of dierentuin gewoon zelf de hele dag. Na een dagje efteling meestal t laatste kwartiertje op de nek, maar verder gewoon lekker lopen hoor.
Haha ja dat. Vind dat voor "gezonde" kleuters echt niet nodig. Hier ook passende rugzakjes die ze lekker zelf dragen.
Vergeet nooit toen de jongste bij de kleuters zat en op schoolreis ging: een moeder vroeg hoeveel hulp er was, en wie dan al die buggy's ging duwen voor de kleuters🤣. Heeft de juf even helder uitgelegd.
pi_218083241
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha ja dat. Vind dat voor "gezonde" kleuters echt niet nodig. Hier ook passende rugzakjes die ze lekker zelf dragen.
Vergeet nooit toen de jongste bij de kleuters zat en op schoolreis ging: een moeder vroeg hoeveel hulp er was, en wie dan al die buggy's ging duwen voor de kleuters🤣. Heeft de juf even helder uitgelegd.
Heerlijk, ik dacht al dat ik de enige was. Vreselijk die buggies of bolderkarren in de dierentuin ook vaak met vijfjarigen erin.
Hier vanaf 2 jaar al buggy + slaapjes weigeraars, dat helpt ook in mijn perceptie denk ik 😅
Gewoon lopen en anders gaan we dus naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')