Hier ook, met een jongetje met Adhd en autisme. Ik vertrouw maar heel veel op de juf en dat ze hem in een groepje plaatst met een moeder die geïnstrueerd is 😅quote:Op maandag 30 juni 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Misschien was het dit. Hier ook een zeer impulsief kind (met grote vermoedens van ADHD). Dat is een cursus loslaten voor mijzelf. Ik kan er niet altijd zijn om hem voor ongelukken te behoeden.
Ik werd toen mijn jongste een week of 8 was ook gevraagd of ik mee wilde 🤦 denk dat als je nog in de "ik moet overal ja op zeggen anders ben ik vast een slechte moeder" fase zit je eerder ja zegt dan uiteindelijk goed voor je is.. (ik ging niet.. Mijn kinderen waren al ouder en ik lag nog half in de kreukels)quote:Op maandag 30 juni 2025 11:32 schreef Tarantelle het volgende:
Nou snap ik veel niet van Annemarie, maar sommige dingen snap ik dus echt niet. Waarom zou je in godsnaam een baby van 6 weken meenemen op schoolreis? Waarom zou je überhaupt jongere kinderen meenemen? Dan regel je toch oppas, je man neemt een dag vrij, weet ik veel. En waarom doe je het als je er dagen wakker van ligt? Dan begin je er toch überhaupt niet aan?
Zoveel vragen...
Ik weiger ook mee te gaan op schoolreis, ik deed liever ouderraad, helpen op sportdag, sinterklaasfeest en voorleesouder. Ieder zo zijn eigen sterke kanten 😁.
Oh wat fijn dat je wel je geld terug hebt gehad! Ja ze geven ook gewoon aan dat ze het in China bestellen. Daarom is de levertijd ook zo lang. Slecht hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:04 schreef Keesie1234 het volgende:
[..]
Ik had me ook laten influencen 😂. Letterlijk een flop die slippers. Puur plastic en toen we ze wilden terugsturen kregen we een bericht; je krijgt je geld terug maar hou de slippers maar wegens de teleurstelling (wat moet ik nou met slippers die ik dus niet wil). Retourneren kost hen gewoon veel te veel geld.
En waarom alles weer op alletwee haar accounts?quote:Op maandag 30 juni 2025 12:59 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft het zo warm dat ze maar in d'r bh gaat sporten
Dat heet A A N D A C H T 🤪quote:Op maandag 30 juni 2025 13:19 schreef Earring het volgende:
[..]
En waarom alles weer op alletwee haar accounts?
Ze is wel eens vaker in de war met dingen deze vrouw. Vooral in haar voordeel. 😳quote:Op maandag 30 juni 2025 13:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die vorige hulp is toch echt niet 2 jaar geweest bij Debbie? Ze moest elke keer een nieuwe .. hoeveel oproepjes hebben we wel niet voorbij zien komen?
Bob is een hartstikke leuk kind en mee eens dat zij ondanks haar ziekte echt wel probeert om er wat van te maken. Haar gierigheid zuinigheid vind ik wel komisch en dat moet ze ook lekker zelf weten. Ze is erg trots op haar zoon en bekijkt alles wat hij doet door een roze bril, ach ja dat zal wel slijten (of niet)quote:Op maandag 30 juni 2025 12:39 schreef Tarantelle het volgende:
Wat betreft Judith (die van Bob): ik ben wat minder negatief over haar dan de meesten hier. Ik vind Bob een heel leuk kind en ik vind het knap hoe ze er iets van probeert te maken (een aantal andere influencers kunnen daar een voorbeeld aan nemen). Ze is gierig en haar verwachtingen van Bob zijn te hoog, maar vooral dat laatste is ook iets dat je moet afleren als ouder en gebeurt meestal wel als ze ouder worden en ineens van alles anders gaan doen dan jij zou willen als ouder. En ik zou geen info over mijn kind delen, maar dat punt was denk ik allang duidelijk.
Natuurlijk legt ze schone hoezen in de vriezer en niet de vieze.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:14 schreef Harper het volgende:
AM verschoont alleen de onderlakens. De dekbedhoezen gaan in de vriezer.
Ik neem aan dat het haar kromme manier van schrijven is en ze bedoelt dat ze geen (schone) dekbedhoezen op bed hoeft te leggen omdat die in de vriezer gaan? In plaats van dat de bedbedhoezen niet in de was maar in de vriezer gaan?
Op hun eigen bed, als ik het goed zie, een laken (lege dekbedhoes?), dekbed (!) and nog 2 dekens aan het voeteneinde. Zou ze die op bed laten liggen omdat ze geen ruimte heeft ze ergens op te bergen?
Hoe moet bloedheet op die zolder zijn.
Helemaal eens met je eerste zin. Op persoonlijk gebied zou het niet mijn vriendin worden zie ik aan alles, maar dat is prima. Ik heb vooral problemen met hoe zij de privacy van haar kind zo ontzettend te grabbel gooit.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Bob is een hartstikke leuk kind en mee eens dat zij ondanks haar ziekte echt wel probeert om er wat van te maken. Haar gierigheid zuinigheid vind ik wel komisch en dat moet ze ook lekker zelf weten. Ze is erg trots op haar zoon en bekijkt alles wat hij doet door een roze bril, ach ja dat zal wel slijten (of niet)
Ik heb wel moeite met de soms ronduit gevaarlijke dingen die ze doet, dat rijdend filmen altijd, met een gare auto en een kleuter op een berg zitten en dan
niet je medicatie goed nemen etc.
Dat laatste zeker. Maar filmen op de fiets of auto snap ik gewoon nooit.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Bob is een hartstikke leuk kind en mee eens dat zij ondanks haar ziekte echt wel probeert om er wat van te maken. Haar gierigheid zuinigheid vind ik wel komisch en dat moet ze ook lekker zelf weten. Ze is erg trots op haar zoon en bekijkt alles wat hij doet door een roze bril, ach ja dat zal wel slijten (of niet)
Ik heb wel moeite met de soms ronduit gevaarlijke dingen die ze doet, dat rijdend filmen altijd, met een gare auto en een kleuter op een berg zitten en dan
Ik vrees dat ik haar in het echt ook niet zo gezellig vond. 😂quote:Op maandag 30 juni 2025 12:03 schreef Miepje77 het volgende:
Wie het schreef weet ik niet meer. Judith is in het echt best gezellig, maar haar verhalen zijn wel altijd de overtreffende trap van wat jijzelf te vertellen hebt.
Ik herinnerde me laatst dat ze een keer een medische vraag had net na hun verhuizing van het Westen van het land naar waar ze nu wonen. Toen gaf ze doodleuk aan dat ze net verhuisd waren en hihi haha nog geen huisarts gezocht had. Met haar ziekte snap ik dat dus echt niet! Maar ja, zo laks is ze inderdaad ook met haar medicatie. Ben benieuwd hoe ze dit gaat doen tijdens de studie waar ze (hopelijk voor Judith) aan mee gaat doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Roy was er mordicus op tegen toch dat de katten boven zouden komen.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier mensen in huis met huisstofmijt allergie. Dus in elk geval één van die vier moet Roy of Debbie zijn. Maar de katten liggen op bed. Nou heb ik sowieso niks met dieren op of in je bed maar dit begrijp ik helemaal niet.
Roy was er toch ook op tegen dat er een kat zou komen? Duurde ongeveer een uur.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Roy was er mordicus op tegen toch dat de katten boven zouden komen.
Roy is wel vaker ergens tegen... Hoef je niets mee te doen... Doet niemand iets meequote:Op maandag 30 juni 2025 15:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Roy was er toch ook op tegen dat er een kat zou komen? Duurde ongeveer een uur.
😂quote:Op maandag 30 juni 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Roy is wel vaker ergens tegen... Hoef je niets mee te doen... Doet niemand iets mee
Een huis in de Flevopolder was beter betaalbaar voor haar dan een huis in de randstad. Ze had een wensenlijstje met onder andere een tuintje en minimaal 2 goede slaapkamers en wilde kopen, dat was in de randstad niet te doen. Haar broer woont dichtbij, vandaar dat de huidige woonplaats een optie was, verder woont de familie wel wat verder inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Weet iemand waarom judith is verhuisd naar de Flevopolder? Het is naar mijn idee een stuk rijden van dr ouders/ familie vandaan. Toch een stuk vangnet wat je mist lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |